

Najciekawsze materiały do: Might & Magic: Heroes VI

Might & Magic: Heroes VI - ENG
demo gryrozmiar pliku: 4327,5 MB
Might & Magic: Heroes VI tradycyjnie stanowi połączenie turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy przychodzi nam zwiedzać ogromne mapy, zbierać tony surowców i budować nadzwyczajne miasta. Możemy rozwijać bohaterów, rekrutować jednostki...

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
poradnik do gry25 listopada 2011
Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.

Pełna zmian, ale wciąż świetna - recenzja gry Might & Magic: Heroes VI
recenzja gry11 października 2011
Światowa premiera 13 października 2011. Powtórzenie sukcesu Heroes of Might & Magic III jest zadaniem trudnym, o ile w ogóle wykonalnym. Wiedzą to doskonale Węgrzy z Black Hole, dlatego nie próbowali stworzyć klona słynnej „trójki”, ale na jej bazie opracować grę świeżą i interesującą.

Might & Magic: Heroes VI pozwoli potrenować przed premierą Age of Wonders III. Top Empik - Tydzień 8
wiadomość25 lutego 2014
Battlefield 4 powrócił na pozycję lidera sprzedaży Nie oznacza to jednak, że seria The Sims straciła na znaczeniu. Zobacz jak prezentuje się lista najchętniej kupowanych gier w 196 salonach Empik w całej Polsce.

Kulisy produkcji Might & Magic: Heroes VI – Cienie Mroku – film z tłumaczeniem
wiadomość22 lutego 2013
W Cieniach Mroku, dodatku do Might & Magic: Heroes VI, pojawi się nowa frakcja: Lochy. Twórcy gry opowiadają o niej w nowym filmie o kulisach produkcji. Przygotowaliśmy tłumaczenie do tego materiału.

Data premiery dodatku Shades of Darkness do Might & Magic: Heroes VI
wiadomość8 grudnia 2012
Od dwóch miesięcy wiemy, że posiadacze gry Might & Magic: Heroes VI doczekają się w przyszłym roku samodzielnego dodatku. Teraz firma Ubisoft ujawniła oficjalny tytuł rozszerzenia oraz jego dokładną datę premiery.
- Ubisoft zapowiedziało samodzielny dodatek do Might & Magic: Heroes VI 2012.10.05
- Wygraj komputer na premierę Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack! 2012.09.29
- Premiera Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack 2012.09.27
- [UAKTUALNIENIE} Might & Magic: Heroes VI – złota edycja i drugi pakiet DLC w drodze 2012.08.23
- Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano dodatek Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast 2012.06.15
- Konkurs na stworzenie mapy do gry Might & Magic: Heroes VI - rozwiązanie 2011.11.18
- Polska premiera Might & Magic: Heroes VI 2011.10.13

Might & Magic: Heroes VI - v.2.1.1 PL
patchrozmiar pliku: 92,1 MB
wersja v. 2.1.1 Patch o numerze 2.1.1 do gry Might & Magic Heroes 6. Poniżej anglojęzyczny opis aktualizacji:
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.2.1.1 ENG - 92,6 MB
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.1.8 - v.2.1 PL - 1951,8 MB
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.1.8 - v.2.1 EN - 2177,5 MB
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.1.8 - 62,8 MB
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.1.8 PL - 62,1 MB
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.1.81 UK - 62,5 MB
- Might & Magic: Heroes VI - patch v.1.5.2 - v.1.7 ENG - 268,2 MB

Sen o Heroes of Might and Magic 8 – marzymy o powrocie HoMM
artykuł5 czerwca 2019
Ubisoft wyraźnie nie ma pomysłu na kontynuowanie serii Heroes of Might and Magic, a gracze nie potrafią znieść najmniejszych odchyłów od kultowej „trójki” w nowych odsłonach. Czy jest szansa, że kiedykolwiek pojawi się ósma część Hirołsów?

