Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano dodatek Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast
Firma Ubisoft zapowiedziała nowy dodatek do gry Might & Magic: Heroes VI zatytułowane Pirates of the Savage Sea. Wraz z nim wypuszczona zostanie darmowa aktualizacja, która przywróci ekrany miast. Zarówno dodatek, jak i patch zadebiutują w przyszłym miesiącu.
Wypuszczone w zeszłym roku Might & Magic: Heroes VI spotkało się z ciepłym przyjęciem. Fanów gry powinna ucieszyć wiadomość, że firma Ubisoft właśnie zapowiedziała nowy dodatek DLC zatytułowany Pirates of the Savage Sea.
Akcja rozpocznie się rok po wydarzeniach z kampanii w podstawowej wersji gry. Na tytułowym Dzikim Morzu z powodu tajemniczych sztormów przepada bez śladu coraz więcej statków. Wody te od dawna znane są jako niebezpieczne, ale po tawernach krążą plotki, że ostatnie wydarzenia nie są sprawką jedynie matki natury. Wcielimy się w Craga Hacka - legendarnego bohatera, który zostaje zatrudniony przez Radę Piratów w celu odkrycia prawdziwych przyczyn znikania statków.
Pirates of the Savage Sea zaoferuje nową kampanię dla pojedynczego gracza, gracza, która powinna zapewnić ponad 10 godzin zabawy. W jej trakcie dostaniemy okazję zdobycia nowych potężnych artefaktów. Autorzy obiecują rozległe mapy i mocny wątek RPG. Rozszerzenie trafi do sprzedaży 12 lipca tego roku w cenie 9,99 euro, czyli w przeliczeniu około 43 złotych. W naszym kraju pojawi się również tego samego dnia wersja pudełkowa, za którą zapłacimy 39,99 złotych. Dodatek do działania będzie wymagał posiadania pełnej wersji Might & Magic: Heroes VI.
Starszym fanom cyklu Crag Hack może wydawać się znajomy. Nie bez powodu, gdyż imię to pojawiało się wielokrotnie we wcześniejszych odsłonach marki. Nosił je jeden z kontrolowanych przez graczy bohaterów w Might & Magic Book I: The Secret of the Inner Sanctum, krasnolud występujący w Might & Magic III: Isles of Terra i Might & Magic VII: For Blood and Honor oraz barbarzyńca będący istotną postacią w pierwszych czterech odsłonach Heroes of Might & Magic.
To nie koniec dobrych wieści dla posiadaczy Might & Magic: Heroes VI. Największym problemem, jaki fani cyklu mieli z szóstą odsłoną serii, był brak oddzielnych ekranów miast. Funkcja ta zadebiutowała w pierwszym Heroes of Might & Magic i od tego czasu stała się jednym z elementów rozpoznawczych całego cyklu. Ubisoft nie pozostało głuche na narzekania miłośników marki. Dlatego nadchodząca darmowa aktualizacja 1.5 przywróci ekrany miast. Wprowadzonych zostanie również wiele innych, mniejszych poprawek. Patch zadebiutuje 12 lipca, czyli tego samego dnia, co dodatek Pirates of the Savage Sea.
- Pełna zmian, ale wciąż świetna - recenzja gry Might & Magic: Heroes VI
- Might & Magic: Heroes VI – strona oficjalna gry
Poniżej prezentujemy screeny z ekranów miast:





GRYOnline
Gracze
Steam
- DLC i dodatki
- patche i aktualizacje
- Limbic Entertainment
- PC
Komentarze czytelników
Mutant z Krainy OZ Legend

Legion - w heroes 5 są tury jednoczesne a dodatków do heroesa dających więcej niż ten było masę. Zacznijmy jednak od tego, że to nie jest dodatek a małe dlc. Do H3 wyszły dwa dodatki, jeden wprowadzający miasto i kilka kampanii, drugi bez miasta ale z kampaniami i łączonymi artefaktami. Oba też przyniosły masę mapek pojedynczych. Podobnie było z dodatkami do H5, dwa dodatki, dwa nowe miasta i kilka kampanii, drugi dodatek wprowadził dziesiątki nowych jednostek.
Także sam widzisz.
Legion 13 Senator

Grałem trochę w H5 i jakoś nie kojarzę tur jednoczesnych. Jak to niby miało działać?
Mutant z Krainy OZ Legend

Nie wiem jak to dokładnie działa, nigdy z tego nie korzystałem, jakoś pozwala to wykonywać w grze online (albo w jednym z jej trybów) turę jednocześnie przez kilku graczy, tak by nie trzeba było czekać pół godziny na swoją kolejkę.
Cyga0000 Pretorianin
Zapewne tak, ze kazdy gra ture w tym samym czasie i jak wszyscy skoncza ture to zaczyna sie nastepna.
alistair80 Centurion
Wydaje mi się, że w Heroes 5 były tury jednoczesne do czasu zetknięcia się dwóch graczy. Zrobiono tak dla szybszej gry. Na początku można było jednocześnie robić tury, żeby nie czekać bez sensu na ruch innego gracza, skoro eksploracja bliższej okolicy zamku mogła być robiona w tym samym czasie.