Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Nocne kłamstwa

Zleceniodawca: pokonanie określonej liczby grup strażników pretendentów [Górne Miasto]

1 - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Quest ten możesz aktywować pozbywając się wystarczającej liczby grup strażników pretendentów panoszących się po lokacji [Górne Miasto] - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Quest ten możesz aktywować pozbywając się wystarczającej liczby grup strażników pretendentów panoszących się po lokacji [Górne Miasto]. Naturalnie przeciwnicy ci będą się pojawiać tylko i wyłącznie gdy przystąpisz do eksploracji obszaru nocną porą. Typowe miejsca pojawiania się bandytów to targ #1, dzielnica posiadłości, plac w Górnym Mieście oraz gildia kupców #2. Za każdym razem dbaj o członków drużyny, eliminując w pierwszej kolejności łuczników i będąc gotowym do rozprawienia się z tymi przeciwnikami, który pojawią się dopiero po kilku chwilach.

2 - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pokonanie wymaganej liczby grup bandytów doprowadzi do wyświetlenia na ekranie informacji #1 dotyczącej położenia ich głównej bazy - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pokonanie wymaganej liczby grup bandytów doprowadzi do wyświetlenia na ekranie informacji #1 dotyczącej położenia ich głównej bazy. Wejście do lokacji [Dolne Miasto - Koszary] znajduje się na południe od Gildii Kupców #2 (M4, 6).

3 - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po znalezieniu się w środku warto zapisać sobie stan gry, bo w sąsiednim pomieszczeniu przebywa bardzo liczna grupa strażników pretendentów dowodzona przez kapitana Qertha #1 (M17, 2) - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po znalezieniu się w środku warto zapisać sobie stan gry, bo w sąsiednim pomieszczeniu przebywa bardzo liczna grupa strażników pretendentów dowodzona przez kapitana Qertha #1 (M17, 2). Polecam w pierwszej kolejności przystąpić do atakowania zwykłych bandytów #2, dbając przez cały czas o stan zdrowia swoich podopiecznych

4 - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dobrym pomysłem jest ustawienie się przy wejściu do większego pomieszczenia #1, choć nowi wrogowie mimo wszystko pojawiać się w mniejszym pomieszczeniu - Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dobrym pomysłem jest ustawienie się przy wejściu do większego pomieszczenia #1, choć nowi wrogowie mimo wszystko pojawiać się w mniejszym pomieszczeniu. Na sam koniec zostaw sobie Qertha oraz wyraźnie silniejszych strażników pretendentów #2. Po zakończonych walkach zbadaj ciało kapitana Qertha, odnajdując między innymi Zarozumiały Tasak Palvo oraz Robocze buty Formari. Możesz też korzystając z okazji zbadać całe koszary. Wiele pomieszczeń jest niestety niedostępnych, ale odnajdziesz między innymi interaktywną skrzynię.

Po opuszczeniu bazy bandytów i oficjalnym zakończeniu questu rozważ wybranie się nocną porą do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. W jednym z południowych pomieszczeń karczmy spotkasz kobietę oznaczoną jako Przyjaciel. Kliknij na niej w celu odebrania dodatkowej nagrody (2 suwereny).