Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 95

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2000

Świetna muzyka, psychodeliczne klimaty, ale jak się w nią gra? Odpowiedź znajdziecie w naszej recenzji.

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child - recenzja gry
Knights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja gry

Knights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja gry

recenzja gry31 maja 2001

Knights and Merchants to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w pseudo-średniowiecznych czasach. Umożliwia Wam ona odegranie kluczowej roli królewskiego hetmana koronnego w pasjonującej historii, która daje dużo do myślenia, albo nie-myślenia.

Knights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja gry

Legends of Might and Magic - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2001

Legends of Might and Magic to pierwsza gra z serii M&M, nastawiona głównie na rozgrywkę wieloosobową. Nareszcie można skompletować wraz ze swoimi przyjaciółmi drużynę marzeń i ruszyć do walki z najpotężniejszymi magicznymi potworami.

Legends of Might and Magic - recenzja gry

Links 2001 - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

W tym roku Microsoft zaprasza nas do zagrania z mistrzami na najlepszych polach golfowych na świecie. Zwiększona liczba tras oraz możliwość tworzenia własnych „dołków” znacznie urozmaicają zabawę.

Links 2001 - recenzja gry

Messiah - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

Messiah to gra TPP firmy Shiny wydana w Polsce przez CDProjekt w pełnej polskiej wersji językowej za jedyne 30 zł. Tylko czy mimo tak niskiej ceny warto ją kupić?

Messiah - recenzja gry
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2001

Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2002

Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

Motocross Madness 2 - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

Motocross Madness 2 jak na dobry sequel przystało prezentuje się w stosunku do swojego poprzednika znacznie okazalej.

Motocross Madness 2 - recenzja gry

F1 Challenge '99-'02 - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2003

F1 Challenge 99-02 to symulator wyścigów formuły pierwszej należący do słynnej serii F1 autorstwa firmy EA Sports. Można powiedzieć, iż produkt ten podsumowuje cztery lata rozwoju tego cyklu...

F1 Challenge '99-'02 - recenzja gry

Klaps - recenzja gry

recenzja gry2 kwietnia 2003

Klaps to gra przygodowa dla najmłodszych, wprowadzająca ich w zaczarowany świat filmu. Akcja gry dzieje się w studiu filmowym, a zadaniem gracza jest dokończenie filmu rysunkowego.

Klaps - recenzja gry

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry

recenzja gry7 grudnia 2004

Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry

Fair Strike - recenzja gry

recenzja gry23 kwietnia 2004

Kolejna po grze Red Shark symulacja lotu śmigłowcem bojowym pochodząca ze studia G5 software oraz firmy Buka Entertainment i podobnie jak Red Shark zrealizowana w zręcznościowym stylu.

Fair Strike - recenzja gry

Świat papierowych mebelków - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2003

Świat Papierowych Mebelków to gra gra przeznaczona głównie dla dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, pozwalająca im na zabawę w projektanta wnętrz, gdyż można w niej samodzielne zbudować od podstaw domek dla lalek.

Świat papierowych mebelków - recenzja gry

Różnice - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2003

Gra logiczno-familijna „Różnice” polegająca na jak najszybszym odnalezieniu szczegółów różniących dwa na pozór jednakowe zdjęcia. Od momentu wyświetlenia planszy zegar odlicza czas pozostały do końca.

Różnice - recenzja gry

The Sims: Gwiazda - recenzja gry

recenzja gry22 lipca 2003

The Sims: Gwiazda to kolejny tytuł z niezwykle popularnej serii The Sims, będącej w istocie symulacją ludzkiego życia. Za jego sprawą przed naszym simem otworzy się kariera gwiazdy filmowej, super modelki lub słynnej piosenkarki.

The Sims: Gwiazda - recenzja gry

Homeworld 2 - recenzja gry

recenzja gry9 stycznia 2004

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...

Homeworld 2 - recenzja gry

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - recenzja gry

recenzja gry7 października 2003

Kolejny (po The Elder Scrolls III: Tribunal) dodatek do popularnej gry role-playing pt. The Elder Scrolls III: Morrowind. The Elder Scrolls III: Bloodmoon przenosi nas na mroźną wyspę Solstheim, gdzie Imperium buduje nową kolonię wydobywczą.

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - recenzja gry

Cartoon Maker - recenzja gry

recenzja gry20 lutego 2003

Cartoon Maker to program edukacyjny, dzięki któremu dzieci mogą samodzielne tworzyć filmy animowane. Bogate biblioteki gotowych animowanych postaci, teł, podkładów muzycznych oraz efektów dźwiękowych pozwalają w prosty i atrakcyjny sposób stworzyć film.

Cartoon Maker - recenzja gry

Ground Control 2: Operation Exodus - recenzja gry

recenzja gry6 września 2004

Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną. W "Ground Control 2: Operation Exodus" akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części.

Ground Control 2: Operation Exodus - recenzja gry

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - recenzja gry

recenzja gry29 lipca 2003

Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight to wydanie specjalne najsłynniejszego cywilnego symulatora lotu pochodzącego ze stajni Microsoftu, którym gigant z Redmond postanowił uczcić setną rocznicę pierwszego sterowanego lotu samolotem.

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - recenzja gry

Restricted Area - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2005

Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.

Restricted Area - recenzja gry

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2003

The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry

recenzja gry1 września 2004

Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry

Dungeon Lords - recenzja gry

recenzja gry20 czerwca 2005

Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...

Dungeon Lords - recenzja gry