Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdolności magów (2) w Dragon Age II | Rozwój postaci poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

ENTROPIA - Zdolności magów (2) w Dragon Age II | Rozwój postaci - Dragon Age II - poradnik do gry

ENTROPIA

Typ: Kategoria główna.

Kategoria ta służy rozwijaniu umiejętności osłabiania na różny sposób oddziałów wroga.

Kategoria dostępna dla postaci: Hawke, Bethany, Merrill.

Uwagi: Inwestowanie w rozwój tej kategorii zdolności jest dobrym pomysłem jeżeli masz w planach budowanie postaci maga, który będzie koncentrował się na zadawaniu dużych obrażeń. Głównym założeniem entropii jest osłabianie wrogów, czyniąc ich łatwymi celami dla maga i reszty drużyny.

Priorytetowe zakupy: Klątwa udręki, Groza.

NAZWA ZDOLNOŚCI

TYP ZDOLNOŚCI

DZIAŁANIE I UWAGI

Klątwa udręki

aktywowana

1 ulepszenie

Rzucenie na wroga klątwy, osłabiającej na kilkanaście sekund jego odporność na obrażenia. Jest to bardzo przydatna zdolność, szczególnie po zakupieniu dostępnego ulepszenia. Najlepiej jest wybierać silniejszych wrogów i trzymać innych członków drużyny w pogotowiu, tak by po osłabieniu celu mogli natychmiast przystąpić do ataku.

Ulepszenie Klątwa śmierci jest bardzo pomocne, albowiem gwarantuje ono zadawanie osłabionemu przeciwnikowi samych ciosów krytycznych. Zakup absolutnie obowiązkowy.

Groza

aktywowana

1 ulepszenie

Ogłuszenie atakowanego przeciwnika na dziesięć sekund. Podobnie jak wyżej, jest to doskonała propozycja w połączeniu z natychmiastowym atakiem całej drużyny na bezbronny cel. Warto też dodać, że zdolność działa na wszystkich przeciwników, nie tylko na tych "zwykłych".

Ulepszenie Rozpacz oferuje bardzo miły bonus w postaci zadawania pokaźnych obrażeń duchowych. Nie jest to przydatne w każdej sytuacji, bo wielu wrogów cechuje się dużą odpornością duchową, tym niemniej warto rozważyć wydanie na ten cel punktu rozwoju.

Klątwa pomyłki

aktywowana

1 ulepszenie

Rzucenie na wroga klątwy zmniejszającej o połowę siłę jego ataku i powstrzymującej go od wyprowadzania ciosów krytycznych. Ta druga cecha zyskuje szczególne znaczenie wśród wrogich skrytobójców i to o nich (jak również o innych silnych przeciwnikach) warto pamiętać przy dokonywaniu wyboru celu ataku.

Ulepszenie Klątwa spętania jest godna rozważenia, a to dlatego, że w dość dużym stopniu spowalnia ono atakowany cel i wyprowadzane przez niego ataki. To czyni danego przeciwnika jeszcze mniej skutecznym na polu bitwy.

Sen

aktywowana

1 ulepszenie

Podjęcie próby uśpienia wszystkich zwykłych przeciwników przebywających na atakowanym obszarze. Zdolność ta w podstawowej formie nie jest jakoś szczególnie przydatna. Warto pamiętać, że wprowadzenie przeciwnika w stan snu nie jest tak atrakcyjne jak ogłuszenie go czy zdezorientowanie, albowiem jest on wybudzany gdy tylko zostanie przez kogoś zaatakowany.

Ulepszenie o nazwie Śpiączka czyni główną zdolność znacznie bardziej atrakcyjną, a to dlatego, że uśpieni wrogowie są dodatkowo paraliżowani. Radzę więc nabyć główną umiejętność od razu w połączeniu z ulepszeniem lub w ogóle zrezygnować z zakupu.

Chmura entropii

aktywowana

1 ulepszenie

Spowicie atakowanego obszaru chaotyczną energią zmniejszającą siłę ataku i obrony wrogów. Zwykli przeciwnicy mogą zostać ponadto uśpieni lub ogłuszeni. Zdolność ta nie jest z pewnością nadzwyczajna, tak więc decyzję o ewentualnym jej odblokowaniu warto odłożyć na później.

Ulepszenie Chmura śmierci dodaje kilka niezłych efektów, które jednak w ogólnym rozrachunku nie czynią głównej zdolności wyśmienitą. Wrogowie otrzymują mianowicie niewielkie obrażenia duchowe, zostają spowolnieni (ruch i atak), ich odporność na obrażenia zostaje nieznacznie obniżona, a usypiane cele analogiczne do powyższej umiejętności są automatycznie paraliżowane.

TWORZENIE - Zdolności magów (2) w Dragon Age II | Rozwój postaci - Dragon Age II - poradnik do gry

TWORZENIE

Typ: Kategoria główna.

Kategoria ta służy rozwijaniu umiejętności leczenia, wzmacniania i ochraniania towarzyszy.

Kategoria dostępna dla postaci: Hawke, Anders, Bethany.

Uwagi: Inwestowanie w rozwój tej kategorii zdolności jest bardzo wskazane jeżeli masz w planach budowanie postaci maga, który będzie koncentrował się na wspieraniu i leczeniu pozostałych członków drużyny, a nie na rzucaniu potężnych zaklęć ofensywnych.

Priorytetowe zakupy: Glif paraliżu, Uzdrowienie.

NAZWA ZDOLNOŚCI

TYP ZDOLNOŚCI

DZIAŁANIE I UWAGI

Glif paraliżu

aktywowana

1 ulepszenie

Wytworzenie na ziemi glifu, który paraliżuje wkraczających na niego zwykłych przeciwników. Godne odnotowania jest to, że paraliż standardowe obejmuje jedynie dwie postacie i trwa tylko cztery sekundy, tak więc warto zainteresować się ulepszeniem opisywanej zdolności. Jeżeli chodzi o miejsce rozłożenia glifu, obowiązuje tu pełna swoboda. Ja polecam umieszczać go w punktach okupowanych przez członków drużyny lub w przejściach, w których pojawiają się siły wroga.

Ulepszenie Glif wiązania jest bardzo pomocne. Zwiększa ono przede wszystkim limit zatrzymywanych postaci do czterech, a także wydłuża czas działania paraliżu. Proponuję w rezultacie krótko po odblokowaniu głównej zdolności zainteresować się zakupem ulepszenia.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie