Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
Jedenasta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Eldarów. Podczas tej misji walczyć będziesz wyłącznie z siłami tej samej frakcji, Eldarów i nie będziesz mieć dostępu do bazy.
Zadania główne:
- Odkryj lokalizację Kamienia Duszy (Uncover Soul Stone Location)
- Odzyskaj Kamień Duszy Taldeer (Retrieve Taldeer's Soul Stone)
- Ucieknij z Kamieniem Duszy (Escape with the Soul Stone)
Warunek zwycięstwa:
- Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.
Odkryj lokalizację Kamienia Duszy (Uncover Soul Stone Location)

Na początku misji będziesz mieć dostęp do trzech jednostek elitarnych - Machy, Jain Zara i Bojowych Skorpionów (Striking Scorpions). Musisz udać się do konsoli wskazanej przez znacznik na mapie. Zignoruj patrolujących okolicę wrogów - póki nie wchodzisz w interakcję z konsolami, będą cię oni ignorować. Gdy zbliżysz się do konsoli, trafisz na terminal z alarmem - zaatakowanie go sprawi, iż zbiegną do się do niego wrogowie.

Podejdź teraz w pobliże terminala wskazanego przez znacznik, jednak nie wchodź w okrąg, który się od niego rozchodzi - gdy zobaczy cię tam strażnik, rozwyje się alarm. Poczekaj, aż wrogowie się oddalą, a następnie wyślij dowolną jednostkę w okolicę konsoli. Jednocześnie, zaatakuj, przy pomocy Śpiewającej Włóczni (Singing Spear) Machy pobliski terminal z alarmem. Sprawi to, iż wrogowie będą przy nim stać, dając ci wystarczająco dużo czasu, na aktywację konsoli.
Odzyskaj Kamień Duszy Taldeer (Retrieve Taldeer's Soul Stone)

Po interakcji z konsolą otrzymasz nowy cel, odzyskania Kamienia Duszy Taldeer. Udaj się na południowy wschód, gdzie znajdziesz kolejną konsolę, z która wejść trzeba w interakcję. Poczekaj, aż patrolujący okolicę wrogowie się oddalą i wyślij w pobliże konsoli dowolną jednostkę. Jeśli widzisz, że nie zdąży ona włamać się do systemu, gdyż zbliża się patrol, wyjdź z okręgu, przeczekaj wroga i powtórz czynność. Po wszystkim otworzy się most, który pozwoli ci przejść do dalszej części.

Gdy tylko dojdziesz na drugą stroną, otrzymasz zadanie poboczne - znalezienia grup jednostek, które opowiedziały się za Machą. Trafisz na nie nieco później. Zbliż się do wskazanej przez znacznik konsoli, poczekaj, aż wrogowie się oddalą i wykorzystaj ponownie zdolność Śpiewającej Włóczni, by zaatakować terminal z alarmem. Następnie wyślij dowolny oddział w pobliże konsoli, by się do niej włamać.

Udaj się do kolejnej, zlokalizowanej w południowym rogu mapy konsoli. Gdy dotrzesz na miejsce, dołączy do ciebie jeden oddział Ponurych Mścicieli (Dire Avengers) - to właśnie jeden z oddziałów, który opowiedział się za tobą i powiązany jest z pobocznym zadaniem. Zbliż się do konsoli i ponownie wykorzystaj zdolność Machy, Śpiewającą Włócznię, by zaatakować znajdujący się na wschód od konsoli terminal z alarmem. Gdy wrogowie ruszą w jego kierunku, ustaw jednostkę przy konsoli, by wejść z nią w interakcję.

Otworzy się kolejne przejście, skieruj więc wojska na północ, do kolejnej konsoli. Wykonaj tą samą czynność, co przed momentem - zaatakuj terminal z alarmem, a podczas zamieszania wejdź w interakcję z konsolą. Zbliż się do nowo otwartego mostu, który znajdziesz na północ, a dołączą do ciebie dwa oddziały Wyjących Banshee (Howling Banshee). Nie przechodź jednak jeszcze przez most. Zamiast tego, wyślij oddziały na północny-zachód, w stronę tamtejszego terminalu.

W drodze do niego trafisz na dwa kolejne oddziały Wyjących Banshee. Zbliż się do nowej konsoli i zaatakuj terminal z alarmem, by ściągnąć na niego uwagę wrogów. W tym czasie włam się do wspomnianego terminala, by otworzyć sobie nową drogę do zadania. Na tuż obok tego terminala, lekko na północ, znajdziesz kolejne dwa oddziały, które do ciebie dołączą - jeden Wyjących Banshee, drugi Ponurych Mścicieli. Wyślij teraz wszystkie swoje wojska w stronę złotego znacznika na mapie, by wywołać scenę przerywnikową i otrzymać nowy cel.
Ucieknij z Kamieniem Duszy (Escape with the Soul Stone)

Gdy odzyskasz kontrolę, zignoruj pobliskich wrogów i wyślij jednostki na północ. Musisz podążać od jednego znacznika, do drugiego, eliminując po drodze wrogów i pilnując, by ci nie zdołali zabić Machy. Co jakiś czas dołączą do ciebie dodatkowe oddziały. Pamiętaj też, by wykorzystywać rozrzucone wszędzie apteczki, by regenerować zdrowie Machy i reszty oddziałów. Podążaj cały czas w stronę złotego znacznika - nie ma tutaj już żadnych pobocznych zadań. Gdy dotrzesz na miejsce, misja dobiegnie końca.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- Misja 1 - Obrona Twierdzy Varlock | Kampania - opis przejścia
- Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia
- Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia
- Misja 4 - W Obronie Lojajlności | Kampania - opis przejścia
- Misja 5 - Karierowicz | Kampania - opis przejścia
- Misja 6 - Niebezpieczna propozycja | Kampania - opis przejścia
- Misja 7 - Nadciąga Ciemność | Kampania - opis przejścia
- Misja 8 - Dbaj o Swoich | Kampania - opis przejścia
- Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia
- Misja 10 - Podstępne knowania | Kampania - opis przejścia
- Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia
- Misja 12 - Pogoń za Pienkną | Kampania - opis przejścia
- Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia
- Misja 14 - U Boku Przyjaciół | Kampania - opis przejścia
- Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia
- Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia
- Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeyhard Generał

Zamknięcie poradnika planujemy na końcówkę następnego tygodnia - jeśli będą jakieś naglące sprawy czy gameplayowe zagwozdki, dajcie znać w komentarzach. :)
Ejim Pretorianin
Pustawo jak narazie na tej stronce jest i chciałbym się dowiedzieć co jest powodem takiego tempa uaktualnień.
Jeyhard Generał

Spieszę z wyjaśnieniami - wczoraj nie pojawiła się aktualizacja poradnika, bo miałem anomalie z internetem. Duży part pojawi się jutro, na piątek planowane zamknięcie poradnika.
Ejim Pretorianin
Dlaczego nie ma opisanych wszystkich jednostek i potencjalnych kompozycji albo budynków i ich najlepsze rozmieszczenie,kolejność itp.Brakuje mi tu dużo informacji i rad które bym oczekiwał od dobrego zawodnika w dawn of war3.
zanonimizowany722423 Generał
W misji 16 jest bład, podczas obrony posterunków jak wróg zniszczy posterunek odliczanie NIE PAUZUJE się.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.