Misja 7 - Nadciąga Ciemność | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
Siódma misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Orków. Podczas misji walczyć będziesz jedynie z Kosmicznymi Marines i żołnierzami Gwardii Imperialnej.
Zadania główne:
- Zniszcz armaty burtowe (Blow up the Broadside Cannons)
- Zniszcz działa pokładowe (Blow up the Deck Guns)
- Zniszcz działa Nova (Blow up the Nova Cannons)
Warunek zwycięstwa:
- Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.
Zniszcz armaty burtowe (Blow up the Broadside Cannons)

Na początku misji do twojej dyspozycji oddany zostanie Gorgutz, dwa oddziały Chopaków, jeden Szczelców i 4 Pentaków. Twoim pierwszym zadaniem jest zniszczenie armat burtowych. By tego dokonać, musisz wysłać Pentaki do wskazanych przez znaczniki na ekranie szybów wentylacyjnych. Na początku misji wyślij swoje siły na dół, eliminując wrogów przy pierwszych czterech szybach. Gdy to uczynisz, wyślij do nich Pentaki, by je zniszczyć.

Gdy Pentaki uporają się z działami, wyjdą z szybów, utraciwszy jednak część wielkości oddziałów. Zignoruj to jednak, wyślij wojska w stronę kolejnych szybów, zlikwiduj znajdujących się tam wrogów i wyślij Pentaki do kolejnych szybów. Zniszczysz w ten sposób wszystkie armaty burtowe, wykonując to zadanie i otrzymując kolejne.
Zniszcz działa pokładowe (Blow up the Deck Guns)

Otrzymasz posiłki - dwa nowe oddziały Szczelców, jeden Pancerwałów (Tankbusta) i dwa Burszujów (Nob). Pancerwały to jednostki walczące na dystans, które doskonale radzą sobie z jednostkami opancerzonymi. Burszuje z kolei to jedna z najlepszych jednostek walczących w zwarciu - posiadają gigantyczną ilość punktów zdrowia, ciężki pancerz, a także zdolność, która pozwala im zmuszać wrogów do ataku na nich (Taunt). Wraz z posiłkami, otrzymasz także nowe zadanie - zniszczenia dział pokładowych.

W tym momencie do zniszczenia są cztery działa, rozrzucone po niemalże całej mapie. W pierwszej kolejności wyślij wojska do punktu zasobów, który znajduje się na północ od twojej armii. Zajmij go i wybuduj na nim Posterunek Nasłuchowy i wszelkie generatory. Jeśli posiadasz surowce, warto postawić tam także Wieżę Łaaa! - wykorzystaj do tego jeden ze średnich Złomów. Zwiększy to szansę obrony punktu przed niewielką grupą wrogów. Pamiętaj też, iż umiejętność wspomnianej wieży, ŁAAAAAAAA!!!!! oferuje także leczenie, gdyż w twojej armii znajduje się Gorgutz. Pamiętaj też, iż możesz wykorzystać średni/duży Złom, by skonstruować Rzeziblachę (Killa Kan).

Skieruj się teraz w stronę pierwszego z dział, na wschód od punktu zasobów. Wybij znajdujących się tam wrogów i wyślij Pentaki do tunelu wentylacyjnego, który znajduje się na wzniesieniu przy dziale. Nie będą jednak mogli tam wejść, a ty otrzymasz zadanie włamania się do systemu przez shackowanie konsoli. Wyślij tam dowolną jednostkę, a po kilku sekundach będzie można zaatakować ową konsolę. Teraz wyślij ponownie Pentaków, by zniszczyli działo. Gdy tylko je zniszczysz, na miejsce nadciągną posiłki wroga - wykorzystaj ciężką osłonę, by ochronić swoje jednostki do walki na dystans i rozpraw się z siłami wroga.

Teraz wyślij wojska do punktu zasobów na północny-wschód od zniszczonego działa. Zajmij go, zabuduj i wyślij wojska w stronę pobliskiego działa. Wybij znajdujących się tam wrogów, zniszcz terminal przy dziale i wyślij do niego Penaktów, by je zniszczyć. W miejscu, w którym zniszczyłeś drugie działo, będzie można wybudować bazę. By to zrobić, kliknij na ikonkę, która znajduje się nad szczątkami działa, a po paru sekundach na ziemi pojawi się główny budynek Orków.

Rozkaż Pentakom, by zaczęli rozbudowę bazy - wybuduj wszystkie budynki i wznieś tyle Wież Łaaa!, by osiągnąć 5 poziom technologiczny. Zajmij teraz kolejny punkt zasobów, który znajduje się na północ od drugiego działa i go zabuduj. Teraz skieruj się na zachód od swojej nowo powstałej bazy i zajmij tam kolejny punkt zasobów. Po wszystkim wyślij wojska do wschodniego rogu mapy, gdzie znajdziesz następny punkt zasobów do zajęcia. Nie zapomnij postawić Posterunków Nasłuchowych na wszystkich dotychczas przejętych!

Skieruj teraz wojska w stronę południowego rogu mapy, w pobliże znajdującego się tam punktu zasobów. Otrzymasz nowe zadanie, które wymagać będzie ograbienia dolnego pokładu ze Złomu. Musisz po prostu wybić wszystkich znajdujących się tutaj wrogów i zebrać cały Złom (mały, średni i duży), by wykonać zadanie. Warto się tam udać, szczególnie, jeśli wybudujesz wszystkie budynki, gdyż jest tam sporo średniego i dużego złomu, który wykorzystać można do stworzenia kilku jednostek mechanicznych Orków. Gdy oczyścisz teren, przejmij także punkt zasobów i zabuduj go i wyślij wojska z powrotem do bazy.

Teraz pozostało już tylko zniszczyć dwa ostatnie działa pokładowe. Możesz to zrobić w dowolnej kolejności, nie ma to większego znaczenia. Pamiętaj tylko, by zbierać wszystkie surowce, na które tam trafisz i wykorzystaj Złom, by konstruować nowe jednostki. Gdy zniszczysz wszystkie 4 działa, odblokuje się kolejny cel misji.
Zniszcz działa Nova (Blow up the Nova Cannons)

W pierwszej kolejności zrekrutuj tyle wojska, ile dasz radę - jeśli nie udało ci się jeszcze osiągnąć limitu. Gdy będziesz gotowy, skieruj wojska do punktu kontrolnego w północnym rogu mapy, wybij tamtejszych wrogów i go zajmij. Następnie wyślij jednostki na południowy wschód, gdzie znajdziesz bazę Krwawych Kruków (Blood Ravens) - zniszczenie jej powiązane jest z zadaniem pobocznym.

Gdy się z nią uporasz, wyślij wszystkie wojska do wschodniego rogu mapy. Znajdziesz tam wspomniane działa Nova, które trzeba zniszczyć. Przebij się przez obstawę wroga, a gdy dotrzesz na platformę z działami, wyślij do nich Pentaków. Po krótkiej chwili odpali się scena przerywnikowa, a misja dobiegnie końca.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- Misja 1 - Obrona Twierdzy Varlock | Kampania - opis przejścia
- Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia
- Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia
- Misja 4 - W Obronie Lojajlności | Kampania - opis przejścia
- Misja 5 - Karierowicz | Kampania - opis przejścia
- Misja 6 - Niebezpieczna propozycja | Kampania - opis przejścia
- Misja 7 - Nadciąga Ciemność | Kampania - opis przejścia
- Misja 8 - Dbaj o Swoich | Kampania - opis przejścia
- Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia
- Misja 10 - Podstępne knowania | Kampania - opis przejścia
- Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia
- Misja 12 - Pogoń za Pienkną | Kampania - opis przejścia
- Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia
- Misja 14 - U Boku Przyjaciół | Kampania - opis przejścia
- Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia
- Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia
- Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeyhard Generał

Zamknięcie poradnika planujemy na końcówkę następnego tygodnia - jeśli będą jakieś naglące sprawy czy gameplayowe zagwozdki, dajcie znać w komentarzach. :)
Ejim Pretorianin
Pustawo jak narazie na tej stronce jest i chciałbym się dowiedzieć co jest powodem takiego tempa uaktualnień.
Jeyhard Generał

Spieszę z wyjaśnieniami - wczoraj nie pojawiła się aktualizacja poradnika, bo miałem anomalie z internetem. Duży part pojawi się jutro, na piątek planowane zamknięcie poradnika.
Ejim Pretorianin
Dlaczego nie ma opisanych wszystkich jednostek i potencjalnych kompozycji albo budynków i ich najlepsze rozmieszczenie,kolejność itp.Brakuje mi tu dużo informacji i rad które bym oczekiwał od dobrego zawodnika w dawn of war3.
zanonimizowany722423 Generał
W misji 16 jest bład, podczas obrony posterunków jak wróg zniszczy posterunek odliczanie NIE PAUZUJE się.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.