Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

M3; M4- Górne Miasto (dzień i noc) | Mapy Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Mapa M3: Górne Miasto (dzień)

Legenda - M3; M4- Górne Miasto (dzień i noc) | Mapy Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Legenda:

1. Wyjścia z Górnego Miasta.

2. Przejście do: Kwitnąca Róża.

3. Przejście do: Zakon.

4. Przejście do: Twierdza wicehrabiego. [Akt II] Bodahn (Quest główny: W poszukiwaniu domu). [Akt II] Bodahn (Quest główny: Zyski i straty).

5. [Prolog] Varrik (Quest główny: Zniszczenie Lothering).

6. [Akt I] Bartrand (Quest główny: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).

7. [Akt I] Spiskowiec z Amarantu (Quest poboczny: Spiskowcy).

8. [Akt I] Przejście do: Rezydencja Fenrisa (Quest uzupełniający: Zamiana).

9. [Akt I] Hubert (Quest uzupełniający: Kościany Szyb). [Akt II] Hubert (Quest uzupełniający: Robota kogoś z naszych).

10. [Akt I] Sareth Talwain (Quest poboczny: Symbol rodu Talwain).

11. [Akt I] Poseł tradycjonalistów (Quest poboczny: Traktat o Kastach i Księgowości Rodu).

12. [Akt I] Sędzia Vanard (Quest uzupełniający: Rozkazy sędziego).

13. [Akt I] Athenril (Quest uzupełniający: Niedokończone sprawy).

14. [Akt I] Macha (Plotka: Wróg w naszych szeregach).

15. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Hawke'ów.

16. [Akt II] Jewhen (Quest uzupełniający: Złoto głupców).

17. Tablica u Kantora. Miejsce spotkania Sebastiana (Zawartość specjalna: Książę na wygnaniu).

18. [Akt II] Bolund, kronikarz amator (Quest poboczny: Symbol Dawnego Boga Dumata).

19. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Bartranda (Quest towarzysza: Sprawa rodzinna).

20. [Akt II] Siostra Phylias (Quest poboczny: Szósty palec Wentwortha).

21. [Akt II] Bulf Nieskazitelny (Quest poboczny: Jedyne Słuszne Pantalony).

22. [Akt II] Wiec z udziałem Meredith i Orsina (Quest główny: Wymagania Qun).

23. [Akt III] Taarbas (Quest poboczny: Zaginione miecze).

24. [Akt III] Ostrza Korvala (Quest poboczny: Zaginione miecze).

25. [Akt III] Sir Marlein Selbech (Quest poboczny: Szlachetny cel).

26. [Akt III] Nuncio (Quest uzupełniający: Stado Kruków).

27. [Akt I] Ogłoszenie (Quest uzupełniający: Pierwsza ofiara).

28. [Akt I] Ghyslain de Carrac (Quest uzupełniający: Pierwsza ofiara).

29. [Akt I] Ogłoszenie (Quest uzupełniający: Niepożądany ratunek).

30. [Akt III] Delila Howe (Quest uzupełniający: Poszukiwania Nathaniela).

31. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Harimannów (Quest towarzysza: Skrucha).

Mapa M4: Górne Miasto (noc)

Legenda - M3; M4- Górne Miasto (dzień i noc) | Mapy Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Legenda:

1. Wyjścia z Górnego Miasta

2. Przejście do: Kwitnąca Róża.

3. Przejście do: Zakon (niedostępne w nocy poza kilkoma wyjątkami). [Akt I] Przejście do: Zakon (Quest uzupełniający: Więcej szczęścia niż rozumu).

4. Przejście do: Twierdza wicehrabiego (niedostępne w nocy poza kilkoma wyjątkami).

5. [Akt I] Przejście do: Rezydencja Danariusa (Quest uzupełniający: Zamiana). [Akt I] Przejście do: Rezydencja Fenrisa (Quest uzupełniający: Zamiana).

6. [Akt I] Przejście do: Koszary (Quest poboczny: Nocne kłamstwa). [Akt III] Przejście do: Podejrzany dom #2 (Quest poboczny: Ulice spowite czerwienią).

7. [Akt I] Anders (Quest główny: Wyciszenie).

8. [Akt I] Izabela (Quest uzupełniający: Więcej szczęścia niż rozumu).

9. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Hawke'ów.

10. [Akt II] Mściciele z Denerim (Quest poboczny: Niewyraźne szczegóły).

11. [Akt II] Przejście do: Podejrzany dom (Quest poboczny: Nocne rozrywki pań).

12. [Akt II] Przejście do: Posiadłość DuPuisa (Quest główny: Główny podejrzany).

13. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Bartranda (Quest towarzysza: Sprawa rodzinna). [Akt III] Przejście do: Posiadłość Bartranda (Quest towarzysza: Nawiedzenie).

14. [Akt II] Miejsce spotkania z Komtur Meredith (Quest główny: Wymagania Qun).

15. [Akt II] Miejsce spotkania z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem (Quest główny: Wymagania Qun).

16. [Akt II] Miejsce rozpoczęcia bitwy (Quest główny: Wymagania Qun).

17. [Akt III] Przejście do: Rezydencja de Launcetów (Quest główny: Na wolności).

18. [Akt III] Potajemne spotkanie (Quest główny: Najlepsza na zimno).

19. [Akt II] Miejsce spotkania (Quest poboczny: Spotkanie o północy).