Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 5 czerwca 2018, 18:44

autor: Vergil

CD Projekt zarejestrował znak towarowy Cyberpunk 2077

Na kilka dni przed rozpoczęciem targów E3 firma CD Projekt zarejestrowała znak towarowy Cyberpunk 2077. Ponadto serwis Gematsu potwierdził, że "RED-zi" zorganizują w Los Angeles godzinną prezentację gry.

Firma CD Projekt zarejestrowała znak towarowy Cyberpunk 2077. Tym samym zabezpieczyła prawa nie tylko do gier wideo spod tego szyldu (w opisie pojawia się wzmianka o multiplayerowych pozycjach) i zawartości do pobrania na urządzenia elektroniczne, lecz także do rozmaitych gadżetów i akcesoriów z nim związanych (pokroju breloczków, figurek czy ubrań) oraz książek, opowiadań, komiksów, filmów i seriali. Warto przypomnieć, że w zeszłym roku podobny los spotkał znak towarowy „Cyberpunk” – jak tłumaczyli wówczas przedstawiciele CD Projektu, powodem takiej decyzji była chęć ochrony powstającej marki, w której stworzenie włożono sporo wysiłku; należy też dodać, że od 2011 roku polska firma posiada prawa do znaków towarowych „papierowego” pierwowzoru stworzonego przez Mike'a Pondsmitha.

Krótki teaser, garść (w większości dość enigmatycznych) wiadomości na temat gry i cała masa spekulacji – to wszystko, czym obecnie dysponują fani Cyberpunka 2077. - CD Projekt zarejestrował znak towarowy Cyberpunk 2077 - wiadomość - 2018-06-05
Krótki teaser, garść (w większości dość enigmatycznych) wiadomości na temat gry i cała masa spekulacji – to wszystko, czym obecnie dysponują fani Cyberpunka 2077.

Oczywiście nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że zdecydowano się na taki krok dopiero teraz, a więc na kilka dni przed rozpoczęciem targów E3 2018. Niecały miesiąc temu donosiliśmy Wam, że CD Projekt prawdopodobnie zorganizuje w Los Angeles godzinną prezentację – dzisiaj owa informacja została potwierdzona przez redakcję serwisu Gematsu; wciąż jednak nie wiadomo, czy zaproszeni dziennikarze będą mogli zobaczyć w akcji Cyberpunka 2077, czy też całość zostanie poświęcona innej produkcji (jak choćby Gwint: Wiedźmińska gra karciana). Zważywszy na fakt, że futurystyczny projekt polskich deweloperów ma się doczekać szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej, można jednak gdybać, że kampania marketingowa ruszy właśnie w trakcie tegorocznego „święta graczy”.

Na zarejestrowany przez CD Projekt znak towarowy składa się również logo gry, które po raz pierwszy ujrzeliśmy w 2012 roku. - CD Projekt zarejestrował znak towarowy Cyberpunk 2077 - wiadomość - 2018-06-05
Na zarejestrowany przez CD Projekt znak towarowy składa się również logo gry, które po raz pierwszy ujrzeliśmy w 2012 roku.

Skoro obecność Cyberpunka 2077 na targach E3 2018 jest niemal pewna, nie pozostaje nic innego, jak dokonać przeglądu najnowszych informacji związanych z tym tytułem. Należy rozpocząć od tego, że, jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, omawiana produkcja będzie FPS-em naszpikowanym rozmaitymi elementami RPG. Poza tym gra, w której nie uświadczymy lootboksów (za to prawdopodobnie znajdziemy ogromne miasto sprawiające wrażenie żywego), doczeka się „jakiegoś elementu online'owego”, a co więcej – choć najprawdopodobniej zmierza na komputery osobiste, PlayStation 4 i Xboksa One, jest na tyle rozwinięta pod względem technologicznym, że mogłaby obsługiwać przyszłe, niezapowiedziane jeszcze generacje konsol Sony i Microsoftu.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Cyberpunk 2077
  2. Wszystko o Cyberpunk 2077
  3. Cyberpunk 2077 – czego spodziewać się po RPG większym niż Wiedźmin 3?
CD Projekt zarejestrował znak towarowy Cyberpunk 2077 - ilustracja #3

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.