Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Awiergańskie zwoje: zguba Pychy

Zleceniodawca: Automatycznie po zlikwidowaniu jednego z potworów [Rozdarty Grzbiet lub Okaleczone Wybrzeże]

1 - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to uaktywnisz automatycznie po zabiciu jednego z potworów #1 związanych z pobocznymi questami Awiergańskie zwoje: pierwszy aspekt, Awiergańskie zwoje: drugi aspekt i Awiergańskie zwoje: trzeci aspekt - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to uaktywnisz automatycznie po zabiciu jednego z potworów #1 związanych z pobocznymi questami Awiergańskie zwoje: pierwszy aspekt, Awiergańskie zwoje: drugi aspekt i Awiergańskie zwoje: trzeci aspekt. Na poszukiwania pradawnego zła będziesz mógł wyruszyć dopiero po zaliczeniu wszystkich wymienionych wyżej questów. Zostaniesz wtedy poinformowany o tym, że należy udać się do lokacji [Mrokowisko]. Po dotarciu na miejsce skieruj się w okolice kliniki Andersa, a odnajdziesz przejście (M23, 6) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Ukryty loch] #2 (M84, 1).

2 - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce od razu wyjdź po schodach na górę - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce od razu wyjdź po schodach na górę. Spotkasz tu demona pychy Hybrisa #1 (M84, 2). Niestety, niezależnie od wybieranych opcji dialogowych #2 zmuszony zostaniesz do stoczenia w tym miejscu dosyć trudnej bitwy.

3 - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Do atakowania Hybrisa warto oczywiście oddelegować co najmniej jednego wojownika #1, natomiast reszta drużyny powinna utrzymywać bezpieczny dystans - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Do atakowania Hybrisa warto oczywiście "oddelegować" co najmniej jednego wojownika #1, natomiast reszta drużyny powinna utrzymywać bezpieczny dystans. Musisz się niestety liczyć z tym, że oprócz wyprowadzania standardowych ataków potwór będzie się także starał Ciebie zatruć. Unikaj ponadto wytwarzanego przez Hybrisa niebieskiego słupa światła #2, gdyż może on uwięzić na kilka sekund kogoś z drużyny.

4 - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Hybris na pomoc początkowo przyzwie sobie cienie #1 i ich eliminacja powinna przebiegać sprawnie, nie zmuszając Cię do całkowitego zaprzestania atakowania demona pychy - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Hybris na pomoc początkowo przyzwie sobie cienie #1 i ich eliminacja powinna przebiegać sprawnie, nie zmuszając Cię do całkowitego zaprzestania atakowania demona pychy. Sytuacja nieco się zmieni w momencie pojawienia się na polu bitwy demona gniewu #2. Warto wtedy skupić na nim swoją uwagę, gdyż w przeciwnym wypadku znacząco utrudniłby zlikwidowanie Hybrisa. Po wygranej bitwie zbadaj oczywiście ciało demona pychy, odnajdując między innymi bardzo cenny miecz Glandivalis.

Król Alistair

Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]

Krok 1: Wybranie się na spotkanie z królem Alistairem

5 - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Szansa na wykonanie tego questu pojawi się w momencie otrzymania wiadomości zatytułowanej Przysługa i wina #1, którą będziesz mógł odczytać przy biurku (M14, 12) w lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawkeów] - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Szansa na wykonanie tego questu pojawi się w momencie otrzymania wiadomości zatytułowanej Przysługa i wina #1, którą będziesz mógł odczytać przy biurku (M14, 12) w lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]. Wiadomość ta zostanie przysłana tylko jeżeli podczas tworzenia postaci na samym początku gry w zakładce Świat wybrałeś wariant Bohater Fereldenu #2, wedle którego na tronie króla Fereldenu zasiadł właśnie Alistair. Wyjdź z posiadłości i wybierz się za dnia do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego].

6 - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu do twierdzy gra automatycznie załączy scenkę ze spotkania z królem Alistairem #1 (M9, 12) - Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair | Questy poboczne - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu do twierdzy gra automatycznie załączy scenkę ze spotkania z królem Alistairem #1 (M9, 12). Na przebieg spotkania #2 nie będziesz miał zbyt dużego wpływu, choć do rozmowy będą się mogły dołączać towarzyszące Ci osoby. Zakończenie spotkania doprowadzi do zaliczenia tego krótkiego questu.