Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 61

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Artur i Minimki - recenzja gry

recenzja gry16 lutego 2007

Artur i Minimki jest grą piękną zarówno w warstwie oprawy jak i w przesłaniu opowieści, choć trudno się tu zachwycać pomysłem i samą fabułą, będącymi dokładną kopią filmowej historii.

Artur i Minimki - recenzja gry

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2007

Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2007

Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2007

George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2007

Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

Twierdza Legendy - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2007

Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?

Twierdza Legendy - recenzja gry

18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2007

Haul znaczy ciągnąć, przewozić. I tak też – z grubsza biorąc – wygląda ta gra: prawie bez przerwy coś ciągniemy, w tę i we w tę.

18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry

World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2007

Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.

World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2007

Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2007

Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.

Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry

Xpand Rally Xtreme - recenzja gry

recenzja gry9 stycznia 2007

Edycją Xtreme zainteresują się głównie te osoby, którym poprzednia część serii spodobała się. Przemawia za tym między innymi wygórowany poziom trudności.

Xpand Rally Xtreme - recenzja gry

ParaWorld - recenzja gry

recenzja gry8 stycznia 2007

Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.

ParaWorld - recenzja gry

Guild Wars: Nightfall - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2007

Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.

Guild Wars: Nightfall - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry

recenzja gry4 stycznia 2007

Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

recenzja gry29 grudnia 2006

Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

Eragon - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2006

Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.

Eragon - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2006

Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

X3 Reunion - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2006

Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.

X3 Reunion - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2006

Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Cezar IV - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2006

Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.

Cezar IV - recenzja gry

ArmA: Armed Assault - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2006

Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.

ArmA: Armed Assault - recenzja gry

Neverwinter Nights 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2006

Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.

Neverwinter Nights 2 - recenzja gry

Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2006

Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.

Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry

Anno 1701 - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2006

Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.

Anno 1701 - recenzja gry