Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Więcej szczęścia niż rozumu

Zleceniodawca: Izabela [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]

Krok 1: Rozmowa z Izabelą

1 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić dopiero wtedy gdy po złożeniu wizyty w karczmie Pod Wisielcem gra wyświetli scenkę przerywnikową pokazującą jak Izabela rozprawia się z bandziorami #1 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić dopiero wtedy gdy po złożeniu wizyty w karczmie Pod Wisielcem gra wyświetli scenkę przerywnikową pokazującą jak Izabela rozprawia się z bandziorami #1. Możesz na to liczyć jeżeli zdecydujesz się na wybranie do karczmy już po zaliczeniu głównego questu Wyciszenie. Obejrzyj filmik do końca i odszukaj Izabelę przy barze żeby z nią porozmawiać #2 (M15, 3), zadając jej szereg dodatkowych pytań. Po tym jak dowiesz się, że Izabela poszukuje kogoś do wsparcia podczas spotkania z Hayderem będziesz mógł wyrazić chęć udzielenia jej pomocy lub ją zbyć. Quest ten w obu przypadkach zostanie jednak dodany do Twojego dziennika.

Krok 2: Spotkanie się z Izabelą w Górnym Mieście

2 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wyjść z tawerny i udać się w nocy do lokacji [Górne Miasto] - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wyjść z tawerny i udać się w nocy do lokacji [Górne Miasto]. Izabelę odnajdziesz na centralnym placu Górnego Miasta #1 (M4, 8). Nie będziesz miał niestety okazji odbycia z nią dłuższej rozmowy, bo już po chwili zostaniecie zaatakowani przez nasłanych przez Haydera korsarzy #2.

Krok 3: Odnalezienie Haydera

3 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tradycyjnie już rozpocznij bitwę od zaatakowania słabszych korsarzy oraz korsarzy łuczników #1 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tradycyjnie już rozpocznij bitwę od zaatakowania słabszych korsarzy oraz korsarzy łuczników #1. Przeciwnicy ci powinni dość szybko ginąć, a na dodatek na ich miejsce nie pojawi się zbyt wielu nowych wrogów. Dopiero po zlikwidowaniu wszystkich łuczników i większości wojowników przystąp do atakowania kobiety przewodzącej grupie bandytów, czyli korsarza mistrza zasadzek #2. W tym przypadku musisz się już liczyć z tym, że pojedynek potrwa nieco dłużej, ale mimo wszystko nie masz się czego obawiać.

4 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie zgodnie z sugestią Izabeli zbadaj ciało korsarza mistrza zasadzek #1, a odnajdziesz między innymi list Haydera, sugerujący, iż przebywa on w budynku Zakonu - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie zgodnie z sugestią Izabeli zbadaj ciało korsarza mistrza zasadzek #1, a odnajdziesz między innymi list Haydera, sugerujący, iż przebywa on w budynku Zakonu. Biegnij za Izabelą na zachód. Uważaj jednak, bo po dotarciu na dziedziniec Zakonu wpadniecie na nowych przeciwników #2.

5 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ta grupa korsarzy nie będzie miała żadnego lidera, ale za to przez pewien czas na miejsce pokonanych wrogów będą pojawiali się kolejni - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ta grupa korsarzy nie będzie miała żadnego lidera, ale za to przez pewien czas na miejsce pokonanych wrogów będą pojawiali się kolejni. Sprawdzaj często mapę, szczególnie że wielu łuczników będzie pojawiało się w mało widocznych miejscach #1. Po zakończonej bitwie skieruj się po schodach na górę. Zapisz stan gry przed skorzystaniem z drzwi prowadzących do lokacji [Górne Miasto - Zakon] #2 (M4, 3).

Krok 4: Rozprawienie się z Hayderem

6 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po znalezieniu się w środku(M8, 1) gra automatycznie wyświetli scenkę ze spotkania z Hayderem #1 (M8, 3) - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po znalezieniu się w środku(M8, 1) gra automatycznie wyświetli scenkę ze spotkania z Hayderem #1 (M8, 3). Możesz wypytać go o szczegóły sytuacji, w której się znalazłeś, ale nie będzie to miało wpływu na dalszy przebieg rozmowy. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej Izabela użyje swojego ostrza do zlikwidowania pomocniczki Haydera #2, po czym przystąpicie do walk.

7 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W początkowej fazie tej bitwy radzę zająć się przede wszystkim sprawną eliminacją korsarzy łuczników #1, a także nieco bardziej wytrzymałego korsarza skrytobójcy #2 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W początkowej fazie tej bitwy radzę zająć się przede wszystkim sprawną eliminacją korsarzy łuczników #1, a także nieco bardziej wytrzymałego korsarza skrytobójcy #2. W miarę możliwości dbaj o członków swojej drużyny, gdyż bitwa ta będzie dość długa i przedwczesna utrata jednego z sojuszników w znacznym stopniu zmniejszy Twoją szansę na wygraną. Nie musisz natomiast ochraniać Izabeli, gdyż będzie ona sobie świetnie radziła w pojedynkę.

8 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Musisz się niestety liczyć z tym, że w toku bitwy przy drzwiach wejściowych do zakonu pojawią się dwie nowe grupy przeciwników #1 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Musisz się niestety liczyć z tym, że w toku bitwy przy drzwiach wejściowych do zakonu pojawią się dwie nowe grupy przeciwników #1. Podobnie jak w przypadku wcześniej atakowanych grup, warto w pierwszej kolejności rozprawić się z nowymi łucznikami #2.

9 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Haydera zostaw sobie na sam koniec #1 - Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Haydera zostaw sobie na sam koniec #1. Dobrą wiadomością jest to, że jest on wojownikiem, tak więc nie musisz się obawiać zaklęć ani ataków z zaskoczenia. Złą wiadomością jest to, że jest on bardzo wytrzymały. Po pokonaniu Haydera gra załączy scenkę z rozmowy z Izabelą #2. Możesz jej zadać mnóstwo pytań, między innymi na temat relikwii. Niezależnie od kwestii dialogowej wybranej na sam koniec rozmowy odblokujesz nowy quest, a Izabela na stałe dołączy do drużyny. Zanim opuścisz tę lokację zbadaj koniecznie ciało Haydera, odnajdując między innymi sztylet Zrywacz Gorsetów i Marynarski Pas Sznurowy.

Odblokowany quest towarzysza: Kontakt Izabeli