Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier X360 6

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: X360. Znajdziesz tu ponad 290 tekstów o grach na tę platformę.

Of Orcs and Men - recenzja gry RPG od twórców Gry o tron

Of Orcs and Men - recenzja gry RPG od twórców Gry o tron

recenzja gry18 października 2012

Po kontrowersyjnej Grze o tron Cyanide Studio postawiło na stworzenie produkcji, w której na pierwszy plan wychodzą orkowie i gobliny. Ciekawy pomysł nie ratuje Of Orcs and Men przed przeciętnością.

Of Orcs and Men - recenzja gry RPG od twórców Gry o tron
Do trzech razy sztuka – recenzja gry WRC 3

Do trzech razy sztuka – recenzja gry WRC 3

recenzja gry18 października 2012

Jeżeli powiedzenie „do trzech razy sztuka” jest prawdziwe, to WRC 3 jest doskonałym tego przykładem. Grą w każdym calu lepszą od poprzednich, niemal zasługującą na tytuł królowej rajdów, co udowadniamy w naszej recenzji.

Do trzech razy sztuka – recenzja gry WRC 3
Recenzja gry Forza Horizon - szalone wyścigi w stanie Kolorado

Recenzja gry Forza Horizon - szalone wyścigi w stanie Kolorado

recenzja gry19 października 2012

Playground Games robi skok w bok i zabiera nas do Kolorado na szalony festiwal wyścigów Horizon. Czy mamy w końcu godnego następcę Test Drive Unlimited i Burnout Paradise?

Recenzja gry Forza Horizon - szalone wyścigi w stanie Kolorado
Recenzja gry Fable: The Journey - bajka na Kinecta schodzi na złą drogę

Recenzja gry Fable: The Journey - bajka na Kinecta schodzi na złą drogę

recenzja gry22 października 2012

Fable: The Journey to starcie wizjonera z sensorami Kinect. Z tej walki Peter Molyneux i studio Lionhead nie wyszli zwycięsko.

Recenzja gry Fable: The Journey - bajka na Kinecta schodzi na złą drogę
Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars

Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars

recenzja gry17 kwietnia 2012

Ci, którzy George'owi Lucasowi zarzucają brak spójnej wizji rozwoju uniwersum gwiezdnej sagi, mylą się bardzo. Wizja ta nie tylko istnieje, ale jest też od wielu lat bardzo konsekwentnie wprowadzana w życie. Kinect Star Wars jest tego dobrym przykładem.

Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars
Fantastyczna Eksplozja Zmysłów na Xbox LIVE Arcade – recenzja gry FEZ

Fantastyczna Eksplozja Zmysłów na Xbox LIVE Arcade – recenzja gry FEZ

recenzja gry18 kwietnia 2012

FEZ funduje fanom fantastyczną formę terapii. Odpręż się, otwórz umysł i przeniknij do klimatycznego świata pełnego tajemnic, zagadek, sześcianów i pikseli.

Fantastyczna Eksplozja Zmysłów na Xbox LIVE Arcade – recenzja gry FEZ
Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection

Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection

recenzja gry19 kwietnia 2012

Zgodnie z panującą modą Devil May Cry jest kolejną serią poddaną renowacji przez specjalistów od podbijania rozdzielczości. Czy warto ulec pokusie starego diabła?

Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection
Motocrossowe zabawy z Newtonem w tle – recenzja gry Trials Evolution

Motocrossowe zabawy z Newtonem w tle – recenzja gry Trials Evolution

recenzja gry24 kwietnia 2012

Ekipa Red Lynx zgodnie z zasadą więcej, lepiej, ładniej przygotowała kolejną odsłonę serii Trials. Sprawdzamy, czy niezmieniona formuła rozgrywki nadal może się podobać.

Motocrossowe zabawy z Newtonem w tle – recenzja gry Trials Evolution
Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2

Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2

recenzja gry25 kwietnia 2012

Radical Entertainment powraca z grą Prototype 2, aby raz jeszcze zabrać nas do mrocznego i brutalnego uniwersum. To kolejny przyjemny sandbox, w którym jednak nie wszystko jest takie, jak byśmy chcieli.

Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2
Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge

Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge

recenzja gry30 kwietnia 2012

Bloodforge ma wszystko, co teoretycznie powinien mieć interesujący slasher. Ciekawy koncept, niezłą grafikę, hektolitry wylewającej się z ekranu krwi, broni do wyboru, do koloru. Coś jednak nie zagrało.

Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge
Recenzja gry Fable Heroes - Albion bez króla Piotrusia

Recenzja gry Fable Heroes - Albion bez króla Piotrusia

recenzja gry7 maja 2012

Peter Molyneux porzucił zespół Lionhead oraz markę Fable. Ponowna wycieczka do Albionu na razie będzie możliwa jedynie za pośrednictwem mniejszych tytułów nawiązujących do serii. Oto jeden z nich.

Recenzja gry Fable Heroes - Albion bez króla Piotrusia
II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2

II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2

recenzja gry9 maja 2012

Studio Rebellion wstrzymało oddech, wycelowało wysoko i delikatnie pociągnęło za spust. Sprawdzamy, czy Sniper Elite V2 to efektowny headshot, czy raczej strzał w stopę.

