Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Poradnik do Might and Magic: Heroes VI zawiera opis wszystkich kampanii fabularnych wraz z ich rozgałęzieniami, zestawienia umiejętności, czarów, jednostek i budowli oraz szereg przydatnych porad dotyczących bitew i rozwoju imperium.

25 listopada 2011Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Niniejszy poradnik to bez wątpienia najbardziej kompletne i szczegółowe zestawienie informacji na temat gry Might and Magic: Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry

Niniejszy poradnik to bez wątpienia najbardziej kompletne i szczegółowe zestawienie informacji na temat gry Might and Magic: Heroes VI. Zawiera on szczegółowy opis wszystkich kampanii fabularnych, wraz z podejmowanymi podczas nich decyzjami (ścieżka Łez lub Krwi) oraz przydatnymi poradami dotyczącymi samej rozgrywki. Praktycznie każdy element gry został dogłębnie przeanalizowany i opisany. Poza solucją w kompendium zawarto też opis wszystkich czarów, budynków, miast, jednostek i umiejętności, wraz z sugerowanymi buildami dla bohaterów. Bitwy doczekały się osobnego rozdziału wyjaśniającego wszystkie wątpliwości. Mechanika kierująca rozgrywką została czytelnie opisana, a całość wyposażono w szereg przydatnych map wraz ze stosownymi opisami.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Kompletna solucja do wszystkich kampanii (Prolog, Przystań, Twierdza, Inferno, Świątynia, Epilog) wraz ze różnymi ich wariantami i wyborami fabularnymi;
  • Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy;
  • Lista budowli dostępnych w miastach;
  • Plan rozbudowy metropolii;
  • Porady dotyczące rozwoju bohaterów, drogi Łez oraz Krwi;
  • Opis wszystkich czarów i umiejętności;
  • Przydatne porady dotyczące eksploracji, ekspansji oraz walki (zarówno tej toczonej w polu, jak i oblężeń);
  • Objaśnienia dotyczące mechaniki gry i sugestie pozwalające na optymalne jej wykorzystanie;
  • Lista wszystkich budynków dostępnych na mapie świata, wzbogacona o opis ich działania;
  • Zestaw kilkudziesięciu map opisujących zawiłości kampanii oraz obiekty znajdujące się na planszy.

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 25 listopada 2011.

Patche (łatki) do gry Might & Magic: Heroes VI

Trainery do gry Might & Magic: Heroes VI

20.10.2011 14:02
Nerka
69
Generał

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

20.10.2011 16:23
odpowiedz
Katane
168
Useful_Idiot_

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

20.10.2011 17:44
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1167&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1167&PART=290

21.10.2011 09:41
odpowiedz
Keb
36
CAPSLOCK HERO

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

27.10.2011 13:07
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

juz po sezonie heh

18.02.2013 05:31
odpowiedz
Drathir
1
Junior

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.