Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Nocne koszmary

Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]

Krok 1: Odbycie rozmowy z Arianni

1 - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić w momencie gdy po zbadaniu biurka w posiadłości Hawkeów (M14, 12) otrzymasz wiadomość zatytułowaną Nocne koszmary #1 - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić w momencie gdy po zbadaniu biurka w posiadłości Hawke'ów (M14, 12) otrzymasz wiadomość zatytułowaną Nocne koszmary #1. Przeczytaj ją i następnie kliknij na przycisku Akceptuj. Możesz już wyjść z posiadłości i wybrać się za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Elfie obcowisko]. Odszukaj tu ponownie Arianni #2 (M12, 15), z którą we wcześniejszej fazie gry rozmawiałeś przy okazji zaliczania głównego questu Syn marnotrawny.

2 - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie rozmowy z Arianni dowiesz się, że przed kilkoma dniami Feynriel zapadł na coś na kształt śpiączki i że jego dusza znajduje się w Pustce - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Arianni dowiesz się, że przed kilkoma dniami Feynriel zapadł na coś na kształt śpiączki i że jego dusza znajduje się w Pustce. Kobieta poprosi Cię o wydostanie go z Pustki i niezależnie od wybranej opcji dialogowej #1 na to przystaniesz. Na koniec rozmowy możesz od razu wyrazić chęć przystąpienia do dalszych działań #2 lub wyznać, że potrzebujesz przygotowań. Nie masz się jednak czego obawiać, gdyż w Pustce spędzisz co najwyżej kilkanaście minut i nie napotkasz tam potworów, z którymi miałbyś ogromne problemy.

Krok 2: Odbycie rozmowy z Opiekunką Marethari

3 - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Następna w kolejności jest rozmowa z Opiekunką Marethari, która na prośbę Arianni przybędzie do elfiego obcowiska żeby asystować w przeprowadzeniu rytuału #1 - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Następna w kolejności jest rozmowa z Opiekunką Marethari, która na prośbę Arianni przybędzie do elfiego obcowiska żeby asystować w przeprowadzeniu rytuału #1. W trakcie rozmowy z Opiekunką Marethari możesz oczywiście wypytać ją o Pustkę, jak również o Śniącego, gdyż tak właśnie nazywa się stan, w którym znalazł się Feynriel. Na koniec rozmowy będziesz mógł wybrać pomiędzy chęcią bezinteresownego wzięcia udziału w rytuale (prawa górna opcja dialogowa) #2 lub udzieleniu Feynrielowi pomocy jedynie z myślą o przyszłej nagrodzie (prawa dolna opcja dialogowa).

4 - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Opiekunka Marethari będzie teraz chciała porozmawiać z Tobą na osobności #1 i dowiesz się, że szanse na to, że Feynriel przezwycięży nękające go koszmary są znikome, oraz że śmierć w Pustce przemieniłaby go w tzw - Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie