Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[FoV - Mapy] M1.29; M1.30- Dom Cromwella i Dom Decymusa poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

M1.29 Dom Cromwella

1 - [FoV - Mapy] M1.29; M1.30- Dom Cromwella i Dom Decymusa - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Karakalla. Będzie tu po przyjęciu ZP2. Widmowy gość na uczcie.

2.Chyża Zjawa. Związany z ZP2. Widmowy gość na uczcie.

A, B Świece, po zapaleniu ich zobaczysz przycisk C.

C Przycisk ukazujący tajemne przejście D2.

D Dźwignia otwierająca D1.

E Notatka martwego championa

F Notatka poległego wojownika

G, H, I, J, K, L Świece

Ł, M, N, O Świece

P Teleport do R. Aktywny po wykon aniu ZP2. Widmowy gość na uczcie.

R Teleport do P. Aktywny po wykonaniu ZP2. Widmowy gość na uczcie.

S Przycisk otwierający D4.

S1 Skrzynia otwierana kluczem M1.1(K1).

K1 Klucz do D3.

D1 Drzwi otwierane dźwignią D.

D2 Ukryte przejście. Ukazuje się po naciśnięciu C.

D3 Drzwi otwierane kluczem K1.

D4 Drzwi otwierane przyciskiem S.

D5 Ukryte przejście. Otworzysz je po zapaleniu świec G, H, I, J, K, L.

M1.24 Wronie Gniazdo

M1.30 Dom Decymusa

1 - [FoV - Mapy] M1.29; M1.30- Dom Cromwella i Dom Decymusa - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Karmina związana z ZP19.Na łowy, po raz kolejny!

S1 Skrzynia związana z ZP6.Wieczne oddanie.

A, B, C Dźwignie otwierające D1, D2, D3

D1, D2, D3 Drzwi otwierane dźwigniami A, B, C

M1.24 Wronie Gniazdo