Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Taktyka

Nazwa - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Posiłki I - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posiłki I

Łzy

1

Aktywne (bitwa)

Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale.

Umiejętność ta nie wymaga many - jest więc umiarkowanie przydatna w czasie bitew.

Posiłki II - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posiłki II

Łzy

2

Aktywne (bitwa)

Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym lub elitarnym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. Wymaga posiłków I.

J.w.

Posiłki III - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posiłki III

Łzy

3

Aktywne (bitwa)

Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym, elitarnym lub legendarnym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. Wymaga posiłków II.

J.w.

Ukrycie za przeszkodą - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ukrycie za przeszkodą

Łzy

1

Pasywne

Jednostki w armii bohatera korzystają z osłon o 13% bardziej efektywnie (działa również na mury).

Z osłon nie będziemy korzystać wcale, a obrony w czasie szturmowania twierdz należy w ogóle unikać - to my mamy być zdobywcami, a nie przeciwnik.

Marsz bojowy - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Marsz bojowy

Neutralna

1

Pasywne

Zasięg ruchu wszystkich przyjaznych istot zostaje zwiększony o 2 podczas oblężeń.

Jeżeli mapa jest naprawdę duża i znajduje się na niej sporo zamków, inwestycja w tę umiejętność może być opłacalna.

Zasadzka - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zasadzka

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa inicjatywę jednostek w armii bohatera o 5 podczas pierwszych 3 tur każdej bitwy.

Bardzo przydatne - pozwoli nam zadać obrażenia przeciwnikowi, zanim ten podejmie jakiekolwiek działania.

Taktyka I - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Taktyka I

Neutralna

1

Pasywne

Pozwala rozmieścić wojska przed bitwą (zanim wróg rozstawi swoje oddziały).

Jako, że nie widzimy oddziałów wroga - nieprzydatne.

Taktyka II - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Taktyka II

Neutralna

2

Pasywne

Pozwala rozmieścić wojska przed bitwą (zanim wróg rozstawi swoje oddziały). Zasięg rozstawienia został powiększony. Wymaga taktyki I.

J.w.

Taktyka III - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Taktyka III

Neutralna

3

Pasywne

Po rozstawieniu wojsk przez obie strony, gracz może zamienić miejscami dwie swoje jednostki. Wymaga taktyki II.

Bohaterowie na 15 poziomie mają dużo ciekawsze umiejętności do wyboru.

Mistrz oblężeń I - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mistrz oblężeń I

Krew

1

Pasywne

Katapulty zadają o 1 więcej obrażeń wrogim murom.

Jeżeli zdobywamy wiele miast - umiarkowanie warto, chociaż i tak priorytetem będzie szturmowanie bram.

Mistrz oblężeń II - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mistrz oblężeń II

Krew

2

Pasywne

Dodatkowo jednostki stojące pod atakowanym fragmentem murów otrzymują obrażenia.

Obrażenia są bardzo niewielkie - nie warto.

Mistrz oblężeń III - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mistrz oblężeń III

Krew

3

Pasywne

Wszystkie jednostki kryjące się za murami otrzymują niewielkie obrażenia od trucizny.

J.w.