Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lista towarzyszy (2) w Dragon Age II | Drużyna poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Fenris

Czy może nie dołączyć do drużyny: Tak - Lista towarzyszy (2) w Dragon Age II | Drużyna - Dragon Age II - poradnik do gry

Czy może nie dołączyć do drużyny: Tak. W celu zagwarantowania sobie szansy przyłączenia Fenrisa do drużyny wymagane jest przystąpienie do zaliczania questu uzupełniającego I aktu Zamiana.

Moment przyłączenia: Po spotkaniu Fenrisa po raz pierwszy w ramach questu uzupełniającego Zamiana musisz zaoferować swoją pomoc w pozbyciu się magistra (nie możesz mu odmówić!!), a następnie przystąpić z udziałem elfa do eksploracji rezydencji Danariusa. Fenris na stałe dołączy do drużyny po ukończeniu tego questu, czyli po zbadaniu całej rezydencji i wyjściu z niej.

Możliwe momenty odejścia z drużyny: Fenris może opuścić skład drużyny w aż trzech różnych sytuacjach. Pierwszym takim momentem jest początkowa część questu towarzysza Gorzkie lekarstwo uaktywnianego w trakcie II aktu gry. Elf odejdzie jeżeli dwukrotnie odmówisz mu wyruszenia na poszukiwania kryjówki łowców niewolników, bądź też po zaakceptowaniu jego prośby zignorujesz ten quest zamiast w miarę szybko udać się w wyznaczone miejsce. Drugi moment to quest towarzysza Samotność z III aktu. W tym przypadku z Fenrisem możesz się na zawsze pożegnać w wyniku własnej decyzji, a konkretnie jeżeli zdecydujesz się na przekazanie elfa w ręce magistra. Ostatnia trzecia sytuacja ma miejsce podczas wykonywania głównego questu III aktu Tego już za wiele. Fenris może się odłączyć od drużyny jeżeli nie rozwiniesz z nim dostatecznie relacji i podejmiesz decyzję o poparciu magów. Jeżeli dojdzie do takiego wariantu, to gra pozwoli Ci nieco później na podjęcie próby przekonania go do zmiany decyzji, aczkolwiek jeśli zakończy się ona niepowodzeniem, to jest duża szansa na to, że zmuszony zostaniesz do pokonania elfa w bezpośredniej walce.

Rasa i klasa postaci: Elf, wojownik.

Siedziba członka drużyny: Górne Miasto - Rezydencja Fenrisa (lokacja ta do momentu zaliczenia questu Zamiana nazywana jest Rezydencją Danariusa).

Możliwy romans: Tak.

Dodatkowe uwagi: Fenris lubi niestety wchodzić w konflikty ze wszystkimi magami wchodzącymi w skład drużyny i w większości przypadków niewiele można na to poradzić. Jeżeli w rezultacie dążysz do budowania z nim pozytywnych relacji, a nie chcesz do siebie zrażać magów, to warto nie zabierać go ze sobą na wyprawy, zwłaszcza że Avelina może go skutecznie zastępować. Jeżeli natomiast planujesz wyrażać swoje poparcie dla templariuszy i nie zraża Cię zdobywanie punktów rywalizacji w relacjach z magami obecnymi w drużynie, to jak najbardziej warto zapraszać go na wspólne wyprawy. Fenris stosunkowo często wyraża swoje opinie podczas wykonywania questów, ale rzadko mają one jakiś realny wpływ na przebieg wydarzeń. Sytuacje, w których jego reakcja pozwala uniknąć walki czy uzyskać ciekawe alternatywne rozwiązanie, można policzyć na palcach jednej ręki.

Izabela

Czy może nie dołączyć do drużyny: Tak - Lista towarzyszy (2) w Dragon Age II | Drużyna - Dragon Age II - poradnik do gry

Czy może nie dołączyć do drużyny: Tak. W celu zagwarantowania sobie szansy przyłączenia Izabeli do drużyny wymagane jest przystąpienie do zaliczania questu uzupełniającego I aktu Więcej szczęścia niż rozumu.

Moment przyłączenia: Izabelę spotkasz w karczmie Pod Wisielcem najprawdopodobniej dopiero po zaliczeniu questu głównego Wyciszenie. Musisz po obejrzeniu cut-scenki z nią porozmawiać, a następnie spotkać się z nią nocną porą w Górnym Mieście celem przystąpienia do rozwiązywania questu uzupełniającego Więcej szczęścia niż rozumu. Izabela na stałe dołączy do drużyny po ukończeniu tego questu, choć w trakcie jego zaliczania będzie towarzyszyła drużynie jako nieaktywny sojusznik.

Możliwe momenty odejścia z drużyny: Izabela może opuścić skład drużyny w aż trzech sytuacjach i każda z nich związana jest z ostatnim głównym questem II aktu, czyli Wymagania Qun. Pierwszy moment to spotkanie w posiadłości Hawke'ów tuż po odblokowaniu głównego zadania Potrzeba złodzieja. Odmowa udzielenia Izabeli pomocy w odzyskaniu artefaktu doprowadzi do natychmiastowego opuszczenia przez nią drużyny. Drugi moment to końcowa część zadania Potrzeba złodzieja. Izabela niezależnie od wybranych opcji dialogowych opuści drużynę, ALE będzie mogła do niej powrócić w końcowej części głównego questu Wymagania Qun. Żeby się tak jednak stało konieczne jest uprzednie rozwinięcie z nią relacji w dostatecznym stopniu oraz wykonanie wszystkich jej wcześniejszych questów. Ostatni trzeci moment to spotkanie z Arishokiem w twierdzy wicehrabiego. Jeżeli Izabela powróciła do drużyny, to będziesz ją mógł dobrowolnie przekazać w ręce qunari, co zaowocuje nieodwracalnym usunięciem jej z drużyny.

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie