Data wydania: 26 października 2007
Oparta na motywach cyklu opowiadań i powieści Andrzeja Sapkowskiego gra RPG akcji autorstwa studia CD Projekt RED. Fabuła kampanii głównej osadzona została w roku 1270, pięć lat po zakończeniu wojny Królestw Północnych. Geralt, który utracił pamięć powraca do wiedźmińskiej twierdzy Kaer Morhen. Wkrótce zostaje ona zaatakowana przez bandę zwaną Salamandrą...
GRYOnline
Gracze
Wiedźmin jest produkcją typu cRPG, stworzoną przez polskie studio CD Projekt RED. Tytuł został oparty na słynnej książkowej sadze fantasy Andrzeja Sapkowskiego, opowiadającej historię Geralta z Rivii, profesjonalnego zabójcy potworów. Znajomość pierwowzoru nie jest jednak konieczna, by cieszyć się zabawą. Fabuła gry skupia się na wydarzeniach rozgrywających się po zakończeniu powieści. Dodatkowo, główny bohater niefortunnie został dotknięty amnezją, przez co najważniejsze nawiązania do książek są na bieżąco tłumaczone.
Akcja gry rozpoczyna się 5 lat po finale ostatniej książki składającej się na sagę Wiedźmin (Pani Jeziora). Geralt powraca do Kaer Morhen – Wiedźmińskiego Siedliszcza – by wkrótce zmierzyć się z nowym zagrożeniem. Po odparciu ataku najemnych zbirów, wiedźmini, w tym główny bohater, ruszają w ślad za ich zleceniodawcą.
Gracz wciela się w słynnego Geralta z Rivii, zwanego też Białym Wilkiem. W młodości został on poddany serii mutacji, dzięki czemu jest nadludzko szybki i spostrzegawczy. To doświadczony wojownik, więc już na początku gry jest w stanie poradzić sobie nawet z kilkoma wrogami naraz. Z czasem jednak Geralt spotyka na swojej drodze coraz większe wyzwania – i tu z pomocą przychodzi system rozwoju postaci. Gracz zdobywa doświadczenie w klasyczny sposób – zabijając przeciwników i wykonując zadania. Po osiągnięciu kolejnego poziomu, Geralt otrzymuje talenty, które może wydać na nowe umiejętności lub rozwinąć swoje cechy. Ważnym elementem rozgrywki, szczególnie na wyższych poziomach trudności, jest alchemia. Ze składników pozyskanych z roślin oraz ciał potworów da się przygotować eliksiry dające tymczasowe bonusy (np. szybszą regenerację zdrowia, lepszy refleks czy widzenie w ciemności).
Jak na wiedźmina przystało, Biały Wilk posługuje się na zmianę dwoma mieczami – srebrnym, na potwory i stalowym, na ludzi. Walka opiera się na odpowiednim doborze ostrza oraz stylu. Np. ścierając się ze zwinnym przeciwnikiem warto korzystać ze stylu szybkiego, a gdy zaatakuje nas kilku wrogów – z grupowego. Ważne jest również umiejętne zadawanie ciosów, gdyż każde kliknięcie myszką rozpoczyna nową sekwencję. Sedno tkwi w tym, by wykonać jak najdłuższą serię ataków, bez przerywania jej zbędnym klikaniem.
Gracz eksploruje półotwarty świat, podzielony na rejony. Wszystkie one (z wyjątkiem prologu) znajdują się w okolicy Wyzimy, stolicy państwa Temeria. Prócz wielogodzinnego głównego wątku, twórcy przygotowali mnóstwo różnorodnych zadań pobocznych. Mocną stroną fabuły są dylematy moralne. Podobnie jak w powieści Sapkowskiego, w grze często ścierają się ze sobą równorzędne racje, a Geralt musi wybierać pomiędzy mniejszym a większym złem. Każda tego typu decyzja ma realne, nieprzewidywalne konsekwencje fabularne, które czasem powracają nawet kilka godzin później.
Wiedźmin oparty został na mocno zmodyfikowanym silniku graficznym Aurora (znanym z takich gier, jak Neverwinter Nights czy Star Wars: Knights of the Old Republic), stworzonym przez studio BioWare. Deweloperzy z CD Projekt RED zadbali o cykl dnia i nocy, zmienną pogodę oraz dynamiczne cienie. Skomponowana przez Andrzeja Skorupę (wcześniej pracował m.in. nad sountrackiem do Painkillera oraz serii Gorky) muzyka stoi na bardzo wysokim poziomie i pomaga budować wyrazisty klimat mrocznego fantasy.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
15GIER
Bestsellerowa seria polskich gier RPG akcji, opartych na motywach powieści i opowiadań Andrzeja Sapkowskiego. Wiedźmin (na Zachodzie znany jako The Witcher) jest rozwijany przez rodzime studio CD Projekt RED, które oprócz niego ma w swoim portfolio markę Cyberpunk 2077. Poza tym w jego rozwoju wzięły udział takie ekipy, jak The Molasses Flood oraz Fool’s Theory.
Recenzja GRYOnline
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Aktualizacja: 19 listopada 2007
Szczegółowy opis przejścia, dokładne mapy, wyszczególnione zadania poboczne, lista recept alchemicznych. Poradnik jest na bieżąco aktualizowany oraz dodawane są do niego kolejne części.
6 czerwca 2025
Ile czasu trzeba przeznaczyć na trening, by móc poruszać się jak wiedźmin? Maciej Kwiatkowski wie o tym więcej niż ktokolwiek inny - w końcu to on odpowiada za ruch Geralta z Rivii i za wiedźmińskie sztuki walki!
26 października 2021
Pierwszy Wiedźmin kończy dziś 14 lat. Jest to gra, od której zaczęła się moja przygoda z Geraltem, jednak początek naszej „znajomości” nie był udany. Na szczęście później poszło już z górki. Teraz zaś marzę o możliwości ponownego przeżycia tej historii.
11 lipca 2021
Wszyscy na nie psioczymy, ale i tak każdy szybko poda kilka tytułów, które przyjąłby w takiej formie z otwartymi ramionami – remastery i remaki już na dobre zadomowiły się w branży. A my wybraliśmy gry, które chcielibyśmy dostać w wersji odświeżonej.
14 marca 2021
Uwaga – oficjalnie można hejtować! Przynajmniej niektórych wirtualnych bohaterów, bo przyglądamy się, które postacie z gier są tymi najbardziej znienawidzonymi przez graczy.
19 grudnia 2020
Twórcy Cyberpunka 2077 swój sukces w dużej mierze zbudowali na samobójczych rzutach na taśmę, które co kilka lat sprowadzały studio na krawędź bankructwa i niszczyły psychikę pracowników. Takie podejście prędzej czy później musi kończyć się źle.
Wiedźmin 3 był grą przełomową i sprawił, że CD Projekt RED wszedł do pierwszej ligi deweloperów na naszym globie. Wiedźmin 2 miał światowe ambicje, a pierwszy Wiedźmin sprawił, że firma Iwińskiego i Kicińskiego mogła zaistnieć. Te trzy gry, a zwłaszcza „trójka”, wpłynęły na całą branżę gier nie mniej niż Baldur’s Gate czy Diablo. I sami deweloperzy to przyznają.
opinie
Piotr Wasiak
19 sierpnia 2025
CD Projekt Red na pierwsze spotkanie z BioWare przywiózł kiepskie demo i oświadczył, że chce stworzyć „najlepszą grę RPG w historii”. Pomimo tego kanadyjskie studio wsparło polskich deweloperów.
gry
Marcin Bukowski
23 maja 2025
Yennefer i Ciri to bardzo ważne postacie dla historii Geralta, jednak zabrakło ich w dwóch pierwszych częściach gry. CD Projekt RED wyjaśnił, dlaczego tak się stało.
gry
Marcin Bukowski
21 maja 2025
Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekał się tysięcy modyfikacji. Jedna z nowszych próbuje przenieść talenty z pierwszej odsłony serii, co nie było łatwym zadaniem.
gry
Jakub Błażewicz
14 maja 2025
Pierwsze dwie części Wiedźmina mają zagwarantowane wsparcie techniczne w ramach „GOG Preservation Program”. Polska platforma po kilku lepszych miesiącach zanotowała stratę.
gry
Marcin Bukowski
27 listopada 2024
Kolekcjoner, Filip Turczyński, pochwalił się najcenniejszym przedmiotem w swoim zbiorze. Jest to wyjątkowe wydanie pierwszego Wiedźmina o nazwie The Witcher: Developers Edition.
gry
Marcin Bukowski
4 listopada 2024
Michał Nowakowski z Grupy CD Projekt na razie nie zdradził nic konkretnego, ale nie może się doczekać ujawnienia graczom, co przyniesie przyszłość Wiedźmina.
gry
Jakub Błażewicz
28 października 2024
Fani Wiedźmina, którzy na co dzień korzystają z komputerów i laptopów Apple, doczekali się aktualizacji dedykowanej najnowszym sprzętom tej firmy. Wiedźmin: Edycja rozszerzona i Wiedźmin 2: Zabójcy królów otrzymały dziś update na GOG-u, Steamie i w App Store.
gry
Michał Harat
20 listopada 2023
Tego dnia w 2007 roku zadebiutował pierwszy Wiedźmin. Z tej okazji CD Projekt postanowił przenieść się 16 lat wstecz w krótkim wspominkowym filmie.
gry
Michał Ciężadlik
26 października 2023
Crunch towarzyszył studiu CD Projekt Red od samego początku. Tworząc pierwszego Wiedźmina, deweloperzy pracowali nawet po szesnaście godzin. Niektórzy z nich spali w biurze.
gol originals
Hubert Śledziewski
28 maja 2023
Popularne pliki do pobrania do gry Wiedźmin.
addon Wiedźmin - polish language pack to patch v.1.4 - 23 września 2008
patch Wiedźmin - v.1.4 PL/International - 6 lipca 2021
patch Wiedźmin - v.1.4 - v.1.5 PL/International - 8 lipca 2009
demo Wiedźmin - PL - 29 września 2010
trainer Wiedźmin - +8 Trainer - 12 grudnia 2007
trainer Wiedźmin - v1.3 +8 Trainer - 18 czerwca 2008
trainer Wiedźmin - v1.2 +8 Trainer - 20 lutego 2008
patch Wiedźmin - v.1.3 PL/International - 11 kwietnia 2008
mod Wiedźmin - Full Combat Rebalance v.1.6a - 12 marca 2020
addon Wiedźmin - Price of being neutral - 23 września 2008
Wymagania sprzętowe gry Wiedźmin:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 8.5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.
Średnie Oceny:
Średnia z 27 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 31648 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Borys Zajączkowski
Recenzent GRYOnline.pl
2007.10.26
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Legalizex
Ekspert
2023.03.20
Jedna z moich ulubionych gier. Klimat i fabuła to po prostu strzał w dziesiątkę, twórcy się potrafili idealnie wstrzelić w atmosferę książek. Historia mistrzowsko poprowadzona, wybory moralne które nie polegają jedynie na wyborze dobra lub zła tylko rzeczywiście skłaniają do rozmyślania "czy dobrze zrobiłem". Wiele tajemnic i zwrotów akcji, szczególnie na końcu. Podoba mi się też pomysł, że żeby zbierać składniki z potworów oraz zbierać rośliny potrzebujemy najpierw mieć wiedzę na ich temat, którą można nabyć ze znalezionych/kupionych książek oraz z rozmów z ludźmi.
Toril
Ekspert
2020.10.15
Jeden z lepszych RPGów. Nie ma powodu by przygody z komputerowym wiedźminem nie zaczynać od pierwszej części.Zalety:1. Fabuła główna. Ciekawa, wyposażona w zwroty akcji, czasem intensywna ale w paru momentach zwalniająca tak byśmy mogli zaczerpnąć oddechu.2. Świat wiedźmina. Nie przyznaję z automatu plusa za uniwersum ale to wiedźmina na to zasługuje. Wiele ras, wiele narodów, państw, sekretnych organizacji, wojen, historii, tajemnic wróżb, przeznaczenia, sprzecznych interesów, konfliktów, wierzeń. Świat który aż się prosi o zapełnienie go ciekawymi wydarzeniami.3. Ponury i mroczny nastrój oraz powaga poruszanych tematów np rasizmu. Gra jest podzielona na akty. Jestem fanem horrorów więc mi najbardziej spodobał się pierwszy akt. Wioska która nie jest tym czym zdaje się na pierwszy rzut oka, ponurzy wieśniacy bojący się o własne życie, prześladowani przez straszną bestię, wzajemne podejrzenia, dawne zbrodnie i bohater który musi rozwikłać tajemnicę. Do tego kapitalnie dobrana muzyka, naprawdę rzadko kiedy zdarza się by tak bardzo podkreślała ona nastrój danej lokacji. Na wyróżnienie zasługuje również akt 4 przesiąknięty słowiańskim folklorem i mitologią, choć nie tylko, wesoła wieś, malownicze pola i kołyszące się łany zboża, Mickiewicz, romantyzm. Coś wspaniałego. Pozostałe akty też są ciekawe i klimat w nich również bywa nieziemski. Na przykład dzielnica biedoty, zwłaszcza nocą. Niepokojąca muzyka, żebracy i biedacy obawiający się czy za rogiem nie ma żadnych potworów, zmęczeni strażnicy na patrolu a wszyscy świetnie udźwiękowieni. Można się wczuć, oj można.4. Muzyka, świetnie podkreślająca klimat danych lokacji, nie tylko aktu 1 o którym już wspomniałem ale i wszystkich innych. Naprawdę rzadko kiedy wychodzi to tak dobrze. Nie brakuje również dynamicznych kawałków którym też niczego nie brakuje.5. Wybory które często muszą być wyborami mniejszego zła. Niektóre wybory mają niewielkie konsekwencje, inne całkiem spore a niektóre bardzo duże. Decydujemy o naprawdę wielu sprawach czy to w wątku głównym czy zadaniach pobocznych.6. NPCe których spotykamy, niektórzy znani z książek Sapkowskiego, inni wymyśleni w całości przez twórców. Nie tylko są interesujący sami w sobie, mają dobrze nakreślone charaktery ale też wielu z nich występuje w kolejnych aktach przez co możemy się do nich przywiązać.7. Satysfakcjonujący rozwój postaci oraz rozwój naszego dziennika. Rozwijamy się nie tylko zdobywając doświadczenie co przekłada się na nowe i lepsze umiejętności, w trakcie gry poznajemy również nowe zioła które potem możemy zbierać, dowiadujemy się o nowych bestiach i składnikach które można z nich pozyskiwać z których potem możemy tworzyć eliksiry, uzupełniamy glosariusz oraz aktualizujemy wiedzę o napotykanych postaciach. A wszystko to czy to poprzez rozmowy z NPCami czy to kupowanym książkom, czy wraz z postępem fabuły. Bardzo przyjemna rzecz.8. Nie wszystko jest powiedziane wprost a my musimy niektórych rzeczy się domyślać i łączyć ze sobą porozrzucane fragmenty. Niech za przykład posłuży pierwszy akt. Z różnych źródeł i z różnych miejsc zbieramy wskazówki które pozwalają nam lepiej zorientować się w wydarzeniach. Np u miejscowej wiedźmy znajdujemy posążek przedstawiający mężczyznę, wiele godzin później jeden z mieszkańców wioski twierdzi, że wiedźma zmusiła go czarami do czegoś i przejęła nad nim kontrolę. Albo dowiadujemy się, że pewien rodzaj potwornych roślin rośnie w miejscach w których doszło do zbrodni. Znajdujemy takie dwie rośliny na gospodarstwie pewnego chłopa który przejął majątek po swoim bracie. Co więcej pies brata prowadzi nas w to miejsce zupełnie jakby chciał nam coś przekazać. Obdarzony magicznym talentem chłopiec zaczyna w pewnym momencie wróżyć i wieszczyć, to co mówi może wydawać się częściowo bełkotem ale potem jesteśmy w stanie połączyć to ze słowami Wielebnego co daje nam pewne wskazówki co do motywacji innych osób. Takich rzeczy jest sporo i są naprawdę dobrze zaprojektowane a ja uwielbiam jak twórcy nie traktują mnie jak idioty i pozwalają mi myśleć.9. Karty seksu których zbieranie przypominało mi zbieranie pokemonów. Niektórzy na to narzekają ale mnie to nawet bawiło i było w tym coś uroczo naiwnego Wady:1. Zbyt wiele dialogów przepisanych wprost z książek Sapkowskiego a zbyt mało własnych błyskotliwych. Odniosłem wrażenie, że twórcom zabrakło pewności siebie i śmiałość. A, że potrafią pokazali choćby w późniejszych częściach. Nie jest to wielka wada ale w paru momentach mnie to nieco drażniło.2. Walka. Ani nie strategiczna i wymagająca odpowiedniej taktyki jak w RPGach izometrycznych ani nie dynamiczna i angażująca jak późniejszych wiedźminach, soulsach czy innych assasynach. Mamy różne style, trochę zaklęć, możemy wzmacniać się eliksirami i nakładać runy na miecz. Mimo to nie sprawiała mi ona jakiejś wielkiej przyjemności. Niewielka wada ale jednak wada.
Orzech
Ekspert
2020.06.01
Bardzo specyficzny RPG z tym swoim myszkowym systemem walki, światem sztywno podzielonym na lokacje, spokojnym dniem i rojącą się od wrogów nocą, stylami walki i rozróżnieniem broni, wiedźmińską alchemią, oryginalnymi przeciwnikami, mocno ograniczoną pulą twarzy dla NPC-ów, licznymi nawiązaniami do źródła, żyjącymi karczmami(nareszcie trafiłem na grę z tego gatunku, która potrafiła tchnąć życie w te obiekty) oraz świetnym klimatem budowanym przez bazujący na książkach świat gry.
psyh0zzy
Ekspert
2019.01.14
Ostatniego lata kupiłem żonie na urodziny I tom opowiadań, bo jakoś tak się złożyło, że sagę całą mamy, ale obu tomów opowiadań zabrakło. No i jak kupiłem, tak przeczytałem, zanim jej dałem... a jak przeczytałem tom I, to poszedł i II, i z rozpędu cała saga po raz czwarty od początku do końca. Stwierdziłem, że skoro do książek wracam regularnie, to czemu by nie spróbować wrócić do gier. Od skończenia W3 minęło już sporo czasu, a W1 przeszedłem dwa razy, ale właściwie zaraz po premierze, więc dawno już moja pamięć pokryła się patyną. I cóż można napisać. Prawie 12 lat to szmat czasu, więc gra, która już w chwili premiery nie była technicznym arcydziełem, nie starzeje się ładnie. O ile grafika dla gracza starszej daty jak ja, jest sprawą drugorzędną, a i w tym aspekcie aż tak źle nie jest (lokacje wciąć potrafią zachwycić), o tyle inne technikalia, w tym szczególnie sterowanie i, o zgrozo, system walki, mogą zniechęcać. Ale W1 ma to coś, co posiadają nieliczne gry w ogóle, a współczesne niemal nigdy - klimat. Mimo dziur fabularnych historia wciąga jak wir, bohater to jest już absolutna legenda i klasa sama w sobie, dialogi i najsilniej spośród wszystkich trzech gier wyczuwalna ta "słowiańskość" sprawiają, że na całą resztę przymyka się oko. 12 lat po premierze to wciąż grywalne i potrafiące oczarować dzieło. Jeśli jakimś cudem ktoś tego jeszcze nie ograł, to polecam gorąco!
buddookann
Ekspert
2016.02.23
Wiem że się narażę. Nie jestem fanem tego typu gier ( pasuje mi tylko Fallout1i2, STALKER i ewentualnie Arcanum ). zabrałem sie za wiedzmina żeby na własne oczy przekonać o rodzimym fenomenie. No i sie zawiodłem...Fabuła jest okey. Problem leży w tym że często w tej grze się nudziłem, coś mnie irytowało bądź po prostu czułem zażenowanie.Technicznie najbardziej denerwowało mnie walka z większą ilością wrogów. Chaos totalny. Postać zawieszała sie nie chcąc wykonać ataku. Znaki ( szczególnie w końcowej fazie gry) nie uruchamiały się. Widok potworów w czasie dialogów za plecami rozmówcy to norma i skutecznie psuje klimat. Autorzy często wtrącają mało żywe dialogi w czasie walki (sic!) Gra w kości jest tragicznie zrobiona. O powtarzalności pistacji tez wspomnę.Bosowie byli łatwiejsi niż zwyczajni wrogowie. Przed wszystkimi uciekałem w kółko. Znak ognia jest tak potężny że niektórych mniejszych bosów zabijałem jednym kliknięciem myszy...Zażenowanie to przede wszystkim prze polskie głosy. Alan to kwintesencja amatorki. Czasami nie bardzo wiedziałem czy teksty z założenia mają być żenujące czy ktoś myslał ze będą śmieszne... ( np. mianowanie przez Panią Jeziora, albo upieranie sie Elfów