II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2
Spróchniała łajba idzie na dno – recenzja Port Royale 3: Pirates & Merchants

Spróchniała łajba idzie na dno – recenzja Port Royale 3: Pirates & Merchants

recenzja gry14 maja 2012

Życie kupca w Port Royale 3 nie jest łatwe – nie dość, że musi walczyć z ciągłymi wahaniami rynku i wszechobecnymi piratami, to swoje dorzucają również autorzy, serwując ocean błędów i frustrujących niedoróbek.

Spróchniała łajba idzie na dno – recenzja Port Royale 3: Pirates & Merchants
Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive

Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive

recenzja gry6 marca 2012

Koniec świata według kalendarza Majów zbliża się wielkimi krokami, zanim więc przyjdzie co do czego, Ubisoft postanowił wziąć udział w straszeniu graczy. Jest straszno, ale chyba nie o taki efekt chodziło twórcom gry I Am Alive.

Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive
Krwawe żniwa na Ziemi – recenzja gry Mass Effect 3

Krwawe żniwa na Ziemi – recenzja gry Mass Effect 3

recenzja gry9 marca 2012

Czekaliśmy, czekaliśmy i się doczekaliśmy. Trylogia Mass Effect ma swój wielki finał, w którym Shepard wraz z resztą załogi Normandii musi ocalić galaktykę przed Żniwiarzami. Przed nami jedno z najlepszych RPG akcji ostatnich lat!

Krwawe żniwa na Ziemi – recenzja gry Mass Effect 3
Wielki powrót białego szaleństwa - recenzja gry SSX

Wielki powrót białego szaleństwa - recenzja gry SSX

recenzja gry13 marca 2012

Uznana seria gier ze snowboardem w roli głównej wreszcie została wybudzona z długiego zimowego snu. Wygląda na to, że nowe SSX wywoła wielką lawinę, która bez reszty porwie fanów efektownej i niczym nieskrępowanej zabawy.

Wielki powrót białego szaleństwa - recenzja gry SSX
Złota piłka prosto z ulicy – recenzja gry FIFA Street

Złota piłka prosto z ulicy – recenzja gry FIFA Street

recenzja gry15 marca 2012

Zamieniamy trawę na lśniące posadzki, a ogromne boiska na małe place i hale – FIFA Street powraca w zupełnie nowej, poważniejszej oprawie i z wieloma ciekawymi rozwiązaniami. Sprawdzamy, czy wyjście na ulicę nie skończy się groźną kontuzją.

Złota piłka prosto z ulicy – recenzja gry FIFA Street
Uliczny wojownik pomnożony Żelazną pięścią - recenzja gry Street Fighter x Tekken

Uliczny wojownik pomnożony Żelazną pięścią - recenzja gry Street Fighter x Tekken

recenzja gry21 marca 2012

Capcom zawsze wypuszczał wiele odsłon Street Fightera. Tym razem mamy do czynienia z czymś niezwykłym – crossoverem z serią Tekken, a w szczególności z jej „tagową” odmianą. Jak wypada starcie Ryu z Kazuyą? Odpowiedź znajdziecie w recenzji.

Uliczny wojownik pomnożony Żelazną pięścią - recenzja gry Street Fighter x Tekken
Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora

Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora

recenzja gry26 marca 2012

Shoot'em-up to najstarszy znany ludzkości gatunek gier wideo. Po ponad czterdziestu latach od czasu powstania jego prekursora, Sine Mora redefiniuje jego ramy stając się przykładem dla kolejnych naśladowców.

Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora
Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City

Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City

recenzja gry29 marca 2012

Resident Evil: Operation Raccoon City to gra wadliwa i źle zaprojektowana. Z tym większym zdziwieniem stwierdzamy, że bawiliśmy się przy niej naprawdę nieźle. Jak to możliwe? Odpowiedź znajdziecie w recenzji.

Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City
Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3

Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3

recenzja gry5 kwietnia 2012

Drętwiejące palce, opuchnięte paliczki i pot zraszający czoło – tak mniej więcej wyglądała kiedyś „zabawa” w Ninja Gaiden. Część trzecia, już bez udziału ojca serii, zrywa z przeszłością i stawia na masowość.

Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3
Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour

Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour

recenzja gry6 kwietnia 2012

Japońscy producenci mają za sobą lata doświadczeń w straszeniu graczy, a tymczasem wykonanie kolejnej części swojej sztandarowej serii z dreszczykiem powierzają naszym południowym sąsiadom. Sprawdzamy, jak czeskie Vatra Games wywiązało się z tego zadania.

Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour
Burza z ninjobiciem – recenzja Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations

Burza z ninjobiciem – recenzja Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations

recenzja gry6 kwietnia 2012

Studio CyberConnect2 wypuściło kolejną odsłonę cyklu bijatyk o Naruto. Chociaż gra nie jest doskonała i nie zawiera zbyt wielu nowości, nadal potrafi bawić.

Burza z ninjobiciem – recenzja Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations
Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection

Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection

recenzja gry10 kwietnia 2012

Pomysł jest prosty - znane i lubiane tytuły zaprezentować w odświeżonej formie, ze znacznie poprawioną oprawą wizualną. Jak z tym zadaniem poradziła sobie firma Konami?

Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection