Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kolejność odkrywania terenów w Might & Magic Heroes VI | Eksploracja poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Kolejność odkrywania terenów

Mając to wszystko na uwadze, możemy przystąpić do eksploracji mapy. W tej czynności wydatnie pomogą nam obserwatoria, rozmieszczone zwykle w okolicach miast - odkrywają one znaczne połacie terenu, w związku z czym ich zajęcie powinno być dla nas podstawowym krokiem. Po tym, jak zapoznamy się już z rozmieszczeniem kopalni, skarbów i potworów, pora przystąpić do akcji. W pierwszej kolejności zwykle warto zająć się tartakami i kopalniami kamieni - oczywiście zbierając wszystkie skarby i surowce, które znajdą się na naszej drodze. Istotne jest to, aby nie musieć nigdzie wracać - to okropne marnotrawstwo czasu i punktów ruchu. Z tej też przyczyny najlepiej od razu zaplanować sobie trasę eksploracji, z uwzględnieniem wszystkich walk, przejęć, uzupełnień wojsk itd. Jako, że obszary kontroli nie są zbyt duże, zwykle nie jest to zbyt trudne, zwłaszcza na początkowym etapie gry, gdy element losowy (w postaci innych graczy) nie jest jeszcze zbyt niebezpieczny.

Obserwatoriów trudno nie zauważyć. - Kolejność odkrywania terenów w Might & Magic Heroes VI | Eksploracja - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obserwatoriów trudno nie zauważyć.

Po tym, jak przejmiemy wszystkie kopalnie w obrębie strefy kontroli, pora nieco się dozbroić i ruszyć na podbój siedlisk (jeżeli znajdują się w naszym otoczeniu). Jeśli ich nie ma, a dysponujemy już odpowiednią armią (zwykle ma to miejsce w drugim tygodniu rozgrywki), możemy zacząć myśleć o przejściu do następnej strefy - w tym celu będziemy jednak musieli pokonać strażników granicznych. Po przejściu na nowy teren, powtarzamy wcześniejszy schemat, a więc: obserwatorium, kopalnie, siedliska, a następnie forty i miasta. Jeżeli teren, na który trafiliśmy, nie jest opuszczony, lecz stanowi część imperium wroga, nie ma się co bawić - jeżeli tylko dysponujemy odpowiednią armią, powinniśmy natychmiast ruszyć na podbój miasta, które zwykle znajduje się w samym centrum strefy. Po jego zajęciu wszystkie wrogie kopalnie i siedliska natychmiast przejdą pod naszą kontrolę.