Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Ziemia

Dostępna dla: Przystań, Świątynia, Twierdza, Nekropolia, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Regeneracja - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Regeneracja

Łzy

1

15

Leczy jednostkę o 147 punktów życia na turę. Efekt działa przez 5 tur.

Bardzo przydatne na początku gry - będziemy ponosić znacznie mniejsze straty podczas bitew.

Masowa regeneracja - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa regeneracja

Łzy

2

40

Leczy wszystkie jednostki w armii bohatera o 54 punkty życia na turę. Efekt działa przez 5 tur. Wymaga regeneracji.

Na tym etapie rozgrywki - niezbyt przydatne.

Skalne mury - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Skalne mury

Łzy

2

40

Tworzy na danym polu kamień, będący osłoną. Znika on po 2 turach.

Zupełnie nieprzydatne.

Przywołanie żywiołaków ziemi - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków ziemi

Łzy

3

45

Przywołuje 11 żywiołaków ziemi.

Żywiołaki ziemi są dość silne i regenerują się w zastraszającym tempie - na tym etapie rozgrywki nie są jednak zbyt przydatne.

Kamienna skóra - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kamienna skóra

Łzy

1

15

Redukuje fizyczne obrażenia otrzymywane przez jednostkę o 39%. Efekt działa przez 5 tur.

Całkiem silny czar, ale są lepsze.

Masowa kamienna skóra - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa kamienna skóra

Łzy

2

40

Redukuje fizyczne obrażenia otrzymywane przez armię o 18%. Efekt działa przez 5 tur. Wymaga kamiennej skóry.

Dość potężne wzmocnienie armii bohatera - umiarkowanie przydatna umiejętność.

Skamienienie - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Skamienienie

Łzy

3

45

Zamienia cel (wrogi lub sojuszniczy) w kamień na 5 tur, równocześnie chroniąc go przed wszystkimi obrażeniami. Zaczarowani wrogowie nie mogą się poruszać, sojusznicze oddziały mają taką możliwość, ale czar wówczas pryśnie.

Lepiej zainwestować w oślepienie (szkoła światła).

Magia ziemi I - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ziemi I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ziemi.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia ziemi II - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ziemi II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ziemi.. Wymaga magii ziemi I.

J.w.

Magia ziemi III - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ziemi III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ziemi.. Wymaga magii ziemi II.

J.w.

Erozja - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Erozja

Krew

2

15

Zadaje 2 punkty obrażeń wybranemu murowi lub wieży.

To tyle, co jedno uderzenie dużej jednostki - raczej nieopłacalne.

Trzęsienie ziemi - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Trzęsienie ziemi

Krew

3

45

Zadaje 3 punkty obrażeń wszystkim murom i wieżom na obszarze 4x4 pola. Trafione jednostki (sojusznicze i wrogie) zostaną ogłuszone.

Bardzo przydatne podczas oblężeń - szybko zniszczymy bramę i pobliskie mury.

Trująca chmura - Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Trująca chmura

Krew

3

55

Zadaje 156 obrażeń co turę wszystkim jednostkom, które wejdą na zainfekowany obszar (3x3 pola). Efekt działa do końca walki.

W miarę opłaca się rzucić ten czar na początku oblężenia. Istnieją jednak znacznie lepsze umiejętności.