Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry

Poradnik do gry Might and Magic: Heroes VI zawiera solucję do kampanii Nekropolii wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Ponadto znajdują się w nim opisy jednostek, rozwoju metropolii, czarów i umiejętności oraz masa cennych porad.

28 października 2011Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nekropolia to frakcja, która ma za sobą wieloletnią tradycję w serii Heroes - Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry

Nekropolia to frakcja, która ma za sobą wieloletnią tradycję w serii Heroes. Obecna od drugiej części cyklu, nieprzerwanie pozostaje jedną z najbardziej tajemniczych i niejednoznacznych nacji, którymi było nam dane zagrać. W szóstej odsłonie sagi obraz ten stał się jeszcze bardziej niejasny - nekromanci stali się nie tylko władcami nieumarłych, ale i buntownikami - prawdziwymi bojownikami o wolność. Zniewoleni dotychczas przez magów z Siedmiogrodu, postanowili wybić się na niepodległość - inwazja demonów okazała się ku temu doskonałą okazją.

Magowie szukający zakazanej wiedzy, szaleńcy zafascynowani śmiercią, fanatyczni wyznawcy zapomnianej bogini - oto powszechny obraz nekromantów. Wydawać by się mogło, że są oni czystym złem, prawdziwą plagą Ashanu. Dlaczego jednak walczą z demonami? Czyżby ich pobudki były bardziej złożone?

Dowodzenie armią nieumarłych to prawdziwe wyzwanie dla każdego generała. Bezduszne istoty będą słuchać tylko najpotężniejszych spośród magów i najodważniejszych wśród wojowników. W niniejszym poradniku zapisano wszystkie informacje niezbędne do tego, by zdobyć władzę nad śmiercią.

Zawartość niniejszego poradnika

Kompletna solucja do kampanii Nekropolii wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi.

Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy.

Lista budowli dostępnych w miastach.

Plan rozbudowy metropolii.

Porady dotyczące rozwoju bohaterów .

Opisy czarów i umiejętności.

Uwaga: Poradniki Might & Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji.

Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne:

Niebieski - umiejętności i czary

Brązowy - jednostki

Zielony - budynki

Pomarańczowy - przedmioty

Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 28 października 2011.

Patche (łatki) do gry Might & Magic: Heroes VI

Trainery do gry Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry

komentarze czytelników

sebna77  2011-10-20 - 18:29

Gra jest sztucznie trudna ablo ja coś źle robię. ...

MiszczCzarny  2011-10-24 - 11:56

To, czego szukasz, znajdziesz w poradniku podstawowym do gry: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1167 .

Paimon  2011-10-25 - 11:09

Na głównej jest literówka: NERKOpolia ;)

-=.szaman=-  2011-10-25 - 11:36

kampania Nekromantów - druga misja wykonałem wszystko łącznie z pokonaniem i scenariusz mi się nie skończył. W dzienniku zadań mam jeszcze aktywne ostatnie zadanie: "Wybór". Punktów mam uzbierane w obu ścieżkach tyle że mogę wykupić i zdolność łez i zdolność krwi. ...

MiszczCzarny  2011-10-25 - 19:30

1. Kaspar pomoże Ci tylko jeśli podążysz drogą łez. 2. Kiedy wybierzesz reputację, nie będziesz już mógł z niej zejść. ...

Logan  2011-10-25 - 22:11

Mam problem z misją "Pasmo nieszczęść" nekropolii, a wszystko przez oszukującego komputerowego przeciwnika. Podbiłem całą mapę, zająłem wszystko co było do zajęcia, został jeden zamek z jednym bohaterem przeciwnika (Salvatore). Zgromadził on tak potężną armię, że cała moja produkcja wojsk (całe 3 rodzaje, bo to pierszy scenariusz kampanii) nie wystarczyła, żeby go pokonać. Nawet zaatakowałem, wybiłem mu ok połowy wojska, a później poczekałem ze 20 tygodni żeby mi się nowe wyprodukowało, ale okazało się że on w tym czasie wyprodukował (mając 1 miasto!) większą armię niż ja mając wszystkie pozostałe. Całość dzieje się na łatwym poziomie trudności. Czy coś przeoczyłem albo coś robię źle?

Mutant z Krainy OZ  2011-10-26 - 06:28

Albo błąd, albo zbytnio nie oszczędzałeś armii w poprzednich walkach, w których straty najlepiej ograniczać do zera. Ja ostatnią walkę wygrałem z marszu na standardowym poziomie trudności.

MiszczCzarny  2011-10-26 - 11:06

Mutant ma rację :).

vojak_2  2011-10-26 - 23:33

a mi to nie podchodzi...

-=.szaman=-  2011-10-27 - 10:12

@MiszczCzarny [5] Okazało się że "Wybór" to zadanie wymagane do zaliczenia scenariusza - trzeba się po prostu opowiedzieć po konkretnej ze ścieżek (łez lub krwi). Wybrałem ścieżkę i scenariusz poprawnie się zakończył. ...

A.l.e.X  2011-10-27 - 15:23

@sebna77 - nie jest tak, po prostu armia zależy od ilości miast, oraz budynków, które produkują jednostki, najlepsza strategia zawsze to całą mapę szybko rozeznać i zdobyć jak najwięcej miast. Poza tym komputer nie zawsze wykupuje wszystkie jednostki na raz. Po skończeniu dwóch kampanii, a raczej 3 licząc prolog, muszę powiedzieć, że gra ma poziom na wysokim poziomie trudności i AI (bo można go też ustawić) dość wymagający, normalny poziom trudności to spacer. Największą zaletą tej gry jest jej długość prolog + dwie kampanie to ok. 20-25 godzin zabawy. A zostało jeszcze 4 + epilog.

Owen  2011-10-27 - 15:30

Komputer zdecydowanie oszukuje/ułatwia sobie życie. W bitwach cienias absolutny, przegrający bitwy nie-do-przegrania... Stanąłem pod jego miastem, zablokowałem wyjście (miał jedno dodatkowe urodzisko swojej frakcji w polu, którego nie mogłem zająć ze względu na miasto). Pokonałem pierwszego bohatera. Poczekałem 7 dni, uzupełniłem armię o posiłki, w mieście komputera stał o dziwo dodatkowy bohater (to OK) ale dopakowany armią, którą przy swoich zasobach musiałby zbierać ze cztery tygodnie... Pokonałem go, ale nie w tym rzecz. Rozumiem, że SI może być gorsze od człowieka, ale żeby tak bezczelnie oszukiwać... Szczerze mówiąc, jest to powód, dla którego odechciało mi się grać...

Mutant z Krainy OZ  2011-10-27 - 18:32

Mam pytanie odnośnie tych przekrętów komputerowego przeciwnika. Oszukuje on tylko w kampanii czy też na zwykłych mapkach również?

vojak_2  2011-10-28 - 09:26

z tego co ja grałem w zwykłe mapki, to komputer wydaje się byc bardzo słaby (aż żenująco na najwyższym) a jak przyjdzie co do czego to nagle ma dużo armii, albo nic nie podbite a większość pobudowane w zamku...za co, [w lotku wygrał] dziwne

haras rage  2012-09-27 - 17:20

W jaki sposób przejsc" Podróż do Wnetrza"skąd wziąsc jednostki czy są jakies oprócz cmentarzy??

santhil  2013-12-26 - 23:05

nie wiem czemu ale jak dla mnie misja 2 w kampanii nekro jest nie do przejścia, próbowałem na wiele sposobów ale poprostu za trudne to jest, misja podróż do wnętrza, póki nie walczę z antonem to jeszcze jest jako tako, ale po walce prawie nie mam wojska a oni wciąż chcą żebym zkimś walczył. Macie jakieś porady ?? Jak przeszliście ją... albo może save mi podrzućcie czy coś....

kasjopeja  2014-05-15 - 18:06

Santhil: miałam ten sam problem co ty. Moja rada: 1 jako premię początkową weź to co daje bonus do morale po każdej bezstratnej wygranej. 2 postaraj się ograniczyc straty do minimum. Większość potyczek da się zrobić bezstratnie (niektóre za 5 tym podajściem ale da się) 3 przy lvl-up wybierz z opcji ataku : "atak ze wsparciem" - ta opcja pomaga wygrywać walkę np. z Antonem z minimum strat. 4 postaraj się zrobić zadania które dają silne jednostki w nagrodę zanim pójdziesz do Kiryła. tyle, powodzenia, powinno się udać.