Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gray Matter - poradnik do gry

Gray Matter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter Gray Matter poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Rozdział drugi

Zadania:

  1. Cena Zdrajcy cz. 2 (84 pkt.)
  2. Dziwne zdarzenie na torze Horspath (40 pkt.)
  3. Tajemniczy doktor Styles (166 pkt.)
  4. Sam w roli asystentki (19 pkt.)
  5. Sam i legitymacja studencka (41 pkt.)
  6. Premia rozdziału 2 (20 pkt.)

Dziwne zdarzenie na torze Horspath

1 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Weź leżącą na stole (po lewej) gazetę, o której wspomniała gospodyni - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Weź leżącą na stole (po lewej) gazetę, o której wspomniała gospodyni. Przeczytaj artykuł o dziwnych znakach, które pojawiły się na bieżni (5 pkt.). Oczywiście Sam zechce zbadać to niewątpliwie wiążące się z wczorajszym eksperymentem zjawisko (nowa lokacja na mapie). Wybierz się zatem do Horspath (u góry po prawej).

2 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Przyjrzyj się wzorom na bieżni i pogadaj z próbującym je zmyć Eddiem - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Przyjrzyj się wzorom na bieżni i pogadaj z próbującym je zmyć Eddiem. Wypytaj go o ostatnią noc, o to, co się wydarzyło i co widział (17 pkt.). Udaj się do magicznego sklepu na Cornmarket Street. Porozmawiaj z Mefistofelesem na temat Klubu Dedala i wielkich rozgrywek (18 pkt.), to wystarczy, by zakończyć drugie zdanie (40/40 pkt.).

Tajemniczy doktor Styles cz.1

3 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Przenieś się do kampusu i porozmawiaj z siedzącym na trawie towarzystwem (3 pkt - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Przenieś się do kampusu i porozmawiaj z siedzącym na trawie towarzystwem (3 pkt.). W efekcie tej rozmowy pojawi się nowa lokacja - Biblioteka Bodleian. Wybierz się tam, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat Stylesa. Niestety, wejścia do czytelni broni bramka - żeby przez nią przejść musisz posiadać legitymację studencką.

Sam i legitymacja studencka

4 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Zauważ siedzącą przy pierwszym stoliku Helenę i zawołaj ją - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie