Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po pokonaniu grupki potworów, robimy kilka kroków jako Sahz - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po pokonaniu grupki potworów, robimy kilka kroków jako Sahz . Patrzymy jak spadający fragment maszyny wpada do wody i oglądamy wspomnienia naszych bohaterów.

3 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy się skończą otrzymamy kilka informacji na temat roli Synergisty [1] - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy się skończą otrzymamy kilka informacji na temat roli Synergisty [1]. Jest to rola wspomagająca naszą drużynę m. in. zwiększa obronę lub atak bohaterów. Jednym z Synergistów jest Hope . Po rozpoczęciu etapu biegniemy prosto aż do save pointa. Zapisujemy grę, robimy zakupy i skaczemy w prawo przez barykadę [2].

4 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Znajdziemy tam skrzynię chronioną przez Thexterona - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Znajdziemy tam skrzynię chronioną przez Thexterona . Przeciwnik nie jest trudny, więc warto sprawdzić na nim nowe paradygmaty. W kufrze znajdziemy Librascope . Możemy teraz wrócić na główną ścieżkę, gdzie czeka na nas większe stado potworów [1]. Gdy walka dobiegnie końca biegniemy cały czas prosto. Po drodze będzie trochę starć, ale z samymi starymi znajomymi. Pierwszym nowym wrogiem będzie Pulsework Soldier [2].

5 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Czekamy aż odwróci się do nas plecami i dopiero wtedy atakujemy - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Czekamy aż odwróci się do nas plecami i dopiero wtedy atakujemy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, nawet nie zdąży zadać ciosu [1]. Zeskakujemy teraz na sam dół, gdzie obejrzymy kolejny fragment wspomnień Lightning [2]. Czas wrócić do Sahza i Vanille .

6 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Okazuje się, że Sahz podobnie jak Hope może być Synergistą , ale skupia się bardziej na ulepszaniu ataku, a nie obrony - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Okazuje się, że Sahz podobnie jak Hope może być Synergistą , ale skupia się bardziej na ulepszaniu ataku, a nie obrony. Zaklęcie Faith zwiększa atrybut Magii, a Bravery Siły. Wchodzimy teraz do Crystarium , żeby nauczyć go nowych umiejętności. Gdy skończymy, zapisujemy grę w pobliskim save poincie i ruszamy dalej [1]. Po drugiej stronie tunelu będziemy świadkami walki robotów [2].

7 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Niszczymy w pierwszej kolejności dwie drony, a następnie skupiamy się na Pulseworkerze - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Niszczymy w pierwszej kolejności dwie drony, a następnie skupiamy się na Pulseworkerze . Możemy teraz użyć mechanizmu na środku do odblokowania dalszej drogi. Idąc prosto stoczymy dwie kolejne potyczki i tak jak poprzednio atakujemy tą stronę, która ma przewagę. Po drugiej walce otwieramy skrzynię z Black Beltem [2] - przedmiotem zwiększającym odporność fizyczną naszej postaci. Żeby wyjść z tunelu używamy mechanizmu z prawej, a następnie pokonujemy kolejny oddział przeciwników.

8 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po kilku krokach dotrzemy do Hope , który opowie nam fragment swojej historii - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po kilku krokach dotrzemy do Hope , który opowie nam fragment swojej historii. Gdy skończy, rozpoczynamy wspinaczkę na górę [1], gdzie zaatakuje nas Pulseworker [2]. Zmieniamy szybko paradygmat na Superiority , żeby po chwili wrócić do Tri-disaster . W ten sposób Synergiści wzmocnią drużynę, Sabotażysta osłabi przeciwnika, a Ravagerzy skończą walkę.

9 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W skrzyni obok [1] znajdziemy Ninutral - nową broń dla Hope - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W skrzyni obok [1] znajdziemy Ninutral - nową broń dla Hope . Idziemy teraz dalej i zapisujemy grę w pobliskim save pointcie [2].

10 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po kilku krokach dobiegniemy do wrót pilnowanych przez robota [1] - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po kilku krokach dobiegniemy do wrót pilnowanych przez robota [1]. Zabijamy go w identyczny sposób jak poprzedniego. Gdy walka się skończy skręcamy w lewo, pokonujemy latające Incubusy [2] i idziemy w stronę zrujnowanego wraku.

11 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W krótkim filmiku poznamy kolejny fragment historii świata - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W krótkim filmiku poznamy kolejny fragment historii świata. Biegniemy teraz cały czas prosto [1] zabijając napotkane stwory aż dojdziemy do ścieżki skręcającej w lewo. Idziemy nią do kolejnego save pointa i dwóch skrzyń [2].

12 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W pierwszej znajdziemy Phoenix Down [1], a w drugiej Metal Armband - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W pierwszej znajdziemy Phoenix Down [1], a w drugiej Metal Armband . Możemy teraz wrócić na główną ścieżkę, na której czeka nas walka z następnymi Incubusami oraz jednym Succubusem . Nie powinni sprawić żadnych problemów, jeżeli zaatakujemy ich znienacka [2]. Podobnie ma się sprawa z kolejną grupką i dwoma Pulseworkerami. Gdy wszyscy zginą będziemy mogli zapisać grę.

13 - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po wejściu na schody, dołączy do nas Lightning, która bardzo ułatwi dalsze pojedynki [1] - Chapter IV (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po wejściu na schody, dołączy do nas Lightning, która bardzo ułatwi dalsze pojedynki [1]. Biegniemy za nią zabijając wszystko na naszej drodze. Kilka potyczek później dojdziemy do mechanizmu, którego używamy żeby stworzyć schody. Wchodzimy na górę i zabijamy kolejne demony. Gdy droga będzie ostro zakręcać w lewo, możemy skorzystać ze skrótu. Ominiemy w ten sposób kilka potworów, ale nie znajdziemy skrzyni z Ember Ring [2]. Ruszamy dalej za Lightning , zapisując po drodze grę.