Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Kapłanka/westalka

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kapłanka - Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapłanka
Uleczenie: wybrana jednostka odzyskuje 5 punktów życia (na każdą kapłankę w oddziale) - Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uleczenie: wybrana jednostka odzyskuje 5 punktów życia (na każdą kapłankę w oddziale). Jeżeli celem jest demon lub nieumarły, otrzymuje on 5 punktów obrażeń.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

105 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Westalka - Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Westalka
Uleczenie: wybrana jednostka odzyskuje 6 punktów życia (na każdą westalkę w oddziale) - Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uleczenie: wybrana jednostka odzyskuje 6 punktów życia (na każdą westalkę w oddziale). Jeżeli celem jest demon lub nieumarły, otrzymuje on 6 punktów obrażeń.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Uspokojenie: wybrana jednostka wroga nie może podejmować żadnych akcji przez 4 tury. Czar pryska, jeżeli przeciwnik zostanie zaatakowany.

150 złota

Mimo pozorów, kapłanki są nie mniej ważne, niż oddziały walczące w zwarciu - w wielu sytuacjach ratują one losy bitwy - Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mimo pozorów, kapłanki są nie mniej ważne, niż oddziały walczące w zwarciu - w wielu sytuacjach ratują one losy bitwy. To właśnie dzięki nim armie Przystani prawie nigdy nie topnieją, a wrogowie nie mają szans w starciu z siłami Światłości.

Poza potężnymi czarami leczniczymi, kapłanki potrafią również zadawać potężne obrażenia stworzeniom mroku, takim jak demony i nieumarli. Ponadto westalki mogą spetryfikować dowolnego wroga na polu bitwy - ta umiejętność częstokroć przechyla szalę zwycięstwa na stronę Przystani.

Niestety, jako że oddziały wspierające posiadają niewielką ilość punktów życia, gracz musi strzec ich jak oka w głowie. Nigdy nie można pozostawić kapłanek samych - są wówczas prawie bezbronne.