Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

2 misja - mapy

M5 - mapa fabularna

1 - miasto gracza - 2 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto gracza

2 - kopalnia kamieni (Wilki u bram)

3 - brama na południe (Wilki u bram)

4 - fort wroga (Wilki u bram i Poszerz swoje terytorium)

5 - brama na zachód

6 - porywacze oraz ich siedziba (patrz zadanie Szczeniak w niewoli)

7 - wrogi fort (Wilki u bram)

8 - Ładysława (Wilki u bram)

9 - artefakty z zadania Skradzione skarby

10 - twierdza Ishtvana (Niespokojna dusza)

11 - teleport na wyspę skarbów (patrz: Inne - Wyspa skarbów)

12 - wyspa skarbów

13 - twierdza wroga (patrz zadanie Słowo Sławoja)

M6 - mapa obiektów

1 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu - 2 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

2 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

5 - kryształ mocy (daje bohaterowi premię +1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

6 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

7 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

8 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

9 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

10 - tartak (daje 2 sztuki drewna na turę)

11 - kopalnia kamienia (daje 2 sztuki kamienia na turę)

12 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ na turę)

13 - kopalnia złota (przynosi 1000 złota na turę)

14 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)