Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krok 4: Odnalezienie Eveliny

1 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Druga z zaginionych osób to Evelina i w celu odnalezienia jej wybierz się do lokacji [Mrokowisko] - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Druga z zaginionych osób to Evelina i w celu odnalezienia jej wybierz się do lokacji [Mrokowisko]. Zbadaj centralną część tego obszaru i odszukaj Waltera #1 (M23, 19), z którym będziesz mógł porozmawiać. Można oczywiście mu zadać szereg pytań związanych z życiem w Mrokowisku oraz z Eveliną #2. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych na koniec rozmowy dowiesz się, że Evelina ma kryjówkę pod Mrokowiskiem.

2 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już zbadać północno-zachodnią część Mrokowiska, odnajdując przejście (M23, 15) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Przejście w kanałach] #1 (M89, 1) - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już zbadać północno-zachodnią część Mrokowiska, odnajdując przejście (M23, 15) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Przejście w kanałach] #1 (M89, 1). Tu skieruj się na zachód i przygotuj do rozprawienia z grupą potworów. Na początek zlikwiduj wszystkie cienie #2, a następnie zabij towarzyszącego im demona gniewu.

3 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Kieruj się teraz na północ, ale uważaj na pułapkę spustową, na którą wpadniesz przed dotarciem do nowego większego pomieszczenia #1 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Kieruj się teraz na północ, ale uważaj na pułapkę spustową, na którą wpadniesz przed dotarciem do nowego większego pomieszczenia #1. To nie koniec "atrakcji", gdyż pojawienie się nowej grupy potworów doprowadzi do uaktywnienia ogniowej pułapki #2 i jedyne co możesz w takiej sytuacji uczynić, to zaczekać aż wrogowie zejdą z płyt naciskowych.

4 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Także i w tym pomieszczeniu konieczna okaże się likwidacja cieni #1 oraz demonów gniewu #2, przy czym potwory te pojawią się w większych ilościach niż wcześniej - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Także i w tym pomieszczeniu konieczna okaże się likwidacja cieni #1 oraz demonów gniewu #2, przy czym potwory te pojawią się w większych ilościach niż wcześniej. Nie pozwól w rezultacie na to żeby Twoja drużyna została otoczona, a także w razie potrzeby stosuj środki lecznicze.

5 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie skorzystaj ze schodów, przy czym zachowaj ostrożność, bo na górze rozstawiono jeszcze jedną pułapkę #1 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie skorzystaj ze schodów, przy czym zachowaj ostrożność, bo na górze rozstawiono jeszcze jedną pułapkę #1. Możesz już skierować się na wschód. Po dotarciu na miejsce gra wyświetli scenkę przerywnikową ze spotkania z Eveliną #2 (M89, 2).

6 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej #1 Evelina zamieni Cię w potwora i zmuszony zostaniesz do stoczenia z nią bitwy - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej #1 Evelina zamieni Cię w potwora i zmuszony zostaniesz do stoczenia z nią bitwy. Tuż po rozpoczęcia walk zacznij od zaatakowania właśnie Eveliny #2. Postaraj się ją jak najszybciej zlikwidować, uważając na rzucane przez nią zaklęcia, jak chociażby na wytwarzaną przez nią ogromną eksplodującą kulę energii.

7 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po zlikwidowaniu Eveliny zajmij się eksterminacją towarzyszących jej cieni #1 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po zlikwidowaniu Eveliny zajmij się eksterminacją towarzyszących jej cieni #1. Nie powinno z tym być dużych problemów, zwłaszcza że wiele cieni będzie dysponowało krótkimi paskami zdrowia. Po wygranej bitwie czeka Cię nowa rozmowa z Walterem #2. Możesz się tu zachować na dwa sposoby, a mianowicie podarować chłopcom 5 suwerenów (prawa górna opcja dialogowa) lub zachęcić ich do wyjścia z własną inicjatywą (prawa dolna opcja dialogowa).

Krok 5: Odnalezienie Huona

8 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Trzecia z zaginionych osób to elf Huon i w celu odnalezienia go wybierz się za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Elfie obcowisko] - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Trzecia z zaginionych osób to elf Huon i w celu odnalezienia go wybierz się za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Elfie obcowisko]. Po dotarciu odszukaj żonę Huona, czyli Nyssę #1 (M12, 24), z którą musisz oczywiście porozmawiać. Od elfiej kobiety dowiesz się, że jej mąż się zmienił i że się go boi. Nyssa powie Ci też, że Huon planuje się z nią spotkać wieczorem #2.

9 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Opuść na chwilę elfie obcowisko (np - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Opuść na chwilę elfie obcowisko (np. poprzez wejście do domu Merrill) i powróć do tego samego miejsca nocną porą #1 (M13, 24). Tym razem spotkasz już Huona, który na Twoich oczach zamorduje swoją żonę #2. Jak można się łatwo domyślić, wybór opcji dialogowej nie odegra w tym momencie dużej roli, bo wszystkie warianty sprowadzą się do konieczności pokonania elfa w bezpośredniej walce.

10 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Huon przyzwie sobie na pomoc całkiem pokaźną grupę potworów, ale to jego warto zaatakować w pierwszej kolejności #1 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Huon przyzwie sobie na pomoc całkiem pokaźną grupę potworów, ale to jego warto zaatakować w pierwszej kolejności #1. Pamiętaj, że jest on magiem krwi, tak więc bądź gotowy do leczenia swoich podwładnych na wypadek gdyby wyssana została z nich energia życiowa. Po zlikwidowania Huona zajmij się obecnymi w okolicy cieniami #2, które nie powinny stanowić dużego wyzwania. Po wygranej bitwie koniecznie zbadaj ciało Huona, gdyż oprócz receptury odnajdziesz także stanowiące część zestawu Buty Bohatera.

Krok 6: Powrót do Komtur Meredith

11 - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do Meredith będziesz mógł powrócić dopiero po odnalezieniu wszystkich trzech apostatów - Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do Meredith będziesz mógł powrócić dopiero po odnalezieniu wszystkich trzech apostatów. Udaj się ponownie do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] i kliknij na drzwiach prowadzących do siedziby Meredith #1 (M87, 2). Jeżeli wypuściłeś Emila, to możesz teraz zachować się na dwa sposoby #2, a mianowicie skłamać, że zginął (prawa górna opcja dialogowa) lub wyjawić prawdę (prawa dolna opcja dialogowa). Jeżeli Anders jest w drużynie, to może on ponadto dołączyć do rozmowy, wyrażając swój stanowczy sprzeciw wobec działań Meredith. Co ciekawe, niezależnie od tego czy zgodzisz się ze zdaniem Andersa czy też nie Wasze relacje nie ulegną zmianie. Quest ten zostanie zaliczony w momencie zakończenia rozmowy. Musisz teraz powrócić do posiadłości Hawke'ów, albowiem w celu uaktywnienia kolejnego głównego zadania konieczne będzie odczytanie wiadomości przy biurku (M14, 12).

Warto dodać, że jeżeli wypuściłeś Emila, to przy biurku odnajdziesz wiadomość od hrabiego, który wynagrodzi Cię 5 suwerenami, a jeżeli podarowałeś pieniądze Walterowi, to podeśle on swoje podziękowania. Dodatkowo dobrze byłoby też przeczytać wiadomość od Elsy, zdobywając kolejnych 5 suwerenów.

Odblokowany quest towarzysza: Mały problem