Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dziewiąta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Eldarów. Jest to jedna z najdłuższych i najżmudniejszych misji w całej kampanii. Walczyć będziesz tutaj z siłami Orków.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  • Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.

Spotkaj się z Machą (Rendezvous with Macha)

Wykorzystaj Krok przez cienie, by teleportować Ronahna na drugą stronę. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wykorzystaj Krok przez cienie, by teleportować Ronahna na drugą stronę.

Na początku misji otrzymasz kontrolę nad kilkoma oddziałami Eldarów, jednak zignoruj ich, gdyż w tym momencie ważniejsza jest jednostka elitarna - Ronahn. To elitarna jednostka snajperska Eldarów. Posiada on dwie umiejętności specjalne. Daleki Strzał (Far Shot) pozwala wykonać strzał, który podążał będzie przez całą mapę (!) raniąc jednostki po drodze. Co więcej, pocisk daje wizję, doskonale nadaje się więc do zwiadu. Druga zdolność, Krok przez cienie (Shadow Step) pozwala mu teleportować się do cieni (osłona w cieniu) w zasięgu działania zdolności. Wykorzystaj właśnie tą zdolność, by dostać się do miejsca wskazanego przez znacznik.

Z Relokacji korzystać będziesz tutaj kilkukrotnie. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Z Relokacji korzystać będziesz tutaj kilkukrotnie.

Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, otrzymasz nowe polecenie - przeniesienia Splotu Pajęczego Traktu, głównego budynku Eldarów. Wybierz ów budynek i wykorzystaj zdolność Relokacji (Relocate), by przenieść konstrukcję we wskazane miejsce. Gdy proces dobiegnie końca, wybierz ponownie ten budynek, aktywuj zdolność Łączenie Traktów (Connect Webways) i wskaż Portal Wojowników (Warrior Portal). Utworzy to portal pomiędzy budynkami. Wyślij pozostałe jednostki do Portalu Wojowników, gdy te się przeteleportują, Relokuj ten budynek w pobliże głównego budynku Eldarów. Po wszystkim otrzymasz nowe zadanie.

Wywab Gorgutza (Draw out Gorgutz)

Musisz zniszczyć wszystkie siły Orków w okolicy. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Musisz zniszczyć wszystkie siły Orków w okolicy.

Twój cel jest prosty - musisz zniszczyć wszystkie siły Orków. Doszkól dodatkowe oddziały, najlepiej Łowców (Rangers) i wyślij je w stronę pobliskiego punktu zasobów. Zajmij go, zabuduj i wyślij wojska na północ, eliminując wszystkie siły po drodze.

Pierwsze przenosiny bazy. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pierwsze przenosiny bazy.

Gdy wybijesz wszystkie jednostki i zniszczysz wszelkie budynki, na ekranie pojawi się odliczanie czasu. Masz niespełna 2 minuty, by Relokować wszystkie swoje budynki (prócz tych postawionych na punktach zasobów), wraz ze swoimi jednostkami, do nowego punktu, gdyż ziemia, na której się znajdujesz, zostanie wkrótce zbombardowana. Wyślij we wskazane miejsce dowolny budynek, połącz go następnie (przez Łączenie Traktów) z innym, który pozostał w starej bazie i prześlij w ten sposób wszystkie jednostki do nowej lokalizacji. Następnie wyślij wszystkie budynki do wskazanego miejsca. Gdy czas dobiegnie końca, mapa znacząco się zmieni.

Pierwszy kamień dusz znajdziesz przy punkcie zasobów. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pierwszy kamień dusz znajdziesz przy punkcie zasobów.

Teraz musisz zniszczyć 7 Wież Łaaa! (Waaagh! Tower) i Chatek Chopakuf (Boyz Hut). Kolejność jest oczywiście dowolna. Na początek przejmij pobliski punkt zasobów. Gdy się do niego zbliżysz, odblokuje się zadanie wymagające zdobycia 7 kamieni dusz. Nie musisz specjalnie trudzić się, by je znaleźć - większość z nich zlokalizowana będzie przy wieżach wroga, nie da się pominąć żadnego z nich. Pamiętaj, by po prostu zaglądać w każde miejsce, a zbierzesz wszystkie kamienie.

Drugi kamień niedaleko jednej z wież wroga. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Drugi kamień niedaleko jednej z wież wroga.

Zajmij punkt, zbierz kamień i kieruj się na kolejne wieże, niszcząc umocnienia i wybijając wojska wroga. Pamiętaj też, by regularnie rozbudowywać bazę i tworzyć nowe oddziały. Nie zapomnij także o zdolnościach Ronahna, szczególnie Krok przez cienie - możesz teleportować się do dowolnej zasłony i atakować wroga od tyłu, bądź wykorzystać to po prostu do zwiadu. Zanim zniszczysz ostatnią wieżę, postaraj się zebrać wszystkie kamienie - na tym terenie są ich łącznie 3 (wraz z tym, który zebrałeś na początku).

Druga relokacja bazy. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Druga relokacja bazy.

Gdy wszystkie wieże wroga padną, rozpocznie się kolejne bombardowanie, a ty będziesz musiał ponownie przenieść bazę. W nowym miejscu znajdują się siły wroga, jednak nie przejmij się - oddziałów nieprzyjaciela jest tam nie dużo, w cieniu kryją się oddziały Łowców, a do samych cieni możesz także przeskoczyć Ronahnem, by z łatwością wybić wrogów. Tak jak przedtem, przenieś dowolny budynek do nowej lokalizacji (możesz ustawić go w cieniu), połącz go przy pomocy Łaczenia Traktów z innym ze starej bazy, przenieś jednostki do nowego miejsca, a następnie Relokuj wszystkie pozostałe budynki do nowej lokalizacji.

Warto zająć ten punkt zasobów. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Warto zająć ten punkt zasobów.

Tutaj twoim zadaniem będzie zniszczenie 5 Złomów wskazanych przez znaczniki. By zaatakować taki Złom, musisz wybrać jednostki, wcisnąć klawisz A i wskazać obiekt, który chcesz zniszczyć. Możesz w ten sposób rozwalać także Złom, który nie jest powiązany z zadaniem, zmniejszając skuteczność Orków. Pierwszy Złom do zniszczenia znajdziesz tuż przy swojej bazie. Zniszcz go, zajmij punkt zasobów i zbierz zasoby leżące w okolicy.

Czwarty kamień dusz. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Czwarty kamień dusz.

Zregeneruj oddziały, uzupełniając je i odnawiając tarcze, a także doszkól nowe. Następnie, skieruj się do pobliskiego (na zachód) punktu zasobów, by go zająć. Pomiędzy tym punktem zasobów, a pobliskim Złomem do zniszczenia, znajdziesz czwarty kamień dusz. Piąty z kolei znajdziesz w zachodnim rogu mapy. Zbierz je i kontynuuj marsz.

A tutaj szósty kamień. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
A tutaj szósty kamień.

Niszcz kolejne Złomy, szkoląc jednocześnie, w miarę możliwości, nowe oddziały - te przydadzą się już niedługo. Zanim zniszczysz wszystkie Złomy, udaj się do północno-wschodniego rogu mapy - znajdziesz tam szósty kamień dusz. Gdy zniszczysz ostatni obiekt, aktywuje się kolejna sekwencja ucieczkowa. Wróć więc do bazy, relokuj dowolny budynek, połącz go z innym przy pomocy Łączenia Traktów i teleportuj wojska do nowego miejsca. Po wszystkim nie zapomnij przenieść reszty budynków. Gdy bombardowanie się zakończy, mapa ponownie zmieni wygląd.

Zajmij znajdujące się w okolicy punkty zasobów. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Zajmij znajdujące się w okolicy punkty zasobów.

Otrzymasz ostatni cel - zniszczenia twierdzy Gorgutza. Zanim się tego jednak podejmiesz, zbierz ostatni kamień dusz, który znajduje się w miejscu twojej nowej bazy. Następnie zregeneruj siły, szkoląc nowe jednostki. Gdy będziesz gotowy, rozpocznij działania. Musisz udać się do północnej części mapy, gdzie znajdziesz wspomnianą twierdzę Orkowego przywódcy. Nie kieruj się tam jednak bezpośrednio - warto przejąć punkty zasobów i wyszkolić dodatkowe oddziały. W trakcie przemarszu otrzymasz możliwość wezwania Psionicznej Burzy (Eldricht Storm). Jest to super umiejętność Eldarów, która pozwala wezwać niszczycielską burzę, raniącą wszystkie jednostki wroga w zasięgu działania. Burza można także sterować czy wysłać do jej wnętrza swoją jednostkę, by zmienić jej działanie.

Zniszczenie twierdzy wroga zakończy misję. - Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Zniszczenie twierdzy wroga zakończy misję.

Po krótkiej chwili na ekranie pojawi się kolejne odliczanie. Musisz wykonać swoje zadanie we wskazanym czasie. Nie przejmuj się jednak, gdyż jest go aż nadto. Spokojnie rozbuduj armię, a gdy będziesz gotowy, wyrusz na twierdze wroga. Gdy tylko zniszczysz główny budynek nieprzyjaciela, rozpocznie się scena przerywnikowa, a po niej misja dobiegnie końca.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-04-28
13:03

Jeyhard Generał

Jeyhard

Zamknięcie poradnika planujemy na końcówkę następnego tygodnia - jeśli będą jakieś naglące sprawy czy gameplayowe zagwozdki, dajcie znać w komentarzach. :)

Komentarz: Jeyhard
2017-05-02
18:06

Ejim Pretorianin

Pustawo jak narazie na tej stronce jest i chciałbym się dowiedzieć co jest powodem takiego tempa uaktualnień.

Komentarz: Ejim
2017-05-03
13:11

Jeyhard Generał

Jeyhard

Spieszę z wyjaśnieniami - wczoraj nie pojawiła się aktualizacja poradnika, bo miałem anomalie z internetem. Duży part pojawi się jutro, na piątek planowane zamknięcie poradnika.

Komentarz: Jeyhard
2017-05-14
22:17

Ejim Pretorianin

Dlaczego nie ma opisanych wszystkich jednostek i potencjalnych kompozycji albo budynków i ich najlepsze rozmieszczenie,kolejność itp.Brakuje mi tu dużo informacji i rad które bym oczekiwał od dobrego zawodnika w dawn of war3.

Komentarz: Ejim
2018-02-17
10:40

zanonimizowany722423 Generał

W misji 16 jest bład, podczas obrony posterunków jak wróg zniszczy posterunek odliczanie NIE PAUZUJE się.

Komentarz: zanonimizowany722423

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl