Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - mapy | Kampania | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

2 misja - mapy

M3 - mapa fabularna

1 - lokacja startowa - 2 misja - mapy | Kampania | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - skrzyżowanie

3 - nasze pierwsze miasto (Terra Firma)

4 - forty (As w rękawie)

5 - zamek Iry (As w rękawie, Tylko siła, Więcej wojska, Nadchodzi nowe)

6 - Airini (Prawo silniejszego, As w rękawie)

7 - Żarłocz (Terra Firma, Więcej wojska, As w rękawie)

8 - niewolnicy (Nadchodzi nowe)

9 - cyklop Acamas (Więcej wojska)

10 - jaguarz Arana (Tylko siła, Więcej wojska)

X1 - dwustronny wir wodny

X2 - dwustronny portal

X3 - jednostronny portal do wyjścia X4

X4 - wyjście z portalu X3

M4 - mapa obiektów

1 - miasto - 2 misja - mapy | Kampania | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

8 - stocznia (można tu budować okręty)

9 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)

10 - latarnia (zwiększa morale armii bohatera w następnej walce - wartość premii jest zmienna. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

11 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

12 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

13 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

14 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

15 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

16 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

17 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

18 - latarnia morska (dwukrotnie zwiększa ilość punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który posiada ten obiekt)

19 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

20 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

21 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

22 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

23 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

24 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)

25 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

26 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

27 - kowal (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

28 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

29 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

30 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

31 - fala chaosu (w następnej bitwie po stronie bohatera, który odwiedzi ten obiekt, pojawi się kierowany przez komputer potwór. Bestia powoli pożera losowe oddziały wroga [ten może przerwać proces zabijając monstrum]. Bohater może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

32 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

33 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

X1 - dwustronny wir wodny

X2 - dwustronny portal

X3 - jednostronny portal do wyjścia X4

X4 - wyjście z portalu X3