Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krok 5: Rozmowa z Zevranem

1 - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie gra załączy scenkę przerywnikową, z której dowiesz się, że poszukiwanym skrytobójcą jest doskonale znany z pierwszej części gry Zevran #1 - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie gra załączy scenkę przerywnikową, z której dowiesz się, że poszukiwanym skrytobójcą jest doskonale znany z pierwszej części gry Zevran #1. W trakcie rozmowy możesz wypytać Zevrana o Kruków, a nawet poromansować nieco z elfem #2.

2 - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Na koniec rozmowy możesz się zachować na dwa zasadnicze sposoby #1 - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Na koniec rozmowy możesz się zachować na dwa zasadnicze sposoby #1:

  • podjąć decyzję o nie oddawaniu Zevrana w ręce Kruków (prawa górna opcja dialogowa)
  • podjąć decyzję o odeskortowaniu Zevrana do Nuncia (prawa dolna opcja dialogowa): w tym przypadku Zevran dobrowolnie odda się w Twoje ręce

Niezależnie od wybranego rozwiązania zbadaj trzy okoliczne stosy złota #2 (M82, 3), po czym skieruj się w stronę północnego wyjścia z jaskiń (M82, 4).

Krok 6: Wybranie się do obozu Nuncia

3 - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli zadecydowałeś, że nie przekażesz Zevrana w ręce Kruków, to zmuszony zostaniesz do wybrania z mapy świata lokacji [Antivański obóz] #1 (M83, 1) - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli zadecydowałeś, że nie przekażesz Zevrana w ręce Kruków, to zmuszony zostaniesz do wybrania z mapy świata lokacji [Antivański obóz] #1 (M83, 1). W przeciwnym wypadku zostaniesz od razu przetransportowany w to miejsce #2.

4 - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wypuściłeś Zevrana, to pojawi się on po dotarciu do obozowiska #1 i niezależnie od wybranej opcji dialogowej przystąpisz do bitwy z Krukami - Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie