Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2 poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przeprosiny Merrill

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu uzupełniającego questu Nocne koszmary [Dolne Miasto - Elfie obcowisko]

Krok 1: Odbycie rozmowy z Merrill

1 - Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to możesz otrzymać automatycznie po zaliczeniu uzupełniającego questu Nocne koszmary, ale tylko jeżeli zabrałeś ze sobą Merrill do Pustki i w trakcie pobytu w tym miejscu zwróciła się w pewnym momencie przeciwko głównemu bohaterowi #1 - Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to możesz otrzymać automatycznie po zaliczeniu uzupełniającego questu Nocne koszmary, ale tylko jeżeli zabrałeś ze sobą Merrill do Pustki i w trakcie pobytu w tym miejscu zwróciła się w pewnym momencie przeciwko głównemu bohaterowi #1. Udaj się teraz do lokacji [Dolne Miasto - Dom Merrill]. Porozmawiaj z Merrill w jej siedzibie #2 na temat niedawno odbytej wyprawy do Pustki. Quest zostanie zaliczony w momencie zakończenia rozmowy.

Nocne koszmary Fenrisa

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu uzupełniającego questu Nocne koszmary [Dolne Miasto - Elfie obcowisko]

Krok 1: Odbycie rozmowy z Fenrisem

2 - Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to możesz otrzymać automatycznie po zaliczeniu uzupełniającego questu Nocne koszmary, ale tylko jeżeli zabrałeś ze sobą Fenrisa do Pustki i w trakcie pobytu w tym miejscu zwrócił się w pewnym momencie przeciwko głównemu bohaterowi #1 - Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to możesz otrzymać automatycznie po zaliczeniu uzupełniającego questu Nocne koszmary, ale tylko jeżeli zabrałeś ze sobą Fenrisa do Pustki i w trakcie pobytu w tym miejscu zwrócił się w pewnym momencie przeciwko głównemu bohaterowi #1. Udaj się teraz do lokacji [Górne Miasto - Rezydencja Fenrisa]. Porozmawiaj z Fenrisem w jego siedzibie #2 na temat niedawno odbytej wyprawy do Pustki. Quest zostanie zaliczony w momencie zakończenia rozmowy.