Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krok 4, Wariant A: Aresztowanie Keldera

1 - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Od razu ostrzegam, że wariant ten jest trudniejszy do zrealizowania, gdyż zakłada on stoczenie wymagającej bitwy - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Od razu ostrzegam, że wariant ten jest trudniejszy do zrealizowania, gdyż zakłada on stoczenie wymagającej bitwy. W trakcie rozmowy z Kelderem dowiesz się, że ten pragnie zginąć, dlatego będzie niepocieszony na wieść, że zamierzasz go aresztować. W celu potwierdzenia tego wyboru musisz na sam koniec rozmowy wybrać prawą górną opcję dialogową #1. Wiedz, że takie zachowanie nie spodoba się między innymi Avelinie. Samo aresztowanie nie będzie też łatwą sprawą, gdyż Kelder ucieknie do głównej sali (M30, 4). Powróć tam za nim #2, ALE zapisz stan gry zanim wejdziesz do środka.

2 - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jak zapewne zauważyłeś, w pomieszczeniu pojawił się potężny ożywieniec #1 dowodzący grupą zwłok - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, w pomieszczeniu pojawił się potężny ożywieniec #1 dowodzący grupą zwłok. Skup wszystkie swoje ataki właśnie na atakowaniu ożywieńca, w miarę możliwości spowalniając jego ruchy lub go zamrażając #2. Walcz tak długo aż bestia zostanie ostatecznie pokonana.

3 - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po rozprawieniu się z ożywieńcem przystąp do atakowania przebywających w tej sali zwłok #1, co okaże się już na szczęście znacznie prostsze - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po rozprawieniu się z ożywieńcem przystąp do atakowania przebywających w tej sali zwłok #1, co okaże się już na szczęście znacznie prostsze. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów skieruj się do północnego wyjścia z tej sali #2 (M30, 7), a automatycznie powrócisz do obozowiska w lokacji [Opuszczone ruiny].

4 - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce czeka Cię dość nieprzyjemna scenka z udziałem Elrena #1 (M29, 2), który będzie wściekły, iż nie zabiłeś Keldera - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce czeka Cię dość nieprzyjemna scenka z udziałem Elrena #1 (M29, 2), który będzie wściekły, iż nie zabiłeś Keldera. Nabil przejmie z kolei więźnia i odeśle Cię do sędziego Vanarda. Możesz już opuścić ten obszar i udać się do lokacji [Górne Miasto]. Vanarda odnajdziesz w tym samym miejscu co wcześniej (M3, 12). Pilnuj się przy wyborze opcji dialogowych #2, gdyż do wyboru są trzy różne zakończenia tego questu:

  • zażądanie dodatkowej zapłaty za utrzymanie w tajemnicy informacji o tym, że Kelder jest synem sędziego (prawa górna opcja dialogowa): 2 suwereny
  • odmowa przyjęcia zapłaty za wykonane zadanie (prawa środkowa opcja dialogowa)
  • stwierdzenie, że prawda prędzej czy później wyjdzie na jaw (prawa dolna opcja dialogowa): 4 suwereny

Krok 4, Wariant B: Wykonanie egzekucji na Kelderze

5 - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Na sam koniec rozmowy z Kelderem musisz wybrać prawą dolną opcję dialogową #1, potwierdzając chęć zamordowania go w ramach kary za popełnione przez niego zbrodnie - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Na sam koniec rozmowy z Kelderem musisz wybrać prawą dolną opcję dialogową #1, potwierdzając chęć zamordowania go w ramach kary za popełnione przez niego zbrodnie. Wiedz, że takie zachowanie spodoba się między innymi Avelinie i Varrikowi. Co ciekawe, przestępca nie będzie się w żaden sposób chciał obronić. Możesz już opuścić to pomieszczenie #2 (M30, 7), automatycznie powracając do obozowiska w lokacji [Opuszczone ruiny].

6 - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce zostaniesz powitany przez uszczęśliwionego Elrena oraz jego córkę Lię (M29, 2) - Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce zostaniesz powitany przez uszczęśliwionego Elrena oraz jego córkę Lię (M29, 2). Standardowo wynagrodzony zostaniesz dwoma suwerenami, ale w trakcie rozmowy z elfem możesz zadać większej zapłaty #1. Strażnik Nabil odeśle Cię do sędziego Vanarda. Możesz już opuścić ten obszar i udać się do lokacji [Górne Miasto]. Vanarda odnajdziesz w tym samym miejscu co wcześniej #2 (M3, 12). Sędzia będzie wściekły, że zamordowałeś jego syna i poprzysięgnie zemstę.