Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[FoV - Mapy] M1.33; M1.34- Zapomniana krypta i Plac Źródła | Divinity II poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

M1.33 Zapomniana krypta

1 - [FoV - Mapy] M1.33; M1.34- Zapomniana krypta i Plac Źródła | Divinity II - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Chyłek związany z ZG2. Martwi powstają i ZP24.Gniew Nerikona.

2.Abbott związany z ZG2. Martwi powstają i ZP24.Gniew Nerikona.

A Dźwignia otwierająca D4.

B Ostatnia pułapka

K1 Klucz otwierający skrzynie S1.

S1 Skrzynia otwierana kluczem K1.

D1, D2, D3 Wrota otwierane dźwigniami znajdującymi się obok poszczególnych przejść.

D4 Wrota otwierane dźwignią A.

D5 Wrota otwierane po uwolnieniu Abbott'a (2).

M1.24 Wronie Gniazdo

M1.34 Plac Źródła

M1.34 Plac Źródła

1 - [FoV - Mapy] M1.33; M1.34- Zapomniana krypta i Plac Źródła | Divinity II - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Inżynier związany z ZG2. Martwi powstają i ZP24.Gniew Nerikona.

2.Abbot. Będzie tu jeśli nie wyślesz go do ostatniej pułapki M1.33(B) podczas wykonywania ZG2. Martwi powstają i ZP24.Gniew Nerikona.

A, B, C, D Dźwignie związane z ZG2. Martwi powstają i ZP24.Gniew Nerikona.

S1 Skrzynia. Pojawi się po zabiciu Inżyniera podczas wykonywania ZG2. Martwi powstają i ZP24.Gniew Nerikona.

M1.33 Zapomniana krypta

M1.35 Akademia championów