Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ulice spowite czerwienią

Zleceniodawca: automatycznie po pokonaniu określonej liczby grup Krwawych Furiatów i niewolników Krwawych Furiatów [Górne Miasto]

1 - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Quest ten możesz aktywować pozbywając się wystarczającej liczby grup Krwawych Furiatów i niewolników Krwawych Furiatów panoszących się po lokacji [Górne Miasto] - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Quest ten możesz aktywować pozbywając się wystarczającej liczby grup Krwawych Furiatów i niewolników Krwawych Furiatów panoszących się po lokacji [Górne Miasto]. Naturalnie bandyci będą się pojawiali tylko i wyłącznie gdy przystąpisz do eksploracji obszaru nocną porą. Typowe miejsca pojawiania się bandytów to targ, plac w Górnym Mieście, trakt wicehrabiego #1 oraz gildia kupców #2, W trakcie walk w pierwszej kolejności eliminuj liderujących poszczególnym grupom magów krwi, powstrzymując ich przed rzucaniem potężnych zaklęć.

2 - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pokonanie wymaganej liczby grup bandytów doprowadzi do wyświetlenia na ekranie informacji #1 dotyczącej położenia ich głównej bazy - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pokonanie wymaganej liczby grup bandytów doprowadzi do wyświetlenia na ekranie informacji #1 dotyczącej położenia ich głównej bazy. W tym celu udaj się na południe od gildii kupców, odnajdując przejście (M4, 6) prowadzące do lokacji [Górne Miasto - Podejrzany dom #2] #2 (M75, 1).

3 - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Skieruj się do wschodniego pomieszczenia i od razu po dotarciu na miejsce przystąp do atakowania lidera bandytów, czyli Jakesona Rzeźnika Halla #1 (M75, 2) - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Skieruj się do wschodniego pomieszczenia i od razu po dotarciu na miejsce przystąp do atakowania lidera bandytów, czyli Jakesona "Rzeźnika" Halla #1 (M75, 2). Jego szybka śmierć jest ważną sprawą, albowiem jest on magiem i jeżeli zostawiłbyś go przy życiu, to mógłby Ci sporo zaszkodzić. Dopiero po jego zlikwidowaniu zajmij się atakowaniem obecnych w okolicy niewolników Krwawych Furiatów #2.

4 - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zachowaj ostrożność, bo nowa grupa bandytów pojawi się w dalszej części bitwy w pomieszczeniu przy głównym wejściu do posiadłości #1 - Ulice spowite czerwienią | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zachowaj ostrożność, bo nowa grupa bandytów pojawi się w dalszej części bitwy w pomieszczeniu przy głównym wejściu do posiadłości #1. Nowi wrogowie mogą się też pojawić przy schodach prowadzących na piętro i w tym przypadku warto się w szczególności rozglądać za magami krwi #2, czyli Krwawymi Furiatami. Po wygranej bitwie dobrze byłoby zbadać ciało Rzeźnika, dzięki czemu pozyskasz między innymi cenny topór Znamienity Rębajło.

Po opuszczeniu bazy bandytów i oficjalnym zakończeniu questu rozważ wybranie się nocną porą do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. W jednym z południowych pomieszczeń karczmy spotkasz kobietę oznaczoną jako Przyjaciel. Kliknij na niej w celu odebrania dodatkowej nagrody (2 suwereny).