Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
Siedemnasta, a zarazem ostatnia misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której sterować będziesz trzema frakcjami jednocześnie. Nie będziesz mieć jednak dostępu do ich baz, a jedynie do jednostek elitarnych - Gabriela Angelosa, Arcyprorokini Machy i Herszta Gorgutza. Twoim celem jest znalezienie i ubicie demona.
Zadania główne:
Warunek zwycięstwa:
- Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki elitarne, misja zakończy się porażką.
- Unieruchomienie - dookoła jednej z twoich postaci pojawia się bańka, a sama postać zostaje unieruchomiona. By ją uwolnić, musisz zniszczyć tą bańkę atakiem innym jednostek elitarnych.
- Ogniste kule - wróg wystrzeliwuje je w kierunku jednego z twoich bohaterów, zadając dość dotkliwe obrażenia. Kule ognia są jednak łatwe do ominięcia, przez co są mało groźne.
- Ściany ognia - podobne do ognistych kul, z tym, że są znacznie szersze i ich ominięcie nie jest takie łatwe. Zadają olbrzymie obrażenia.
Walcz i zabij Demona (Fight and Kill the Daemon)

Misja rozpoczyna się na arenie, a do twojej dyspozycji oddani zostają Gabriel Angelos, Macha i Gorgutz, bohaterowie poprzednich misji. Musisz obrać odrobine inne podejście podczas tej misji, gdyż każdy z bohaterów posiada mocne i słabe strony. Wykorzystaj Gabriela i Gorgutza do ściągania na siebie uwagi i ograniczania ruchu wroga, a Machę pozostaw na tyle, by spokojnie mogła miotać we wroga atakami dystansowymi i umiejętnościami specjalnymi.

Jak zauważysz, na arenie jest cała masa apteczek - przydadzą się one jednak już niedługo. Chwilę po tym, jak misja się rozpocznie, na arenie pojawi się sporo jednostek Chaosu. Wybij je wszystkie, a po krótkiej chwili, na arenę wpadnie Demon, którego musisz zabić. Walka z Demonem jest tutaj stosunkowo prosta - musisz okładać wroga, starając się skupić jego uwagę na Gorgutzie / Gabrieli, by nie atakował Machy. Co jakiś czas, wróg wzleci do góry i wyląduje w innym miejscu. Gdy tak się stanie, po lądowaniu może skorzystać on z jednej z kilku zdolności, takich jak:
Pamiętaj też, iż wszystkie te zdolności przerwać możesz jedną ze zdolności każdej z postaci - Gabriel może ogłuszać, Gorgutz zmuszać wroga do ataku na siebie, a Macha wprowadzać w stan Statis, przez co wróg w ogóle się nie ruszy. Gdy zbijesz zdrowie wroga poniżej 5,000 punktów, odpali się scenka, podczas której wróg ucieknie do fontanny na środku mapy, by się zregenerować.

Gdy odzyskasz kontrolę nad jednostkami, wykorzystaj pobliskie apteczki, by zregenerować ich zdrowie. Następnie wyrusz wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki, eliminując po drodze wrogów. Pamiętaj też, by regularnie zbierać rozrzucone apteczki, by jednostki miały możliwie najwyższy poziom zdrowia. Gdy dojdziesz do południowo-wschodniego rogu mapy, dalsza droga zostanie zablokowana.

Czeka cię tutaj starcie z kilkoma falami wrogów - znacznie silniejszymi niż przedtem, dlatego staraj się nie dopuścić ich do Machy. Po załatwieniu kilku z nich, na pole walki powróci Demon. Starcie z nim wygląda bardzo podobnie do poprzedniego, jedyna różnica polega na tym, iż częściej będzie on skakał po całej arenie i próbować ranić twoje jednostki przy pomocy swoich zdolności specjalnych. Gdy zbijesz jego zdrowie poniżej 5,000 punktów, znów ucieknie on do fontanny - zanim to jednak uczynisz, warto wyleczyć jednostki przy pomocy apteczek, gdyż nie będzie tu można wrócić.

Gdy scena dobiegnie końca, twoje jednostki zostaną przeniesione do nowego miejsca, w pobliże Demona, który regeneruje zdrowie przy fontannie. Zbliż się do znacznika, co sprawi, iż Demon ponownie odleci, a następnie wyląduje gdzieś na arenie. Natychmiast rozpocznij atak i zbij jego punkty zdrowia do mniej więcej 3,500 punktów.

Gdy tak się stanie, ponownie odleci on w stronę fontanny, by się zregenerować. Udaj się tam czym prędzej i zacznij okładać obiekt przypominający serce. Jednorazowo uda ci się zbić mniej więcej 1/3 zdrowia fontanny, po czym schowa się ona do ziemi, a na arenę wróci Demon, wraz ze swoimi sługusami. Pamiętaj, by w międzyczasie leczyć własne jednostki, zbierając okoliczne apteczki.

Gdy ponownie zbijesz jego punkty zdrowia, wróci on koło fontanny i będzie można na nowo ją atakować. Powtarzaj czynność do momentu, w którym fontanna wreszcie zostanie zniszczona. Po tym wystarczy już tylko ubić Demona, co wywoła serię scen przerywnikowych i zakończy kampanię.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- Misja 1 - Obrona Twierdzy Varlock | Kampania - opis przejścia
- Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia
- Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia
- Misja 4 - W Obronie Lojajlności | Kampania - opis przejścia
- Misja 5 - Karierowicz | Kampania - opis przejścia
- Misja 6 - Niebezpieczna propozycja | Kampania - opis przejścia
- Misja 7 - Nadciąga Ciemność | Kampania - opis przejścia
- Misja 8 - Dbaj o Swoich | Kampania - opis przejścia
- Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia
- Misja 10 - Podstępne knowania | Kampania - opis przejścia
- Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia
- Misja 12 - Pogoń za Pienkną | Kampania - opis przejścia
- Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia
- Misja 14 - U Boku Przyjaciół | Kampania - opis przejścia
- Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia
- Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia
- Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeyhard Generał

Zamknięcie poradnika planujemy na końcówkę następnego tygodnia - jeśli będą jakieś naglące sprawy czy gameplayowe zagwozdki, dajcie znać w komentarzach. :)
Ejim Pretorianin
Pustawo jak narazie na tej stronce jest i chciałbym się dowiedzieć co jest powodem takiego tempa uaktualnień.
Jeyhard Generał

Spieszę z wyjaśnieniami - wczoraj nie pojawiła się aktualizacja poradnika, bo miałem anomalie z internetem. Duży part pojawi się jutro, na piątek planowane zamknięcie poradnika.
Ejim Pretorianin
Dlaczego nie ma opisanych wszystkich jednostek i potencjalnych kompozycji albo budynków i ich najlepsze rozmieszczenie,kolejność itp.Brakuje mi tu dużo informacji i rad które bym oczekiwał od dobrego zawodnika w dawn of war3.
zanonimizowany722423 Generał
W misji 16 jest bład, podczas obrony posterunków jak wróg zniszczy posterunek odliczanie NIE PAUZUJE się.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.