Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Sztuka wojenna

Nazwa - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Kontratak I - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kontratak I

Krew

1

Pasywne

Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki gracza podczas kontrataku o 10%.

Zdecydowanie warto - podczas bitew nieustannie będziemy wymieniać ciosy.

Kontratak II - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kontratak II

Łzy

2

Pasywne

Wszystkie jednostki gracza mogą kontratakować dwa razy podczas 4 pierwszych tur walki. Wymaga kontrataku I.

Świetnie uzupełnia się z poziomami I i III.

Kontratak III - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kontratak III

Krew

3

Pasywne

W pierwszych dwóch turach walki jednostki gracza kontratakują, zanim wróg zada im cios.

Należy pamiętać, że nasze jednostki będą kontratakować dwa razy - zdecydowanie warto.

Parada - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Parada

Łzy

1

Pasywne

Jeżeli jednostki nie mogą kontratakować, otrzymują o 10% mniej obrażeń.

10% robi różnicę - warto.

Opór - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Opór

Łzy

3

Pasywne

Jeżeli jednostka otrzyma trzy ciosy pod rząd, otrzyma premię+3 do obrony oraz +3% do swej maksymalnej ilości punktów życia (działa do końca walki).

Premie są zdecydowanie za małe, a umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie.

Odporność I - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odporność I

Łzy

1

Pasywne

Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%.

Jako, że wartość premii jest zaokrąglana (jednostka z 10 HP będzie miała z tą umiejętnością 11 HP), jest to w miarę opłacalny wybór.

Odporność II - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odporność II

Łzy

2

Pasywne

Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności I.

J.w.

Odporność III - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odporność III

Łzy

3

Pasywne

Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności II.

Na 15 poziomie bohatera można znaleźć lepsze umiejętności.

Niepowstrzymany atak - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Niepowstrzymany atak

Krew

3

Pasywne

Jeżeli dowolna jednostka z armii bohatera trzy razy z rzędu będzie atakować wroga, otrzyma premię +5 do siły ataku do końca walki.

Jako, że będziemy głównie atakować, jest to przydatna umiejętność.

Strzelectwo I - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzelectwo I

Krew

1

Pasywne

Jednostki strzelające w armii bohatera otrzymują premię +6% do obrażeń.

Różnica będzie dla nas całkowicie niezauważalna.

Strzelectwo II - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzelectwo II

Neutralna

2

Pasywne

Obrażenia zadawane przez strzelające jednostki są większe o 3% za każdy kolejny atak. Jeżeli oddział otrzyma obrażenia w walce wręcz, efekt się zeruje. Wymaga strzelectwa I.

Ponownie różnica jest niezbyt widoczna.

Strzelectwo III - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzelectwo III

Krew

3

Pasywne

Redukuje kary strzelców o 50%.

Tylko nieliczne jednostki strzelające w ogóle otrzymują kary - raczej nie warto.

Pogromca - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pogromca

Krew

2

Pasywne

Wszystkie obrażenia zadawane wrogim, dużym istotom, zostają zwiększone o 5%.

Premia jest niewielka, ale i tak jest to w miarę opłacalny wybór.

Rozpłatanie - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozpłatanie

Krew

3

Pasywne

Pierwsza jednostka w armii bohatera, która zabije wrogi oddział, otrzymuje dodatkową akcję oraz premię +16 do Morale i +5 do Inicjatywy na 3 tury.

Zdecydowanie opłacalne - warto mieć w armii tak podrasowaną jednostkę.