Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

2 misja - mapy

M4 - mapa fabularna

1 - lokacja startowa - 2 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - siedlisko stworzeń

3 - miasto ludzi (Pajęcze serce)

4 - miasto ludzi (Pajęcze serce, Blizna Nelshama)

5 - twierdza nekromantów (Pajęcze serce, Blizna Nelshama, Tajemna kryjówka)

6 - przejście na zachód (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)

7 - fort wroga (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)

8 - miasta nekromantów (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)

9 - stolica nekromantów (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)

10 - miasto nekromantów (Więcej problemów)

11 - bliźniacze forty (Tytuł jeńca wojennego)

X - zejście do jaskini (Inne: Podziemia)

X2 - zejście do lochu matki Namtaru (Pajęcze serce, Tajemna kryjówka)

M5 - mapa obiektów aktywnych

Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - miasto - 2 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

X - zejście do podziemi

X1 - dwustronny portal do przejścia X2

X2 - dwustronny portal do przejścia X1

X3 - jednostronny portal do wyjścia X4

X4 - wyjście z portalu X3

X5 - jednostronny portal do wyjścia X6

X6 - wyjście z portalu X5

M6 - mapa obiektów pasywnych

Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - 2 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

4 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

5 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

6 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

7 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

8 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)

9 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

10 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

11 - kowal (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

12 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)

13 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)

14 - posąg gryfa (wszystkie latające istoty w armii bohatera otrzymują premię +20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

15 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)

16 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

17 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

18 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

19 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

20 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

21 - studnia dusz (zwiększa moc magiczną bohatera o 10 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

22 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

23 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)

24 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

25 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

26 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

X - zejście do podziemi

X1 - dwustronny portal do przejścia X2

X2 - dwustronny portal do przejścia X1

X3 - jednostronny portal do wyjścia X4

X4 - wyjście z portalu X3

X5 - jednostronny portal do wyjścia X6

X6 - wyjście z portalu X5