Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krok 6: Wybranie się na spotkanie z Feynrielem

1 - Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wyeliminowaniu obu demonów (pożądania i pychy) powróć do centralnej sali #1 - Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wyeliminowaniu obu demonów (pożądania i pychy) powróć do centralnej sali #1. Zauważ, że na dole stoi Feynriel #2 (M50, 4). Podejdź do niego celem zainicjowania scenki z rozmowy. Jej przebieg będzie uzależniony w pewnym stopniu od Twoich wcześniejszych poczynań:

  • Jeżeli już wcześniej zlikwidowałeś demona Torpora, to zapoznaj się z opisem w sekcji Krok 7, Wariant A.
  • Jeżeli zgodziłeś się wcześniej na nawiązanie współpracy z demonem Torporem, to zapoznaj się z opisem w sekcji Krok 7, Wariant B.

Krok 7, Wariant A: Rozmowa z samym Feynrielem

2 - Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie rozmowy z Feynrielem #1 dowiesz się, że zapanował nad snem i że chciałby opuścić Kirkwall, wybierając się samotnie do Imperium Tevinterskiego - Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Feynrielem #1 dowiesz się, że zapanował nad snem i że chciałby opuścić Kirkwall, wybierając się samotnie do Imperium Tevinterskiego. Możesz się zachować na dwa sposoby:

  • wyrazić zgodę (prawa górna opcja dialogowa)
  • zabić Feynriela (prawa dolna opcja dialogowa): sprawi to, że stanie się on tzw. Wyciszonym #2

Krok 7, Wariant B: Rozmowa z Feynrielem i Torporem

3 - Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zauważ, że Feynrielowi przez cały czas będzie towarzyszył Torpor #1, z którym wcześniej dobiłeś targu - Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie