Flagi sygnałowe w World of Warships | Mechanika gry
Aktualizacja:
Flagi sygnałowe
Flagi sygnałowe są kolejnych charakterystycznym dla World of Warships rozwiązaniem. Otrzymujemy je zdobywając różne osiągnięcia i medale, a wykorzystujemy aby czasowo zwiększyć zdolności naszego okrętu. Możliwość ich używania odblokowujemy zdobywając 7 poziom konta. Poniżej przedstawiona zostanie tabela ze wszystkimi dostępnymi flagami sygnałowymi wraz ze sposobem ich zdobycia oraz sytuacjach użycia.

Jednocześnie swój okręt możemy wyposażyć aż w 8 różnych flag sygnałowych. Wyjątkiem są tutaj lotniskowce, które mają miejsce jedynie na 4. Nie warto jednak z możliwości takiej korzystać, chyba, że nie brakuje nam "chorągiewek" a przed nami bitwa życia. Warto pamiętać, że dziennie tylko raz dodadzą nam się flagi za zdobycie danego medalu.
Flaga | Opis |
![]() Hotel Yankee
| -20% do uszkodzeń otrzymanych przy taranowaniu przeciwnika; +50% do uszkodzeń zadawanych przy taranowaniu przeciwnika. Flagi otrzymujemy za zdobycie medalu Twardy, który polega na zniszczeniu przeciwnika poprzez taranowanie. Bonusy zapewniane przez te flagi najlepiej sprawdzą się w przypadku krążowników i to właśnie do nich powinniśmy najczęściej ją montować. Wyposażyć w nie możemy także pancerniki, jednak ich niska prędkość będzie skutecznie utrudniać taranowanie. Absolutnie nie powinniśmy montować ich do niszczycieli oraz lotniskowców. |
![]() Juliet Yankee Bissotwo
| -20% do czasu zwalczania zalania. Flagi otrzymujemy za zdobycie medalu Niezatapialny, który polega na otrzymaniu uszkodzeń w wyniku zalania przekraczających 40% normalnej puli naszych PW. Musimy przetrwać bitwę. Flagi Juliet Yankee Bissotwo najlepiej sprawdzą się na pancernikach, która są najbardziej narażone na ataki torpedowe. To właśnie one powodują zalewanie naszego okrętu. Dobrze sprawdzą się także w przypadku cięższych i powolniejszych krążowników. |
![]() Juliet Charlie
| -100% do ryzyka eksplozji magazynu. Flaga przyznawana jest nam za zdobycie medalu Detonacja, który otrzymujemy odniesienie uszkodzenia magazynu, w wyniku którego nastąpi eksplozja. Flagi te najlepiej sprawdzą się na krążownikach oraz pancernikach, u których eksplozja magazynu potrafi skutecznie utrudnić grę. Ponadto, warto zostawić je sobie na wyżej poziomowe okręty (tier VI+), gdzie taka eksplozja będzie dużo bardziej frustrująca niż na początkowych statkach. |
![]() India Bravo Terrathree
| -5% do kosztu naprawy okrętu po bitwie. Flagi otrzymujemy po zdobyciu medalu To tylko draśnięcie!, który przyznawany jest nam po tym jak zniszczymy okręt przeciwnika po tym, jak nasz okręt został już zniszczony. Bonus zapewniany przez te flagi sprawdzi się na każdym typie okrętów, jednak warto poczekać z używaniem ich do czasu zdobycia wysoko poziomowych statków. Jak wiadomo, im wyższy tier okrętu tym większe są koszty jego naprawy. -5% do kosztu naprawy potrafi być naprawdę przydatne przy tierach VII-VIII. |
![]() Zulu
| +20% do kredytów zdobytych w bitwie. Flagi sygnałowe Zulu otrzymujemy za zdobycie medalu Pierwsza krew, który polega na zniszczeniu okrętu przeciwnika jako pierwszy w bitwie. Flagi te przyniosą najlepszy efekt w przypadku użycia ich na okręcie premium, który ma już bazową premię do zarabiania. Jeśli nie dysponujesz takim okrętem wyposaż jakiś z okrętów, który dobrze zarabia, najlepiej z poziomów IV-VI. |
![]() Sierra Mike
| +5% do maksymalnej prędkości okrętu. Flagi te otrzymasz po zdobyciu medalu Podwójne uderzenie, polegającego na zniszczeniu dwóch przeciwników w ciągu 10 sekund. Najlepszy efekt flagi Sierra Mike przyniosą użyte na niszczycielach, gdyż prędkość zostanie wtedy znacząco zwiększona. Opłaca się je zamontować także na niszczycielach, w minimalnym stopniu na pancernikach. Całkowicie bezcelowe jest używanie ich na lotniskowcach. |
![]() India Delta
| +20% do szybkości regeneracji PW po użyciu sprzętu eksploatacyjnego Grupa Naprawcza. Flagi sygnałowe India Delta otrzymujemy po zdobyciu medalu Drednot, polegającego na przyjęciu obrażeń przekraczających 120% całkowitej puli naszych punktów wytrzymałości. Dodatkowo, musimy przetrwać bitwę. Medal możliwy jest do zdobycia jedynie kierując pancernikiem. Grupa Naprawcza dostępna jest jedynie dla klasy pancerników, tak więc flagi użyć możemy tylko na tym typie okrętów. Warto jednak zaczekać z ich montowaniem, aż nie zdobędziemy pancerników na przynajmniej V-VI poziomie. |
![]() Mike Yankee Soxisix
| +5% do maksymalnego zasięgu ognia dodatkowej baterii; Zwiększa celność ognia dodatkowej baterii; -5% do czasu ładowania dział dodatkowej baterii. Flagi otrzymujemy po zdobyciu medalu Ekspert od walki w zwarciu, który polega na uszkodzeniu okrętu przeciwnika za pomocą dodatkowej baterii, a następnie zniszczeniu go. Zadane przez dodatkową baterię uszkodzenia muszą wynosić co najmniej 20% puli twoich Punktów Wytrzymałości. Flagi Mike Yankee Soxisix sprawdzą się najlepiej w okrętach wyposażonych w dużą liczbę dodatkowych dział. Będą to pancerniki oraz krążowniki, warto jednak przed zamontowaniem flag zapoznać się z liczbą dział i dokonać wyboru czy chcemy używać tą dosyć cenną flagę. |
![]() Equal Speed Charlie London
| +50% do Punktów Doświadczenia zdobytych w bitwie. Flagi te otrzymujemy po zdobyciu medalu Wsparcie, który polega na uszkodzeniu podczas jednej bitwy przynajmniej 6 wrogich okrętów. Każdemu z nich musimy zabrać przynajmniej 20% jego Punktów Wytrzymałości. Jest to jedna z najcenniejszych flag dostępnych w grze, warto więc z niej mądrze korzystać. Nie ma znaczenia jaka będzie to klasa okrętu, ważne aby nie był to statek premium. Dobrym pomysłem będzie również poczekanie z ich użyciem aż będziemy dysponować okrętami przynajmniej VI poziomu, kiedy to odkrywanie nowych modułów i statków zdecydowanie spowalnia. |
![]() India Yankee
| -20% do czasu ugaszeniu pożaru. Flagi India Yankee otrzymujemy po zdobyciu medalu Ognioodporny, polegającego na odniesieniu obrażeń w wyniku pożaru, które zabiorą naszemu okrętowi przynajmniej 40% Punktów Wytrzymałości. Musimy przetrwać jednak bitwę. Flagi sygnałowej India Yankee najlepiej sprawdzą się na dużych, powolnych okrętach jakimi są pancerniki, a także niektóre krążowniki. Nie warto marnować ich na niszczyciele oraz lotniskowce, chyba że grasz na najwyższych poziomach. |
0
- World of Warships - poradnik do gry
- World of Warships - poradnik do gry
- Mechanika gry
- Pływanie w World of Warships | Mechanika gry
- Celowanie i strzelanie w World of Warships | Mechanika gry
- Typy pocisków w World of Warships | Mechanika gry
- Moduły i ulepszenia w World of Warships | Mechanika gry
- Materiały eksploatacyjne w World of Warships | Mechanika gry
- Kapitanowie w World of Warships | Mechanika gry
- Flagi sygnałowe w World of Warships | Mechanika gry
- Mechanika gry
- World of Warships - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dr_Wycior Pretorianin
napiszcie więcej o działaniu artylerii dodatkowej. W części o pancernikach nazywacie je raz krążownikani
kwiść Generał

@Dr_Wycior
Pancerniki już poprawione. Dzięki :)
Co do artylerii, to będziemy o tym pamiętać podczas przygotowywania pierwszej aktualizacji.
joyyyyy Junior
Poradnik Kapitanowie do wywalenia już jest, po 2 nigdy nie wybiera sie perka Ostatni Bastion a bardziej zainteresować się PLOT dla krażowników i pancernikow u amerykanskich , niby niewiele a potrafi uratowac
JanuszTankMaster Chorąży

Już minął ponad rok od ostatniej aktualizacji poradnika, od czasów początku OBT. Wiele informacji jest już nieaktualnych lub mylących. Przydałoby się aby ktoś kto solidnie ogrywał i gra nadal (np. od Alpha/BW/CBT do teraz), bo taki gracz wie co się zmieniło, ogółem się zna na grze i okrętach. Więc jak coś to wiecie do kogo się zgłosić ;)
oli_2004 Junior
Witam
Jak przejść do kolejnych poziomów jeśli przeszło się już wszystkie możliwe w darmowo pobranej wersji - poziom 14? Będę wdzięczna za wskazówki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.