Twierdza: Ostateczna pomsta
Aktualizacja:
Misja XXI: Ostateczna pomsta
Cele:
- zabij Wilka
"Rozpraw się z Wilkiem przy użyciu połączonych sił sir Długoręki i króla. Pokonałeś już większą część armii Wilka, ale złoczyńca nadal dysponuje wieloma silnymi oddziałami, natomiast jego zamek uchodzi za warownię nie do zdobycia. Wilk odkrył sekret gotowania wrzącego oleju, tak więc nie zbliżaj się zbyt szybko do murów. Skorzystaj z nowo wynalezionej machiny, zwanej trebuszem, aby z oddali osłabić jego obronę."
Strategia: "skorzystaj z trebuszy, aby ostrzeliwać zamek z daleka i osłabić jego linie obronne. "
Porady:
- "Możesz osłabić wojska przeciwnika, wystrzeliwując zarażone krowy."
Ostatni już runda i na pewno nie najtrudniejsza, ale wymagająca pewnego wysiłku. Trochę strategii i trików, a nie powinno być problemów.
![]() | Na samym początku wyślij mały oddział, by sprowokować komputer i wypalić smołę w okolicy lewej baszty. |
![]() | Następnie wybuduj trebusze (możesz trzy) i z daleka zniszcz lewą wieże, oraz maszyny oblężnicze na reszcie frontowym odcinku palisady. |
![]() | ![]() |
Przy poprzednich atakach na zamki nie wykorzystywałem jednostki strzelające, tym razem jest i musi być inaczej. Zaznacz je i obchodząc zamek (uważając na ogień) wybijaj najpierw wszystkich łuczników, a potem również kuszników na wieżach.
Użyj połowy (lub blisko) włóczników, by zakopali fosę koło miejsca z dziurą w palisadzie (wcześniej wykonałeś ją trebeuszem). Wchodząc do pierwszej części zamku postaraj się, by wróg podpalił smołę i wypuścił psy. Dzikie zwierzęta kiedy zabiją Twoje "wabiki" rozpierzchną się po murach i wykończą tych, których Tobie się nie udało.
![]() | Jeśli wcześniej "rzeka ognia" się nie aktywowała wyślij pozostałych włóczników, by ją odblokowali. Następnie rycerzami na koniach zniszcz bramę prowadzącą dalej, dezaktywuj kolejną smołę, poczym wycofaj się, a do walki wprowadź wojowników (w grupach roześlij ich na wieże). |
![]() | Teraz czas na machiny oblężnicze. Wyślij wszystkie, by za wszelką cenę któraś zniszczyły ostatnią bramę. Wieży oblężniczej nie wykorzystuj, tylko zwab nią ataki wroga i osłoń tarany. |
![]() | Ostatnią rzeczą jaką powinieneś uczynić, to rycerzami na koniach sprowokować wroga do podpalenia ostatnich miejsc z rozlaną smołą oraz inżynier na dachu głównej twierdzy powinien wylać olej. Wojownikami oczyść frontowe wieże i zaatakuj lorda, jego porażka stanowi Twój sukces. |
- Twierdza - poradnik do gry
- Twierdza: Twierdza - poradnik do gry
- Twierdza: Kampania
- Twierdza: Objaśnienia
- Twierdza: Lizanie ran
- Twierdza: Wykończenie fortu
- Twierdza: Jak pozbyć się wilków
- Twierdza: Podglądanie z ukrycia
- Twierdza: - Między młotem a kowadłem
- Twierdza: Propozycja Szczura
- Twierdza: Przełamane oblężenie
- Twierdza: Handel z diabłem
- Twierdza: Ostatnia walka Szczura
- Twierdza: Polowanie na węża
- Twierdza: Pierwsza krew
- Twierdza: Okup
- Twierdza: Oczy Węża
- Twierdza: Górska przełęcz
- Twierdza: Wytyczając nowy szlak
- Twierdza: Odwrót z bronią w ręku
- Twierdza: Wędzony boczek wieprzowy
- Twierdza: Koniec Wieprza
- Twierdza: Wilk w klatce
- Twierdza: Lament i zgrzytanie zębów
- Twierdza: Ostateczna pomsta
- Twierdza: Kampania ekonomiczna
- Twierdza: Misje ekonomiczne
- Twierdza: Kampania
- Twierdza: Twierdza - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







