Misja 12 - Pogoń za Pienkną | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
Dwunasta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Kosmicznych Marines. Podczas tej misji walczyć będziesz wyłącznie z siłami frakcji Orków.
Zadania główne:
Warunek zwycięstwa:
- Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.
Zasadź się na obóz Orków (Ambush the Ork Camp)

Na starcie uzyskasz pod swoją kontrolę 3 jednostki elitarne (Gabriela Angelosa, Diomedesa i Jonaha), a także dwa oddziały Taktycznych Marines, dwa Szturmowych Marines i po jednym Zwiadowców i Zwiadowców Snajperów. Twoim zadaniem jest przeprowadzenie zasadzki na obóz orków, czyli, po prostu atak na wroga. Podejdź kawałek na północ, a dalsza ścieżka zostanie zablokowana. Podążaj więc wzdłuż jedynek dostępnej drogi, likwidując po drodze wrogów. Dotrzesz w końcu do kamiennej kolumny - rozkaż Gabrielowi, by wszedł z nią w interakcję, co otworzy kładkę i umożliwi przejście na drugą stronę.

Podążaj teraz dalej w stronę znacznika. Pamiętaj, by korzystać ze zdolności specjalnych twoich jednostek elitarnych i by zbierać porozrzucane w okolicy apteczki - nie możesz rekrutować i uzupełniać jednostek, przez co każda jest na wagę złota. Wkrótce dotrzesz do wspomnianego obozu Orków. Wewnątrz jest cała chmara wrogów, jednak nie przejmuj się - same twoje elity są w stanie się ich pozbyć. Gdy ich wybijesz, odpali się krótka scena przerywnikowa i otrzymasz nowe zadanie.
Zniszcz urządzenie Orków (Destroy the Tractor Beam)

Gdy odzyskasz kontrolę nad wojskami, otrzymasz zadanie zniszczenia bzdurnie wyglądającego urządzenia Orków. Zanim to jednak uczynisz, trzeba będzie przeprawić się przez sporą mapę, pełną wrogów oddziałów. Zregeneruj oddziały przy pomocy apteczek i wyślij je na zachód. Dołączą się tutaj do ciebie dwa nowe oddziały, Taktyczni Marines i Drednot, a także otrzymasz nowe zadanie, odnalezienia dodatkowych sił Kosmicznych Marines. Te oznaczone są na mapie srebrnymi znacznikami - udaj się tam w pierwszej kolejności, gdyż każda taka wizyta zaowocuje dołączeniem się dodatkowych oddziałów.

Skup się więc w tym momencie na pozyskaniu dodatkowych oddziałów. Odwiedź kolejno cztery miejsc zaznaczone srebrnymi punktami, gdzie znajdziesz jednostki Kosmicznych Marines atakowane przez Orków. Wybij znajdujących się tam wrogów, po czym jednostki dołączą do twojej armii. Wylecz rany przy pomocy apteczek i potwórz czynność z trzema kolejnymi punktami.

Teraz kontynuuj marsz na północ, eliminując wrogie siły. Po chwili na mapie pojawią się kolejne dwa znaczniki z pobocznej misji. Udaj się tam, by zyskać kolejne oddziały. Teraz ponownie podążaj na północ, a na ekranie oznaczone zostaną dwa ostatnie miejsca przebywania Kosmicznych Marines. Oczyść je, przyłącz jednostki do armii i ponownie skieruj się na północ, w stronę złotego znacznika na mapie.

Gdy dotrzesz na miejsce, będzie wreszcie można rozpocząć atak na urządzenie. W pierwszej kolejności wybij pobliskich wrogów, by oczyścić sobie drogę do działa. Gdy się ich pozbędziesz, skup uwagę większości jednostek na urządzeniu Orków. Nie próbuj nawet walczyć z siłami Orków, gdyż ich jednostki będą pojawiać się tutaj bez końca. Postaraj się jak najszybciej zniszczyć urządzenie, co zainicjuje scenę przerywnikową i nowe zadanie.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- Misja 1 - Obrona Twierdzy Varlock | Kampania - opis przejścia
- Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia
- Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia
- Misja 4 - W Obronie Lojajlności | Kampania - opis przejścia
- Misja 5 - Karierowicz | Kampania - opis przejścia
- Misja 6 - Niebezpieczna propozycja | Kampania - opis przejścia
- Misja 7 - Nadciąga Ciemność | Kampania - opis przejścia
- Misja 8 - Dbaj o Swoich | Kampania - opis przejścia
- Misja 9 - Wizja, Podstęp, Pięść | Kampania - opis przejścia
- Misja 10 - Podstępne knowania | Kampania - opis przejścia
- Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia
- Misja 12 - Pogoń za Pienkną | Kampania - opis przejścia
- Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia
- Misja 14 - U Boku Przyjaciół | Kampania - opis przejścia
- Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia
- Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia
- Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeyhard Generał

Zamknięcie poradnika planujemy na końcówkę następnego tygodnia - jeśli będą jakieś naglące sprawy czy gameplayowe zagwozdki, dajcie znać w komentarzach. :)
Ejim Pretorianin
Pustawo jak narazie na tej stronce jest i chciałbym się dowiedzieć co jest powodem takiego tempa uaktualnień.
Jeyhard Generał

Spieszę z wyjaśnieniami - wczoraj nie pojawiła się aktualizacja poradnika, bo miałem anomalie z internetem. Duży part pojawi się jutro, na piątek planowane zamknięcie poradnika.
Ejim Pretorianin
Dlaczego nie ma opisanych wszystkich jednostek i potencjalnych kompozycji albo budynków i ich najlepsze rozmieszczenie,kolejność itp.Brakuje mi tu dużo informacji i rad które bym oczekiwał od dobrego zawodnika w dawn of war3.
zanonimizowany722423 Generał
W misji 16 jest bład, podczas obrony posterunków jak wróg zniszczy posterunek odliczanie NIE PAUZUJE się.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.