Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ED - Aleroth] Zadania główne; sekrety poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Zadania główne

ZG20. Do Sali Echa - Ochrona cz.2

Jest to druga część zadania ZG18 - [ED - Aleroth] Zadania główne; sekrety - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Jest to druga część zadania ZG18. Do Sali Echa - Ochrona M5(13), które rozpoczniesz we Fiordach Orobaskich M5.

Po przylocie na wyspę przywita Cię Zachariasz. Dowiesz się, że Zandalor i Deodatus otworzyli portal, poprzez który do miasta napłynęły fale nieumarłych. Chwilę później natrafisz na kilku Pogromców, w tym starą znajomą Rhode. Z racji, iż wie, że jesteś Smoczym Rycerzem, będzie chciała Cię zabić, powstrzyma ją Angharad. Możesz udać się na spotkanie z magiem do północnej części miasta. Użyj windy M6(1) by dostać sie na wyższy poziom. Dotrzesz do rozjuszonego tłumu chcącego uciec z miasta poprzez portal. Porozmawiaj ze stojącym na schodach Augustem M6(4), który wyrazi pozwolenie na użycie przez Ciebie teleportu. Wybierz lokację na końcu listy - Ministerstwo.

Gdy znajdziesz się w środku przejdź na środek Sali by porozmawiać z Zandalorem - [ED - Aleroth] Zadania główne; sekrety - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w środku przejdź na środek Sali by porozmawiać z Zandalorem. Dowiesz się, że arcymag zdobył potrzebną Ci osłonę w innym wymiarze, jednak po powrocie portale wciąż pozostały zamknięte. Twoim zadaniem jest umożliwienie magowi zamknięcie wszystkich (5) portali odciągając wszelkich przeciwników od niego. Kiedy będziesz gotowy, wyraź swoją chęć do tego i udaj się za mistrzem pod pierwszy portal. Zarówno pierwszy jak i drugi nie będzie za bardzo wymagający. Musisz nie dopuścić potworów do zaatakowania Twojego towarzysza przez 15 sekund. Każdorazowo musisz wyrazić gotowość Zendalorowi. Po zaliczeniu dwóch przejść, powrócisz na środek sali, gdzie będziesz musiał stawić czoła przeciwnikom nacierającym z trzech stron równocześnie. Ponadto czas, w którym musisz ich odciągać wynosi 1 minutę. Sam zdecydowanie nie dasz rady, przywołaj swoją Kreaturę oraz bardzo dobrze by było gdybyś mógł przywołać dodatkowego demona bądź nieumarłego. W tak skompletowanej drużynie, Zandalor powinien bezproblemowo zamknąć portal. Przy pomocy teleportu powróć do Fiordów Orobaskich, gdzie wykonasz resztę zadania Sala Echa M5(18).

Sekrety

Czytanie w myślach

Pilcher M6(2), sprzedawca obniży swoje ceny.

Zarniyar M6(3), sprzedawca obniży swoje ceny.

August M6(4), otrzymasz dodatkowy punkt statystyk.

Zandalor M6(teleport), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.