Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Wróg w naszych szeregach

Zleceniodawca: Macha [Górne Miasto - Dziedziniec Zakonu]

Krok 1: Przepytanie templariuszy o szczegóły zniknięcia Kerana

1 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Wróg w naszych szeregach, a więc po odbyciu rozmowy z Machą #1 (M3, 14) - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Wróg w naszych szeregach, a więc po odbyciu rozmowy z Machą #1 (M3, 14). Możesz już opuścić Górne Miasto i wybrać się do lokacji [Katownia]. Po dotarciu na miejsce zbadaj centralną część dziedzińca i rozpocznij rozmowę z rekrutem templariuszy Hughem (M33, 6) oraz innymi stojącymi przy nim postaciami #2. W trakcie rozmowy możesz wypytać rekrutów o szczegóły inicjacji oraz o innego zaginionego templariusza o imieniu Wilmod. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych Hugh skieruje Cię do kapitana Cullena, który udał się ponoć do obozu Wilmoda.

Krok 2: Odnalezienie Wilmoda i kapitana Cullena

2 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Opuść Katownię i wybierz z mapy świata podróż do lokacji [Obóz Wilmoda] (M42, 1) - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Opuść Katownię i wybierz z mapy świata podróż do lokacji [Obóz Wilmoda] (M42, 1). Skieruj się tu prosto, wybierając dowolną ścieżkę po dotarciu do rozwidlenia #1. Radziłbym zapisać sobie po drodze stan gry, bo już wkrótce stoczysz trudną bitwę. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego obozowiska, w którym spotkasz kapitana Cullena oraz Wilmoda #2 (M42, 2). Wybór opcji dialogowej ponownie nie będzie miał większego znaczenia, a to dlatego, że Wilmod zamieni się po chwili w plugawca.

Krok 3: Zlikwidowanie potworów

3 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tuż po rozpoczęciu bitwy proponowałbym przystąpić do atakowania Wilmoda #1, a to dlatego, że jest on w stanie wzmacniać inne plugawce przebywające na polu bitwy - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu bitwy proponowałbym przystąpić do atakowania Wilmoda #1, a to dlatego, że jest on w stanie wzmacniać inne plugawce przebywające na polu bitwy. Pomagaj sobie zdolnościami oraz zaklęciami, dzięki którym będziesz mógł spowalniać, paraliżować lub zamrażać potwory #2. Dbaj jednocześnie o stan zdrowia członków drużyny, a to dlatego, że bitwa ta trochę potrwa. Nie musisz się natomiast przejmować Cullenem, gdyż będzie on sobie dobrze radził bez Twojego wsparcia.

4 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do atakowania zwykłych plugawców przystąp dopiero w momencie gdy uda Ci się pokonać Wilmoda #1 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie