Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry

Poradnik do gry Might and Magic: Heroes VI zawiera solucję do kampanii Nekropolii wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Ponadto znajdują się w nim opisy jednostek, rozwoju metropolii, czarów i umiejętności oraz masa cennych porad.

28 października 2011Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nekropolia to frakcja, która ma za sobą wieloletnią tradycję w serii Heroes - Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry

Nekropolia to frakcja, która ma za sobą wieloletnią tradycję w serii Heroes. Obecna od drugiej części cyklu, nieprzerwanie pozostaje jedną z najbardziej tajemniczych i niejednoznacznych nacji, którymi było nam dane zagrać. W szóstej odsłonie sagi obraz ten stał się jeszcze bardziej niejasny - nekromanci stali się nie tylko władcami nieumarłych, ale i buntownikami - prawdziwymi bojownikami o wolność. Zniewoleni dotychczas przez magów z Siedmiogrodu, postanowili wybić się na niepodległość - inwazja demonów okazała się ku temu doskonałą okazją.

Magowie szukający zakazanej wiedzy, szaleńcy zafascynowani śmiercią, fanatyczni wyznawcy zapomnianej bogini - oto powszechny obraz nekromantów. Wydawać by się mogło, że są oni czystym złem, prawdziwą plagą Ashanu. Dlaczego jednak walczą z demonami? Czyżby ich pobudki były bardziej złożone?

Dowodzenie armią nieumarłych to prawdziwe wyzwanie dla każdego generała. Bezduszne istoty będą słuchać tylko najpotężniejszych spośród magów i najodważniejszych wśród wojowników. W niniejszym poradniku zapisano wszystkie informacje niezbędne do tego, by zdobyć władzę nad śmiercią.

Zawartość niniejszego poradnika

Kompletna solucja do kampanii Nekropolii wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi.

Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy.

Lista budowli dostępnych w miastach.

Plan rozbudowy metropolii.

Porady dotyczące rozwoju bohaterów .

Opisy czarów i umiejętności.

Uwaga: Poradniki Might & Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji.

Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne:

Niebieski - umiejętności i czary

Brązowy - jednostki

Zielony - budynki

Pomarańczowy - przedmioty

Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry zostały zakończone.

W komentarzach pod poradnikiem zapraszamy do dopisywania swoich uwag, własnych porad i informacji pomocnych dla innych graczy.

Możesz również napisać do nas redakcja@gry-online.pl zgłaszając błędy lub pomysły na rozbudowę poradnika.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 28 października 2011.

Patche (łatki) do gry Might & Magic: Heroes VI

Trainery do gry Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Farmerama

Farmerama

Zagraj za Darmo!

Travian

Travian

Zagraj za Darmo!

Stellaris PL - PC - 128,90 zł

kup w sklepie

PC 128,90 zł

Stellaris Nova Edition PL - PC - 163,90 zł

kup w sklepie

PC 163,90 zł

Men of War: Oddział szturmowy 2 - Edycja Kompletna PL - PC - 68,90 zł

kup w sklepie

PC 68,90 zł

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
20.10.2011 18:29
sebna77
46
Centurion

Gra jest sztucznie trudna ablo ja coś źle robię.

AI zdaje sue oszukiwać - zabijam bohetara AI ze spora armia, tracac przy tym sporo swojej - za tydzien wpada ten sam bohater (to zrozumiale) z jeszcze silniejsza armia niz tydzien temu (jak to mozliwe?).

Ogolnie nie trace prawie jednostek tam gdzie sie da ale pod koniec i tak mi brakuje na ostatie starcia a przeciwnik pomiom ze ma tylko jeden zamek ma minimlanie mniejszy przyrsot tylko niz ja z 4 - 5 zamkow??

Kiszka - jak narazie mi sie nie podoba ta czesc ze wzgleu na wyzej wspomniane.

Pozdro

Sam poradnik tez do bani - to jak przejsc questy to troche bez sesnu opisywac bo one sie same przechodza jak sie zwiedza mape. Od poradnika oczekiwal bym jakis porad technicznych, opisu przydatnosci drzew umiejetnosci i czarow w polaczeniu z jednostkami a nie takie pierdu pierdu.

24.10.2011 11:56
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

To, czego szukasz, znajdziesz w poradniku podstawowym do gry: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1167 .

25.10.2011 11:09
odpowiedz
Paimon
21
Janitor

Na głównej jest literówka: NERKOpolia ;)

25.10.2011 11:36
odpowiedz
-=.szaman=-
33
Pretorianin

kampania Nekromantów - druga misja
wykonałem wszystko łącznie z pokonaniem

spoiler start

własnego alterego w cytadeli

spoiler stop

i scenariusz mi się nie skończył. W dzienniku zadań mam jeszcze aktywne ostatnie zadanie: "Wybór". Punktów mam uzbierane w obu ścieżkach tyle że mogę wykupić i zdolność łez i zdolność krwi.

1. Czy jeżeli wybiorę ścieżkę krwi to

spoiler start

balsamista kaspar mi pomoże w następnym scenariuszu? W zadaniu "Ukryte Obawy" wszystkie decyzje podjąłem w zgodzie z drogą łez. Tylko że dla bohatera nekromanty zdolności ze ścieżki łez wydają mi się raczej nieopłacalne.

spoiler stop


2. Czy jeżeli wybiorę ścieżkę łez to ścieżka krwi będzie już niedostępna?

25.10.2011 19:30
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

1. Kaspar pomoże Ci tylko jeśli podążysz drogą łez.
2. Kiedy wybierzesz reputację, nie będziesz już mógł z niej zejść.

"Wybór" to zadanie poboczne, niewymagane do zaliczenia scenariusza. Może w grze jest błąd, albo czegoś jednak nie zrobiłeś :).

25.10.2011 22:11
odpowiedz
Logan
133
Bad Medicine

Mam problem z misją "Pasmo nieszczęść" nekropolii, a wszystko przez oszukującego komputerowego przeciwnika. Podbiłem całą mapę, zająłem wszystko co było do zajęcia, został jeden zamek z jednym bohaterem przeciwnika (Salvatore). Zgromadził on tak potężną armię, że cała moja produkcja wojsk (całe 3 rodzaje, bo to pierszy scenariusz kampanii) nie wystarczyła, żeby go pokonać. Nawet zaatakowałem, wybiłem mu ok połowy wojska, a później poczekałem ze 20 tygodni żeby mi się nowe wyprodukowało, ale okazało się że on w tym czasie wyprodukował (mając 1 miasto!) większą armię niż ja mając wszystkie pozostałe. Całość dzieje się na łatwym poziomie trudności.
Czy coś przeoczyłem albo coś robię źle?

26.10.2011 06:28
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
155
Farben

Albo błąd, albo zbytnio nie oszczędzałeś armii w poprzednich walkach, w których straty najlepiej ograniczać do zera. Ja ostatnią walkę wygrałem z marszu na standardowym poziomie trudności.

26.10.2011 11:06
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

Mutant ma rację :).

26.10.2011 23:33
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

a mi to nie podchodzi...

27.10.2011 10:12
odpowiedz
-=.szaman=-
33
Pretorianin

@MiszczCzarny [5]
Okazało się że "Wybór" to zadanie wymagane do zaliczenia scenariusza - trzeba się po prostu opowiedzieć po konkretnej ze ścieżek (łez lub krwi). Wybrałem ścieżkę i scenariusz poprawnie się zakończył.

Poszedłem drogą łez chociaż ścieżka krwi wydaje mi się o wiele bardziej opłacalna.

No, ale w końcu trzeba walczyć o człowieczeństwo Mirandy w związku z czym zdolności krwi stały się ofiarami tej walki :)

27.10.2011 15:23
odpowiedz
A.l.e.X
88
Alekde

@sebna77 - nie jest tak, po prostu armia zależy od ilości miast, oraz budynków, które produkują jednostki, najlepsza strategia zawsze to całą mapę szybko rozeznać i zdobyć jak najwięcej miast. Poza tym komputer nie zawsze wykupuje wszystkie jednostki na raz. Po skończeniu dwóch kampanii, a raczej 3 licząc prolog, muszę powiedzieć, że gra ma poziom na wysokim poziomie trudności i AI (bo można go też ustawić) dość wymagający, normalny poziom trudności to spacer. Największą zaletą tej gry jest jej długość prolog + dwie kampanie to ok. 20-25 godzin zabawy. A zostało jeszcze 4 + epilog.

27.10.2011 15:30
odpowiedz
Owen
99

Komputer zdecydowanie oszukuje/ułatwia sobie życie. W bitwach cienias absolutny, przegrający bitwy nie-do-przegrania... Stanąłem pod jego miastem, zablokowałem wyjście (miał jedno dodatkowe urodzisko swojej frakcji w polu, którego nie mogłem zająć ze względu na miasto). Pokonałem pierwszego bohatera. Poczekałem 7 dni, uzupełniłem armię o posiłki, w mieście komputera stał o dziwo dodatkowy bohater (to OK) ale dopakowany armią, którą przy swoich zasobach musiałby zbierać ze cztery tygodnie... Pokonałem go, ale nie w tym rzecz. Rozumiem, że SI może być gorsze od człowieka, ale żeby tak bezczelnie oszukiwać... Szczerze mówiąc, jest to powód, dla którego odechciało mi się grać...

27.10.2011 18:32
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
155
Farben

Mam pytanie odnośnie tych przekrętów komputerowego przeciwnika. Oszukuje on tylko w kampanii czy też na zwykłych mapkach również?

28.10.2011 09:26
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

z tego co ja grałem w zwykłe mapki, to komputer wydaje się byc bardzo słaby (aż żenująco na najwyższym) a jak przyjdzie co do czego to nagle ma dużo armii, albo nic nie podbite a większość pobudowane w zamku...za co, [w lotku wygrał] dziwne

27.09.2012 17:20
odpowiedz
haras rage
1
Junior

W jaki sposób przejsc" Podróż do Wnetrza"skąd wziąsc jednostki czy są jakies oprócz cmentarzy??

26.12.2013 23:05
odpowiedz
santhil
7
Legionista

nie wiem czemu ale jak dla mnie misja 2 w kampanii nekro jest nie do przejścia, próbowałem na wiele sposobów ale poprostu za trudne to jest, misja podróż do wnętrza, póki nie walczę z antonem to jeszcze jest jako tako, ale po walce prawie nie mam wojska a oni wciąż chcą żebym zkimś walczył. Macie jakieś porady ?? Jak przeszliście ją... albo może save mi podrzućcie czy coś....

15.05.2014 18:06
odpowiedz
kasjopeja
1
Junior

Santhil: miałam ten sam problem co ty. Moja rada:
1 jako premię początkową weź to co daje bonus do morale po każdej bezstratnej wygranej.
2 postaraj się ograniczyc straty do minimum. Większość potyczek da się zrobić bezstratnie (niektóre za 5 tym podajściem ale da się)
3 przy lvl-up wybierz z opcji ataku : "atak ze wsparciem" - ta opcja pomaga wygrywać walkę np. z Antonem z minimum strat.
4 postaraj się zrobić zadania które dają silne jednostki w nagrodę zanim pójdziesz do Kiryła.

tyle, powodzenia, powinno się udać.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze