Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rozkazy sędziego

Zleceniodawca: Sędzia Vanard [Górne Miasto]

Krok 1: Porozmawianie z Sędzią Vanardem

1 - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić w momencie gdy w Górnym Mieście spotkasz Sędziego Vanarda - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić w momencie gdy w Górnym Mieście spotkasz Sędziego Vanarda. Osoba ta pojawi się najprawdopodobniej po zaliczeniu questu towarzysza Spadek. Dokładne miejsce pobytu Vanarda to schody prowadzące do budynku Zakonu #1 (M3, 12). Sędzia będzie chciał żebyś udał się do starych ruin celem złapania zbiegłego przestępcy. Problem polega na tym, że po ruinach panoszą się potwory, na temat których możesz oczywiście wypytać sędziego. Na koniec rozmowy musisz się zdecydować czy zamierzasz podjąć się tej misji #2 czy też nie. Na szczęście jeżeli odmówisz, to sędzia pozostanie w tym miejscu, dając Ci szansę do zmiany zdania.

Krok 2: Dotarcie do starych ruin

2 - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Opuść Górne Miasto i z mapy świata wybierz podróż do lokacji [Opuszczone ruiny] - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Opuść Górne Miasto i z mapy świata wybierz podróż do lokacji [Opuszczone ruiny]. Po dotarciu na miejsce (M29, 1) podejdź do strażnika Nabila żeby z nim porozmawiać #1 (M29, 2). Do rozmowy wkrótce dołączy elf Elren, od którego dowiesz się, że zbiegły przestępca porwał jego córkę. Możesz w tym momencie wstępnie ustalić dalszy tok działań, czyli przekazać rozmówcom, że zamierzasz pojmać zbiega lub go zamordować. Nie jest to na szczęście wiążąca decyzja, gdyż takową podejmiesz dopiero po złapaniu uciekiniera. Możesz już skorzystać z przejścia (M29, 3) prowadzącego do lokacji [Opuszczone ruiny - Zrujnowane przejście] #2 (M30, 1).

Krok 3: Odnalezienie zbiegłego przestępcy

3 - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Przygotuj się, bo gdy tylko dotrzesz do rozwidlenia (M30, 2) w okolicy pojawi się grupka olbrzymich pająków #1 - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Przygotuj się, bo gdy tylko dotrzesz do rozwidlenia (M30, 2) w okolicy pojawi się grupka olbrzymich pająków #1. Pokonanie tych potworów nie powinno być trudne, choć nie pozwól na to żeby otoczyły one słabszych członków drużyny. Zbadanie pomieszczenia na wschód stąd jest opcjonalne. Spotkałbyś tam wrogich korsarzy #2, ale miałbyś też możliwość otwarcia kufra.

4 - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W celu kontynuacji eksploracji podziemnej struktury musisz powrócić do miejsca, w którym walczyłeś z pająkami i otworzyć drzwi do północnej sali #1 - Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie