Mija właśnie pierwszy dzień obecności na światowym rynku drugiej gry z cyklu Viva Pinata. Pierwsza, ciepło przyjęta przez media i część z właścicieli Xboksa 360, ukaże się natomiast już niedługo w wersji na komputery osobiste. Od dłuższego czasu wiedzieliśmy, że Amerykanie zagrają w nią 6 listopada. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że Europejczycy otrzymają taką możliwość zaledwie dziesięć dni później.
Mija właśnie pierwszy dzień obecności na światowym rynku drugiej gry z cyklu Viva Pinata. Pierwsza, ciepło przyjęta przez media i część z właścicieli Xboksa 360, ukaże się natomiast już niedługo w wersji na komputery osobiste. Od dłuższego czasu wiedzieliśmy, że Amerykanie zagrają w nią 6 listopada. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że Europejczycy otrzymają taką możliwość zaledwie dziesięć dni później.
Przypominamy, że Viva Pinata będzie pozycją w pełni korzystającą z cech usługi Games for Windows, w tym także tych związanych z LIVE. Gracze będą zatem mieli możliwość m.in. pozyskania tzw. Osiągnięć oraz uzyskania 1000 punktów Gamerscore. Gra akceptować będzie ponadto zmiany, które zostaną wprowadzone do powyższej usługi w najbliższych dniach.
W produkcji studia Rare zajmujemy się tworzeniem i pielęgnowaniem ogrodu. Nie jest to jednak zwykły przydomowy ogródek. O jego wyjątkowości decydują bowiem mieszkańcy – sympatyczne Pinaty. Są to papierowe, wypełnione słodyczami zwierzęta, bardzo popularna atrakcja przyjęć urodzinowych meksykańskich dzieci. Każda Pinata jest kolorowym odpowiednikiem istniejącego w rzeczywistości zwierzęcia. Mamy więc konie, papugi, dżdżownice, myszy, wilki i wiele innych gatunków (w sumie około 60). Nasi papierowi podopieczni mają preferencje identyczne z ich pierwowzorami. Są wśród nich zarówno Pinaty roślinożerne, jak i drapieżniki. Niektóre wolą zamieszkiwać otwarte przestrzenie, inne preferują leśną gęstwinę.
Większą ilość informacji na temat Viva Pinata znajdziecie na łamach naszej Encyklopedii. Europejska premiera gry odbędzie się 16 listopada.
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.