Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W poradniku do gry Dragon Age: Origins zawarto szczegółowe opisy zadań głównych i pobocznych wraz ze wszystkimi możliwymi sposobami ich zakończenia oraz instrukcjami dotyczącymi opcji dialogowych. Nie jest to jednak zwykła solucja, ponieważ obok questów i map w tekście znalazło się też miejsce dla atrybutów, zaklęć i specjalizacji - słowem wszystkich informacji przydatnych podczas tworzenia i rozwijania postaci. Nie zabrakło też poręcznych zestawień dotyczących handlarzy, plecaków i tomów wiedzy, jak i schematów rzemieślniczych (crafting) czy porad opisujących romanse oraz relacje w drużynie. Całość została uzupełniona przez bogatą warstwę ilustracyjną, a na końcu umieszczono listę wszystkich osiągnięć oraz bestiariusz. Tak bogate kompendium z pewnością będzie służyło wszystkim graczom - zarówno tym zaawansowanym, jak i tym zupełnie początkującym.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • opis wszystkich zadań początkowych, zależnych od pochodzenia i klasy postaci;
  • opis zadań głównych wraz ze wszystkimi ich rozgałęzieniami i alternatywnymi rozwiązaniami;
  • opis misji pobocznych, lokalnych i zlecanych przez towarzyszy;
  • mapy obrazujące każdy zakątek Fereldenu;
  • spis wszystkich umiejętności, talentów i klas postaci, wraz z optymalnymi sposobami ich wykorzystania (buildami);
  • zestawienia udzielające cennych informacji na temat handlarzy i oferowanych przez nich dóbr czy miejsc odnajdywania magicznych tomów oraz plecaków;
  • szczegółowe tabele związane z rzemiosłem: opracowywaniem mikstur, warzeniem trucizn i budowaniem pułapek;
  • lista towarzyszy oraz instrukcje dotyczące polepszania relacji i dostępnych romansów;
  • bestiariusz zawierający opisy potworów oraz wszystkich inteligentnych ras;
  • opis zawartości dostępnej w DLC Twierdza Strażnika i Kamienny więzień.

Informacje o Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 317, ilustracje: 891 .

Poradnik i opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Poradnik i opis przejścia

Atlas świata

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Atlas świata

Popularne strony w Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (98)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
10.12.2009 14:52
odpowiedz
ujemny
53
Prezenter TV

@Pan Tur
Rozumiem, że masz problem jednym ze smoków. Wg mnie najłatwiej poradzić sobie ze stworzeniem mając w drużynie:
- jednego wojownika, koniecznie ubranego w zbroję +X procent przeciwko ogniu, oraz dzierżącego miecz +X pkt przeciwko smokom;
- uzdrowiciela;
- ofensywnego maga: zamrożenie, paraliż, sen, podatność (to "wpada" niezwykle rzadko);
- oraz mistrza łuku (strzała pewne trafienie).

10.12.2009 15:30
odpowiedz
dinozaur1953
2
Legionista

Przeszedłem grę już dwa razy z wszystkimi wątkami głownymi i pobocznymi i z dwoma dodatkowymi lokacjami czyli Wieżą Strażnika i wioską gdzie jest golem Shale. Raz grałem elefem łotrzykiem a drugi raz elfem magiem . Teraz jadę trzeci raz elfem wojownikiem.
Mam za to inny problem bo w lokacji wioska Redcliffe juz po wykonaniu Questów wszystkie sejwy mi wywala tzn są uszkodzone.
Jak ktoś ma pytania odnośnie gry to pomogę ale może ktoś mi podpowie co z tymi uszkodzonymi sejwami

10.12.2009 20:15
odpowiedz
Alfadres
18
Fallen

Mam pewien problem. Aczkolwiek w lesie Brecilian wybrałem zabicie drzewca, zabiłem go i potrzebuje skór wilkołaka. Tylko, że ja wszystkie wilkołaki wybiłem, a skóry sprzedałem (nie wiedziałem, że będą potrzebne )

10.12.2009 20:26
odpowiedz
dinozaur1953
2
Legionista

Jak sprzedałeś skóry to możesz je odkupić w tym miejscu gdzie je sprzedałeś

11.12.2009 14:11
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

ujemny ja szukam tej misji w poradniku, a gry to ja jeszcze nie mam źle mnie zrozumiałeś, ale dzieki przydadzą sie Twoja porady THX

11.12.2009 14:23
odpowiedz
Stranger.
129
Spookhouse

Alfadres --> Bodahn w obozie bodajże sprzedaje skóry. Jeżeli ich nie znajdziesz to pozostaje Ci niestety sprzymierzenie się z dębem.
Pan Tur --> Wielkie smoki spotkasz w...

spoiler start

Chacie Flemeth (quest Morrigan), na szczycie góry związanej ze znalezieniem urny i na dachu Fortu Drakon (końcowy boss)

spoiler stop

12.12.2009 19:36
odpowiedz
Alfadres
18
Fallen

Stranger Bodahn ma tylko skórki zwykłego wilka, a dęba już zabiłem :P więc jak sądzę jestem za przeproszeniem ,,w dupie" :(

14.12.2009 01:38
odpowiedz
LordSion
15
Chorąży

Witam, kończę właśnie quest "Przerwany krąg", mam bossa Uldredena, zabiłem wszystkie potwory i co jakiś czas używam "litanii", niestety mimo to nie mogę pokonać Uldredena. Ustawiłem sobie na poziom "Łatwy" ale mimo to nadal ponoszę klęskę za każdym razem. I od razu bym prosił bez głupich komentarzy bo gram bardzo mało i nie mam jakiegoś super doświadczenia i umiejętności;)

A teraz pytanie do tych co sobie z tym questem poradzili, co byście mi mogli doradzić by przejść tego potwora? Opracowałem już nawet kilka taktyk ale najwyraźniej były kiepskie albo robię coś źle bo moi kompani zachowują się jak "kamikadze" i zamiast walczyć na dystans to biorą miecze i lecą na Uldredena.

Ja już nie mam do tego sił i będę wdzięczy za pomoc a jeszcze lepiej jak by się znalazł ktoś kto na moich save by to przeszedł;)

14.12.2009 01:47
odpowiedz
_agEnt_
103
Tajniak

LordSion

napisz proszę kogo masz w drużynie i ogólnie jak są rozłożone talenty (np. Leliana - łucznik, Wynne - leczy, Alistair - tarcza i miecz etc.)

a także który masz mniej więcej poziom postaci

14.12.2009 16:17
odpowiedz
LordSion
15
Chorąży

Udało mi się jednak przejść, co do talentów to mam trochę kiepsko rozłożone, na przyszłość będę je rozwijał dla każdego coś unikalnego. Dzięki za chęci;)

01.01.2010 19:41
odpowiedz
yestri
75
Magister Equitum

ale zdziercy - udostępnili byście jeszcze do końca weekendu poradnik...pazerniaki...

wobec tego - mam pytanie.
Od czego zależy fakt, że jedną broń idzie zakląć a drugą nie? i jak mogę wybrać sobie broń do zaklęcia (oprócz listy u tego downa-elfa) ??

12.03.2010 19:56
odpowiedz
AnShed
1
Junior

Wielkie thx :]
Utknąłem na "Zagubionym w snach" i myślałem ze musze wszystko bra na logikę ale okazało się, że muszę tylko pare miejsc opuści.

04.04.2010 11:00
odpowiedz
fvjfgjtgjgfjfgjgjghjkfdtrw5236
1
Junior

mam pytanie czy bez łotrzyka w grze dragon age da się przejść bo niemam żadnego

04.04.2010 11:02
odpowiedz
fvjfgjtgjgfjfgjgjghjkfdtrw5236
1
Junior

mam pytanie czy bez łotrzyka w grze dragon age da się grę przejść bo niemam żadnego

05.07.2010 15:55
odpowiedz
em18
1
Junior

Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!

06.07.2010 16:13
odpowiedz
Inhision
2
Junior

Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most

06.07.2010 16:33
odpowiedz
HoMeR
46
Generał

[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)

06.07.2010 16:34
odpowiedz
redan
26
Brodaty Wiking

a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)

em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)

19.07.2010 12:28
odpowiedz
Hrabia7
9
Legionista

Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??

09.09.2010 21:59
odpowiedz
SASZA799
1
Junior

witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS

09.09.2010 22:09
odpowiedz
redan
26
Brodaty Wiking

wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.

najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów

13.01.2011 20:46
odpowiedz
diabelek1922
1
Junior

A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję

22.06.2011 21:55
odpowiedz
saper pets
1
Junior

mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)

25.01.2013 10:49
odpowiedz
ensi33
1
Junior

Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)

25.01.2013 11:18
odpowiedz
ensi33
1
Junior

Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam

06.12.2013 20:29
odpowiedz
robal12pl
1
Junior

Gdzie ta Wielebna Matka? :P

30.06.2014 12:59
odpowiedz
klaus...
1
Junior

Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?

04.07.2014 17:06
odpowiedz
Dragunos
3
Junior

Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .

23.10.2014 00:11
odpowiedz
yadin
93
Senator

Schronienie jest najtrudniejsze.

09.02.2015 15:42
odpowiedz
rozwiąże problemy
1
Junior

Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169844Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169843Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169842Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169841Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169840Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169839Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169838Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169837Dragon Age: Początek - screen - 2009-11-03 - 169836