Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Portale w Might & Magic Heroes VI | Miasta poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Portale

System portali to jedna z największych nowinek w Heroes VI - idea błyskawicznego przemieszczania bohaterów wywraca całą filozofię rozgrywki do góry nogami. Podstawową różnicą jest to, że nie musimy, jak w poprzednich częściach cyklu, martwić się o przemieszczenie odpowiedniej ilości wojsk z miasta do miasta - te dysponują bowiem wspólną pulą jednostek (patrz: Wspólna pula jednostek), a i sami herosi mogą przenosić się z nieziemską prędkością.

Nie, nie chodzi o te portale - nasze budujemy w zamkach. - Portale w Might & Magic Heroes VI | Miasta - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie, nie chodzi o te portale - nasze budujemy w zamkach.

Jak to działa? W bardzo prosty sposób. Załóżmy, że w naszej stolicy znajduje się portal. Jeżeli posiadamy jedynie jego wersję podstawową, nasz bohater będzie mógł przenieść się ze stolicy do dowolnego innego miasta (nie musi ono posiadać swojego własnego teleportu!) przy pomocy specjalnego czaru (podstawowy portal miejski - 10 many i 15 punktów ruchu). Równie ciekawy jest skutek wybudowania drugiego typu portalu - jeżeli będziemy go posiadać, wszyscy nasi bohaterowie otrzymają czar ulepszony portal miejski (20 many i punktów ruchu), pozwalający na błyskawiczną teleportację do najbliższego miasta z tego typu strukturą.

Nasi bohaterowie będą mogli korzystać z portali dzięki swoim księgom czarów. - Portale w Might & Magic Heroes VI | Miasta - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nasi bohaterowie będą mogli korzystać z portali dzięki swoim księgom czarów.

Podstawowa różnica między tymi dwoma czarami polega na tym, że w przypadku pierwszego musimy sami znajdować się w mieście (ale możemy swobodnie wybrać miejsce naszej destynacji), natomiast drugi pozwala nam na przemieszczenie się z dowolnego punktu na mapie, ale bez możliwości samodzielnego wybrania docelowego miasta.