Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Umiejętności

Bohaterowie wszystkich frakcji dysponują określonym zestawem umiejętności, których mogą się nauczyć z kolejnymi poziomami doświadczenia. Każda ze zdolności ma dość duże znaczenie dla rozgrywki, decyduje też o sposobie, w jaki będziemy prowadzić grę. Poszczególne biegłości wpływają nie tylko na statystyki bohatera i jego armii, ale również na możliwe do wykorzystania taktyki i strategie - zarówno na mapie świata, jak i podczas bitew.

Dowódcy Przystani powinni skupić się na wspieraniu swoich armii: zadbać o ich morale, statystyki oraz realną wartość na polu bitwy. Z tej też przyczyny najważniejsze będą dla nas umiejętności ze sfery cnoty (bohaterowie mocy) oraz magii światła (bohaterowie magii).

Sfera okrzyków bojowych również bywa bardzo przydatna. - Umiejętności | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Sfera okrzyków bojowych również bywa bardzo przydatna.

W przypadku rycerzy najważniejsze będą umiejętności wpływające na statystyki naszych podopiecznych. Podstawą (poza nieodzownym oświeceniem) powinny być dla nas: defensywa, charyzmatyczne przywództwo, wybraniec losu oraz agresywność. Wraz z rozwinięciami, pozwolą nam one znacząco wzmocnić naszą armię, wpłyną też na samego herosa, sprawiając, że jego ataki będą znacznie potężniejsze. Jeżeli dysponujemy dużą ilością punktów doświadczenia i szykujemy się na dłuższą rozprawę z przeciwnikiem, dobrym wyborem mogą być również posiłki, marsz bojowy (zwłaszcza podczas oblężeń!), zasadzka, bohaterstwo oraz odporność.

Jeśli za swojego sługę obraliśmy maga, pierwszorzędnym wyborem będą dla nas czary ze sfery światła: niebiańska zbroja, leczenie, aura odwetu oraz oślepienie. Czym jednak byliby czarodzieje bez znajomości magii pierwotnej? Aby ich wzmocnić, powinniśmy zainwestować w tajemną obronę, tajemną moc, synergię magii, przyspieszenie oraz zatrzymanie czasu - uczyni to z pola bitwy plac zabaw, na którym to my będziemy dyktować zasady.

Listę wszystkich czarów i umiejętności wraz z ich opisami znajdziecie w podręczniku głównym do gry.