ze nie oddadzą Alana po czym... sami to proponują...) O Panach Rybach to sie nawet nie będe wypowiadał bo mi ręce opadły jak to zobaczyłem.Logika lokacji tez przytłacza. Krzemień w biurku u króla... Granie na niemałe pieniądze u głodujących elfów. Pewnośc siebie bokserów po tym jak przed momentem pokonaliśmy innych, Rezolutna Dziewczynka ganiająca w nocy, Ada idąca sobie seksownym krokiem po pas w wodzie w śród utopców po przemianie, Alan ganiający ze mną w nocy kiedy polowałem na Północnice i dracy sie "JA JUZ NIE CHCE !" itp itd. ( tego jest mnóstwo)Handel. O ile na początku szczypałem sie z każdym groszem żeby kupować książki to w zasadzie nie wiem po co pieniądze w tej grze. Wszystkie książki znajdywałem za darmo. Miecza ożywałem tylko tego jake dostawałem. Wszystkie kosztują podobnie i maja male różnice. Kompletnie ten aspekt jest w grze nieistotny i zaprzepaszczony.Fabuła jest okey jednakże przyznam szczerze ze miejscami sie gubiłem po co coś robię. Być może to moja wina więc tego nie oceniam.Rozwój postacji niby ciekawy ale beznadziejny. Pod koniec i tak srebrne talenty rozdawałem gdzie sie dało bo nie było możliwości dawać je tam gdzie chciałem. Totalny chaos na początku . Nie wiedzialem co do czego.70% gry przebiegałem tam i z powrotem. Bieganina a potem długie pogmatwane dialogi bez polotu. Rzadko było coś interesującego. W środku gry nudziłem się najbardziej.Ogólnie gra dobra ale sporo ma niewyważonych aspektów psujących frajdę z gry. Teraz zabieram sie za dwójkę. Mam nadzieje że bardziej mi spasuje.
Szymon Rusnarczyk
GRYOnline.pl Team
2024.10.08
xKoweKx [stalker.pl]
Ekspert
2023.07.27
Krzysiek Kalwasiński
GRYOnline.pl Team
2022.06.27
enrique
Ekspert
2022.03.29
Mateusz Popielak
GRYOnline.pl Team
2020.06.01
Karol Laska
GRYOnline.pl Team
2020.04.27
Szugob
Ekspert
2018.03.22
Radosław Wasik
GRYOnline.pl Team
2017.10.19
ogórekdamian
Ekspert
2016.05.29
Michał Wołowicz
GRYOnline.pl Team
2016.03.29
Krzysztof Mysiak
GRYOnline.pl Team
2016.03.27
Butryk89
Ekspert
2016.03.24
Adam Mirkowski
GRYOnline.pl Team
2016.03.22
czorny50
Ekspert
2016.03.19
Jacek Winkler
GRYOnline.pl Team
2016.03.18
Bartosz Woldański
GRYOnline.pl Team
2016.03.18
Tal_Rascha
Ekspert
2016.03.18
kęsik
Ekspert
2016.03.17
Michał Mańka
GRYOnline.pl Team
2016.03.16
Filip Grabski
GRYOnline.pl Team
2016.03.15
Akuzativ1994 Konsul
Panie ekspert, żaden Mass Effect nie dostał rimejku jakby co xD
Sevek007 Generał
Po prostu jak czytam o rimejkach Wiedźmina czy Mass Effect to mi się nuż w kieszeni otwiera.
W dupach się wam przewraca i tyle.
Nie no, teraz to przesadzasz i to konkretnie. Co jak co ale Wiesiek jedynka w pełni zasługuje na wiernie odtworzenie w nowoczesnej szacie graficznej bez tego ataku klonów.
Iselor Senator
A w Fallouta na Pentium 90 zaś w Ultime na 486DX z 8 MB RAM.
Po prostu jak czytam o rimejkach Wiedźmina czy Mass Effect to mi się nuż w kieszeni otwiera. Bawi mnie gdy Horizon Zero Dawn, mega świeża gra dostaje remaster gdzie jeszcze nie zdążyłem odpalić normalnej wersji.
W dupach się wam przewraca i tyle.
zanonimizowany1408085 Pretorianin
Wiedmzina 1 to się odpalało na Athlonie 64+ 3000 i 8800GT, a więc tak zestarzała się...