Panie i panowie potrzebuję pomocy. Ostatnio zastanawiałem się czy kupić edycję Gold i w związku z tym ciekaw jestem jak to jest ze stabilnością gry. Grałem w "nieoficjalną" wersję, bodajże 1.7, i była ona wkurwiająco niestabilna (zwis za każdym razem kiedy wchodzę do miasta przystani). Jak to wygląda z najnowszymi patchami, przyszłością gry i czy są jakieś różnice w stabilności wersji oficjalnej i "nieoficjalnej"? Mój komputer to: Intel core i5-4440 3.10GHZ, GeForce GTX 750, 8 Gb ramu i Windows 8.1.
Wygląda na to, że wiekszość z państwa szuka różnic między Heroes'ami 1-3 (5) i pokazuje je jako wady Heroes'a VI. Wydaje mi się ,że tak naprawde Heroes VI to nie powiem,że bardzo dobra bo taka nie jest ale to przyzwoita produkcja. Zamki, cóż mogłybyć lepiej zrobione, kampania także pozowstawia dużo do życzenia jak np. polska lokalizacja (okropność "ciociu sweltano" okropność), dostaliśmy za to fajnie zrobione jednostki, kamery nie trzeba obracać co chwile, żeby zebrać jakieś drzewo. Myślę, że jak wam się tak nie podoba innowacyjność to wróćcie do trójeczki(którą kocham i gram do dzisiaj, pierwsza gra którą instaluje po formatach,wymianach sprzetu itp.). Racje mogę wam przyznać, że optymalizacja to jest taka kaszana,że zamiast Heroes'ów VII, twórcy powinnie budować teraz wehikuł czasu.
To może ktoś zawiedzony chciałby spróbować Eador: Władcy rozdartego świata? Niezaśmiecony jeszcze miłością do żadnej konkretnej około hirołsowej produkcji spróbowałem i szczerze daje radę mimo, że nie jest tak popularna - chyba. Dlatego właśnie postanowiłem o niej tak spamersko wspomnieć :P

Mi się H6 bardzo podoba łącznie z dodatkami graficznie też super, przepiękne widoki dla mnie jest okey .
mi tez sie podoba Heroes VI wcale nie jest taki zly jak ludzie tu piszecie.

Nawet nie w połowie tak zła jak o niej mówią. To mimo wszystko kawał dobrej strategii, inna niż HoMM do tej pory, bez wątpienia ma wady ale i tak jest bardzo fajna.

Włączam multiplayer, żeby sobie z kumplem przez neta pograć i po kilku turach wyskakuje "utrata synchronizacji", po czym wywala nas do menu. Ktoś wie co na to poradzić ? Wyłączyłem autozapis w grze, clouda w uplay, usunąłem savy i problem jest cały czas. Strasznie to irytuje. Miał ktoś podobny problem ? Wiecie jak to naprawić ? Proszę o pomoc :(
Jeżeli macie w chmurze (czy na serwerze conflux?) stare "zapisy" i nie możecie uruchomić kampanii od początku, bo przycisk kontynuuj jest wygaszony pokasujcie wszystkie stare "zapisy" - wtedy można zacząć kampanię od początku (prawdopodobnie stare "zapisy" są niekompatybilne z nową wersją)
Nie rozumiem tego hejtu w stosunku do tej gry - w grę włożono naprawdę dużo pracy - grafikę ma przepiękną, nie ma limitu aktywacji - animacje super - jest tylko przypisana do konta. Można się przyczepić jedynie do nieco kulejącego balansu AI, ale ja z moim bratem uważam, że to najlepsza część heroesów - ze względu na oprawę wizualną. Nie przyznaję się do tego przed tymi którzy tylko pieja o III a sami w hipokryzji hejtują swoją III hd edition. Nikomu nie dogodzisz. Gra dostaje ode mnie 10. (Bo nie jest to Anno 2070 gdzie są najgorsze zabezpieczenia w historii gier - chyba 3 instalacyjny limit aktywacji. Dzisiaj sprawdziłem ten syf Anno, po reinstalce Windowsa Anno już nie działa.)
Wklejam to bo w złym wątku napisałem - niedopatrzenie

Jest hejt, bo poza grafiką wiele czynników kuleje albo jest totalnie spierdzielonych. Strategia turowa to gra, od której nie wymaga się ładnej oprawy, tylko dobrej mechaniki gry. To nie fps, który przejdziesz w kilka godzin i odstawisz.
Dlaczego tego SCIERWA nie dają za darmo wraz ze zdjęciem pie....ch hien z ubisyfu na kolanach błagających byśmy chcieli w to gówno zagrać. Nawet na easy tego ścierwa przejść nie można. Toczyłem właśnie bitwę w tym pseudo dodatku shades of syfies i 20x wywiesiło się, tym razem po bitwie gdzie darmowe jednostki zaczęły się dublować. Oczywiście je przyjąłem do armii, ale program stwierdził . że coś jest nie tak i się zawiesił. GENIALNA GRA!!! POLECAM!!!! Nie ruszać nawet za darmo. Stare 3DO nigdy nie wróci, ale żeby takie dobre tytuły jak Dungeon Keeper (ea) czy Heores (ubisyf) trafiało tak do twórców shitu? Jedni nie potrafią nic dobrego wydać poza "genialnymi" co roku tymi sami grami, a drudzy wypuszczają wersje beta na rynek
Gra jest dobra, aczkolwiek wole 5 część. Najbardziej ubolewam na tym, że NIE dodano akademii, Krasnoludów i Sylwanu oraz usunięciu widoku miast 3D... dodatkowo mniej surowców. Gra się przyjemnie i dlatego dam 8/10

Bardzo udana gra jedna z lepszych do której się wraca sporo wyzwań i nie jest taka łatwa jak H7 do tego ma lepszą grafikę, dynamikę, animowane intro oraz grywalność nie wspominając o balansie stworzeń.

