Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Odstępca

Zleceniodawca: automatycznie po odbyciu drugiej rozmowy z Arishokiem [Doki]

Krok 1: Rozmowa z Andersem

1 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to powinno pojawić się w Twoim dzienniku już po odbyciu kończącej rozmowy z Arishokiem w Dokach w ramach głównego questu Przysługa w kwestii prochu - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to powinno pojawić się w Twoim dzienniku już po odbyciu kończącej rozmowy z Arishokiem w Dokach w ramach głównego questu Przysługa w kwestii prochu. Wybierz się do lokacji [Mrokowisko - Klinika Andersa] i kliknij na postaci Andersa #1 (M23, 2) celem zainicjowania z nim rozmowy. Od Szarego Strażnika dowiesz się, że templariusz sir Alrik ma w planach wyciszenie w najbliższym czasie wszystkich apostatów. Możesz mu zadać kilka dodatkowych pytań, a na sam koniec rozmowy będziesz musiał zadecydować #2 czy pomóc Andersowi w rozwiązaniu sytuacji z sir Alrikiem (+5 punktów do przyjaźni) czy nie (+15 punktów do rywalizacji; koniec questu).

Krok 2: Przeprawa przez lochy w Katowni

2 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli zgodziłeś się pomóc Andersowi, to upewnij się, że jest on aktywnym członkiem drużyny i wybierz się w jego towarzystwie do południowej części Mrokowiska - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli zgodziłeś się pomóc Andersowi, to upewnij się, że jest on aktywnym członkiem drużyny i wybierz się w jego towarzystwie do południowej części Mrokowiska. Odszukaj tu przejście (M23, 14) prowadzące do lokacji [Lochy w Katowni] #1 (M66, 1). Przed wkroczeniem do nowej strefy będziesz mógł zadecydować, czy chcesz od razu przystąpić do wyprawy #2 czy potrzebujesz chwili na przygotowania.

3 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Kieruj się stopniowo na południe - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Kieruj się stopniowo na południe. Na pierwszych przeciwników wpadniesz po skorzystaniu ze schodów i dotarciu do rozwidlenia #1 (M66, 2). Nie radzę walczyć z nimi w tym miejscu, bo mógłbyś zostać w łatwy sposób otoczony. O wiele lepiej jest pozostać przy schodach lub wycofać się do poprzedniej lokacji i zaczekać na ich przybycie. W pierwszej kolejności polecam zaatakować brygadzistę przemytników lyrium #2.

4 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po zlikwidowaniu brygadzisty zajmij się atakowaniem pozostałych przeciwników, a mianowicie przemytników lyrium oraz krasnoludzkich najemników #1 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po zlikwidowaniu brygadzisty zajmij się atakowaniem pozostałych przeciwników, a mianowicie przemytników lyrium oraz krasnoludzkich najemników #1. Po zakończonych walkach radzę poświęcić chwilkę na zbadanie ciał wrogów, gdyż przy jednym z nich odnajdziesz przedmiot aktywujący poboczny quest #2.

Odblokowany poboczny quest: Jedyne Słuszne Pantalony

5 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach będziesz musiał wybrać jedno z dwóch przejść do kolejnej części lochów - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach będziesz musiał wybrać jedno z dwóch przejść do kolejnej części lochów. Jeżeli wybierzesz wschodnie przejście #1, to warto zachować ostrożność po dotarciu do południowej sali, a to dlatego, że podczas próby rozbrojenia skomplikowanej pułapki możesz zostać zaatakowany przez jadowite pająki i olbrzymie pająki #2. Jako pierwsze powinny oczywiście zginąć te potwory, które z odległości potrafią pluć jadem.

6 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybierzesz zachodnie przejście #1, to ominie Cię ryzyko związane z koniecznością staczania dodatkowych walk czy rozbrajania pułapek - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybierzesz zachodnie przejście #1, to ominie Cię ryzyko związane z koniecznością staczania dodatkowych walk czy rozbrajania pułapek. Niezależnie od wybranej ścieżki musisz dotrzeć do schodów, które prowadzą na południe #2 (M66, 3).

7 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Podążaj jedyną możliwą ścieżką i bądź gotowy do rozprawienia się z nową grupą przeciwników po dotarciu do nieco większej lokacji - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Podążaj jedyną możliwą ścieżką i bądź gotowy do rozprawienia się z nową grupą przeciwników po dotarciu do nieco większej lokacji. Także i tym razem rozpocznij od zlikwidowania brygadzisty przemytników lyrium #1 i dopiero po jego śmierci zajmij się atakowaniem zwykłych przemytników oraz najemników. Po zakończonych walkach skorzystaj ze schodów #2, kierując się na południowy-wschód.

8 - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Od najważniejszego miejsca lochów oddziela Cię jeszcze tylko jedna grupa przeciwników - Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Od najważniejszego miejsca lochów oddziela Cię jeszcze tylko jedna grupa przeciwników. Uważaj, bo oprócz zwykłych wrogów do zlikwidowania będzie też dwóch brygadzistów przemytników lyrium #1. Kieruj się teraz cały czas na południe. Zapisz stan gry przed wejściem do ostatniego pomieszczenia lochów #2, a to dlatego, że spotkasz w nim Sir Alrika (M66, 4) i podległych mu templariuszy.