Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[FoV - Mapy] M1.4; M1.5- Gospoda Pod Feniksem i Opuszczone katakumby poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

M1.4 Gospoda Pod Feniksem

1 - [FoV - Mapy] M1.4; M1.5- Gospoda Pod Feniksem i Opuszczone katakumby - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Ricky (handlarz) zleca ZP8. Reminiscencje.

2.Hanibal

3.Bourdain zleca ZP9. Jakże łatwo krytykować.

4.Bedwyr. Dostaniesz się do niego otwierając drzwi D1 kluczem K1. Zleca ZP10. Odpalamy.

5.Anona związana z ZP9. Jakże łatwo krytykować.

6.Flora związana z Myślą, nie siłą.

A Trzy ruchome obrazy. Ułóż je w danej sekwencji: pierwszy pośrodku, drugi na dołu, trzeci u góry, a na biurku pojawi się skrzynia S1.

B Świece ułożone wokół pentagramu. Związane z ZP21.Coś tu nie gra.

K1 Klucz do drzwi D1.

S1 Skrzynia pojawia się po ułożenia obrazów A.

D1 Drzwi otwierane kluczem K1.

D2 Drzwi otwierane kluczem M1.6(K1).

M1.1 Wielki Targ

M1.5 Opuszczone katakumby

M1 - [FoV - Mapy] M1.4; M1.5- Gospoda Pod Feniksem i Opuszczone katakumby - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

M1.1 Wielki Targ