Kiedy spojrzeć na oceny poszczególnych części serii, najbardziej zastanawia chyba ocena części 6. Wierzyć mi się nie chce, że na tym portalu ów część ma taką samą ocenę(a od redakcji nawet wyższą, i to ona zaważyła) jak Heroes 5. Dla mnie to zwykła kpina, bądź brak ogrania żadnej z części.
Bo jak tu porównać znakomitą, piątą odsłonę cyklu do szóstej? Nawet jeśli "szóstka" nie jest totalnym crapem(a nie jest), to jest co najwyżej średnia, a jako "Heroesy" to całkowita pomyłka. Nie ma nic wspólnego z całą serią.
W moim odczuciu część piąta bije ją na głowę pod każdym względem.
Ale redaktorzy widać głowy trzymają tam gdzie światło nie zagląda.
Ktoś kto nie zna serii, pomyśli że obie części są równie dobre, co jest oczywiście bujdą na resorach. Ocena redaktorów nie powinna mieć w ogóle wpływu na ocenę końcową.
Gry są tworzone dla graczy, niech więc gracze oceniają. Gdyby tak było 8,5 do 7,6 dla "piątki". Szału nie ma, ale różnicę widać gołym okiem.
spoiler start
8/10 i chuj wam do tego
spoiler stop

Heroes 7 na moim sprzęcie chodzi lepiej od Heroes 6 (i nie, Heroes 6 nie ma lepszej grafiki od Heroes 7).
Ogulnie ta gra to bieda po całości, i to nie wina Black Hole, tylko Ubisoft, przez to że Ubi nie wypłacało studiu piniądzy oraz skąpiło informacji przez co gra cztery razy zaliczyła przesunięcie premiery.
Balans gry też leży.
Kurczę, pomyliła mi się ocena tej gry z IV. Ta gra to najgorsza część, wraz VII.
Dla mnie to najlepsza część serii Heroes. Większość woli pewnie trójkę, ale jak dla mnie jest ona już poważnie archaiczna (i nawet nie chodzi mi o grafikę, lecz raczej o gameplay i problemy z działaniem na nowszych PC i okienkach). Heroes VI to po prostu wymaksowana część piąta - z lepszą grafiką, bardziej rozbudowanymi stronnictwami i ciekawszą fabułą. Część siódma nie dorasta tej nawet do pięt - jest zwyczajnym regresem, i to nawet w stosunku do piątki. Tymczasem jeśli ktoś szuka świetnej, w miarę nowej turówki (i ma naprawdę sporo czasu, bo kampanie w tej grze są oooogromne) to polecam Heroes VI.

Szczerze mówiąc, to jedna z trudniejszych w ocenie gier, szczególnie biorąc pod uwagę, że to nasze kochane hirołsy. Jedno trzeba przyznać: ludzie w Black Hole nie bali się zmian i chwała im za to.
Grafika dzisiaj wygląda nadal dobrze, a muzyka przypadła mi do gustu (czasem wręcz zaskakuje), choć niektóre utwory to porażka (przystań chociażby). Czuć brak Romero.
Zmiany, zmiany... Szóstka akurat jest ich pełna. Zacznę od tych dobrych:
Ta część ma najlepsze oblężenia w historii serii. Udany miks klasycznej formuły z paroma nowinkami z czwórki - tak powinno to wyglądać! Zwykłe bitwy dzięki osłonom i różnym przeszkadzajkom (bossowie!) też zyskały świeżości. Rozdzielenie ataku i obrony stwarza fajne sytuacje. Plądrowanie kopalń zamiast przejmowania to świetny pomysł, koniec z rajdami po nich, a mniejsza liczba surowców jakoś nie robi większej różnicy. Nowa frakcja przypadła mi do gustu, a i stare potrafią zaskoczyć. System reputacji to przyjemna nowinka.
A teraz te, wobec których mam mieszane uczucia:
Dla przeciwwagi do oblężeń jest najgorszy w serii system rozwoju herosów - obdziera go z jakiejkolwiek losowości, jakby jeszcze jakieś się wykluczały czy coś... Wywalenie karawan też jest niefajne, zawsze sprawiało radość dorwanie posiłków wroga, teraz można byle gdzie nająć armię ze wszystkich miast. Telepy do miast w takiej postaci też nie zdają egzaminu - nie trzeba w ogóle rozdzielać armii na atak i obronę miast, bo i tak można zawsze wrócić w razie zagrożenia. No i wisienka na torcie - BEZNADZIEJNY pomysł na transformację miast (bo w fortach jeszcze to rozumiem). Zawsze sprawiało frajdę łączenie kilku frakcji w jednej armii - teraz nie ma to sensu. Żeby ten proces był droższy, to ok, ale po 10 drewna i rudy i tysiak za to to śmiech na sali. A i tak ledwie byłoby co mieszać, bo ilość frakcji nie powala - za to należy się solidny kop w tyłek. Błędem jest też wymóg neta do grania w singla.
Błędów jakoś wiele nie ma - po załadowaniu gry trzeba jeszcze chwilę czekać na załadowanie tekstur, czasem też potrafi się zwiesić, ale nie jakoś często.
Na podsumowanie powiem tak: (jakby komuś nie chciało się czytać tylu wypocin :P) jestem fanem tej serii praktycznie od początku mojej przygody z grami, a III i IV to jedne z moich gier życia, dlatego do każdej części podchodzę emocjonalnie. A VI jest jest godnym reprezentantem - ostatnio mało nie zarwałbym nocki kończąć kampanię Przystani - syndrom jeszcze jednej tury jest silny. Ale szczerze? Jakoś nie widzę tej gry w gorących pośladach - te złe zmiany powodują, że gra jest strasznie przewidywalna (choć jeszcze nie próbowałem, trza zwołać towarzystwo i ocenić :D). Dlatego taka ocena.
No chujowa część, zwłaszcza wkurwiają mnie te rysowane w gimpie nieruchome miasta, przepraszam, wioski kurwa, najlepsze miasta były w homm5 gdzie potrafiły zaprzeć dech w piersiach a tu to gówno
Na prawdę dobra część Heroes, uwielbiam III ale dorównuje jej na + system surowców i kontroli nad nimi, drzewko umiejętności, kampanie które są ciekawe, grafika(postaci/stworów/otoczenia), muzyka z Heroes II^^
na - wygląd miast w 5 i 3 o wiele lepiej to wyglądało oraz dziwne moim zdaniem wojsko w (Bastionie) lipa oraz problemy techniczne związane z czarnym ekranem;/
Poprawiło mi zmiana zgodności na win7 oraz full detale :D
Generalnie jest to dobra gra, ale w mim odczuciu dużym minusem jest źle zbalansowany poziom trudności. AI ma zdecydowanie zbyt liczne armie, przez co w zasadzie odpada rozdzielanie swojej armii na kilku herosów. W rezultacie trzeba ładować całą armię w jednego, głównego herosa i eliminować wrogich herosów jeden po drugim, a i tak w końcu trafi się na herosa z 2 albo 3 razy liczniejszą armią. Problem jest taki, że AI zbyt szybko i w niekontrolowany sposób rośnie w siłę. Gram na średnim poziomie trudności, przechodziłem już inne, wymagające gry turowe jak X-Com czy Darkest Dungeon, jak również przechodziłem starszych Herosów, ale tutaj po prostu straciłem ochotę. Jedyną metodą jest rushowanie od samego początku misji, bo nawet neutralne armie rosną tak, że po pewnym czasie są nie do pokonania. Ma wrażenie, że gra jest przeznaczona tylko dla starych wyjadaczy, u początkujących graczy wywoła jedynie frustracje.
Minęło już kilka lat od premiery, w miedzy czasie wyszła VII a ja wróciłem do VI i w sumie nie żałuje, przeszedłem całą grę i zajęło mi to sporo czasu, wraz z dodatkami. Nie rozumiem ludzi co dają niskie oceny tej grze, oczywiście gra ma swoje plusy i minusy, dla jednego więcej minusów, dla drugiego mniej ale oceny na poziomie 1,2,3? Ludzie, doceńcie prace tych ludzi, bo nawet jeżeli nie zasługuje na wysoką ocenę dla Was to na pewno też nie na tak niską bo do tragicznej gry brakuje jej sporo. Bugi robią swoje, wieczne problemy ubisoftu, słaba komunikacja z ubisoftem w razie problemów, chyba wszyscy to znamy? Ale to są kwestie techniczne a tutaj oceniamy samą grę. Według mnie VI jest grą która jest uproszczona strasznie. Dlaczego? Chociażby strefy kontroli, nie można odciąc rywala od drewna i rudy. Teleportacje z miasta do miasta, z miasta nawet do fortu, to wszystko uproszczenie dla tych słabszych graczy. Przemiana zamków, mi się to osobiście bardzo spodobało. Ograniczenie surowców, generalnie słaba magia, chociaż... jest kilka fajnych zaklęć, o tyle magia zniszczenia jest kompromitująco słaba, mocna tylko na początku gry, pozniej traci na znaczeniu. Jedyny dobry ofensywny czar to implozja, moze czasami błyskawica/ łańcuch błyskawic z elementem taktyki, czyli ogłuszenia. Z kolei w kampanii bardzo przydatne skamienienie, zatrzymanie czasu, przywołanie żywiołaków ziemi. Mozna było w ten sposob przejśc pół misji. Co tez jest dowodem na kiepskie AI które było tak oskryptowane, ze po kilku godzinach było wiadomo co lubi atakować w pierwszej kolejności. Ale tak akurat było też w poprzednich częściach. Słaby rozwój bohatera, bo prawda jest taka, że przy 20 poziomie bohatera, dalsze punkty zdolności czasami są już zbyteczne i tak naprawdę wszystko co potrzebowaliśmy to już mamy. Na minus nie uszeregowane misje które powinniśmy grać jedna po drugiej, tak by się zgadzało z fabułą. Gra jest prosta, AI dalej głupie choć czasami potrafi uprzykrzyć życie, ale mimo wszystko gra ma swój klimat, swój urok i grało mi się przyjemnie. Nie rozumiem tego hejtu, bo jest tyle opcji, zdolności które posiada każda frakcja, każde stworzenie, że trzeba docenić pracę tych ludzi, bo nie zasługują na hejt. Jeśli chodzi o fabułe to polecam. Jeśli chodzi o multi to nie mam doświadczenia ale to ubisoft więc... nie lubie skali 1-10, wole 1-6 i w skali 1-6 dam z czystym sumieniem 4 bo jest to dobra gra. Inna od poprzednich częsci ale dobra. Nie oceniłem nigdy zadnej czesci herosów ponizej 4. Kazda czesc ma swoje plusy :)
W część 6 grałem zaraz po premierze natomiast oceniam dopiero teraz.
Z nowych cześci (czytaj od 5 zwyż) zdecydowanie najlepsza część choć niestety to nie ten sam poziom co Herosi 2-4. Dobra gra i tylko tyle.
Moim Zdaniem VI+dodatki również najlepsza, brakuje tylko niektórych frakcji i było by super. VII nie ma do niej startu, jest jakaś taka nieprzejrzysta (bardzo brzydka grafika) , w VI jest ładniej są lepsze animacje i cut-scenki oraz lepsza fabuła, wgl przyjemniej się gra.
III jest legendarna(grafika spoko nawet teraz>HD mod ) , czuje do niej wielki sentyment, ale brakuje mi trochę umiejętności jednostek oraz frakcji, tak żeby faktycznie czuć ze każda się wyróżnia w każdym aspekcie. V bardzo dobra, ale nie grywalna z powodu brzydkich jednostek i cukierkowej grafiki.
Tak wiec moje ulubione części to III i VI, ale w szóstce mogli by dodac Akademie, Sylvan, Krasnoludy(Forteca) , wtedy to bajka. To moja indywidualna opinia, u każdego może być inna.

Gram po raz pierwszy kilka godzin i brakuje mi dynamiki w tej grze. Wszystko się tak niemiłosiernie ciągnie. W 3 przeciwnicy zawsze jakoś zaskoczyli, a tutaj mam wrażenie, że ciągle wykonują te same czynności, co ułatwia ich pokonanie. No i w grze jest mnóstwo narracji i dialogów. Po kij dawać tury we fragmentach gdzie tylko się jeździ na koniu i rozmawia z postaciami/zbiera itemy... a przeciwnik śpi i nic nie robi. Może się później rozkręci, bo tutorial i początek kampanii Iriny nie zachwyca.
"Pełna zmian ale wciąż świetna" nic dodać, nic ująć :D Jeśli ktoś się nie spodziewa Heroesa III/V bis to dostanie kawał przyjemnej, szybkiej, wciągającej i ładnej strategii. Mówi wam to weteran Herosów 3cich ;)
Według mnie druga najlepsza część serii. Heroes IV był fajny ale niedopracowany a 5tka mimo że najbardziej rozbudowana i bardzo ciekawa to muliła w turach komputera i obrała paskudny kierunek artystyczny.